sobota 11. januára 2014

Big SORRY

Som strašná sviňa, že som sa neozvala takú dlhú dobu. A nebudem si vymýšľať výhovorky, proste sa mi nechcelo. Ale cez prázdniny som si uvedomila, že by som znova raz  rada písala. Lenže neviem ako dlho ma ten pocit bude držať, zatiaľ mám napísanú len jednu časť, keďže väčšinu zimných prázdnin som prežila čítaním kníh či v spoločnosti môjho zlatíčka, či v posteli v snahe o liečenie. Ešte stále nie som zdravá a to ma drží už od 30.12 -_-
Takže, časť pridám ešte neviem kedy, asi ich radšej napíšem viac, aby ste potom nemuseli čakať na ďalšiu znova pol roka. A práve kvôli tomu som si vytvorila aj nový facebook. Na konci toho príspevku ho pridám, Kto chce, môže si ma pridať, tak budem písať informácie o tom, ako som na tom s časťou a podobne. Nesľubujem, že tam budem tráviť čas. No myslím, že takto s vami budem v lepšom spojení.
Bože, veď ja sa tvárim, ako keby ste tu ešte chodili :D Haha, som to ale naivka a dobre viem, že si za to môžem sama...
Okey, tu je ten fb: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007457383463
Snáď aj ten link bude fungovať... -_- Zatiaľ odo mňa všetko :-* Ľúbim Vás a pevne verím, že ste na mňa nezanevreli...

1 komentár:

  1. už som si ani nemyslela, že sa sem vrátiš :) som rada, že si s5.. a dúfam, že časť pridáš čoskoro :) teším sa.. ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť