pondelok 13. mája 2013

There was a reason 14



Hups, dosť dlho nebola časť ani žiadna odozva, za to sa veľmi ospravedlňujem. Môžem sa vyhovárať na net, na učenie, na seba, na pekné počasie, no všetko a vlastne aj všetko je pravda. Aj mi protestoval net, aj som sa mala čo učiť, ani sa mi nechcelo a radšej som sa opaľovala :D Prepáčte, som zlá ... 
Ale v skratke pre tých čo zaujíma môj život.. Dosť ma štvú moje známky, ktoré sa mi oproti minulému polroku zhoršili. ( Nerátam matiku, v ktorej som sa konečne zlepšila- na úkor asi troch predmetov -_- ) Takže asi tak.. Koncoročné vysvedčko bude dosť tvrdé... 
V sobotu som bola na výstave psov v Košiciach- Barca.. Boli ste tam niekto? :)
Tak už asi nič, len aby ste si užili časť, nehnevali sa, že dlho nebola a modlili sa, aby sa mi čo najskôr podarilo napísať novú :D 

Ema

Horory. Valili si na mňa z každej strany. Dlho som im odolávala, veď som sa ich bála. Alebo som sa bála strachu? To asi bude presnejšie. No zrazu .. nevedela som odolať. Veď som sa donedávna bála len predstavy hororu. Ak sa mám niečoho báť, tak oprávnene, nie? Preto som sa rozhodla si jeden z hororov pozrieť. Na twitteri toho kolovalo veľa a vybrala som si: Lesný duch. Myslela som si, že to nemusí byť až také hrozné.
Nechala som si v obývačke načítať film a so stiahnutým žalúdkom pobehovala sem a tam po byte a zháňala veci o ktorých som si myslela, že ich budem potrebovať. Ako je: deka, voda, čokoláda, plyšový macko  a vankúš.
Keď som už bola ako-tak pripravená psychicky aj fyzicky, s malou dušičkou som ho zapla. Zo začiatku sa to ešte celkom dalo. No po zopár minútach to šlo dole vodou. Čím ďalej tým viac som k sebe túlila macka, kryla si oči dekou a zapchávala si uši. No hovorila som si, že to musím vydržať, že ten film musím dopozerať. A neviem ako sa mi to podarilo, no zvládla som to. Dostatočne vydesená no zároveň hrdá na seba som zaklapla notebook a v tom hnusnom tichu  sedela zabalená v deke. Čo by som vtedy dala za to, aby som mala nejakého spolubývajúceho. Aby tu so mnou bol Zayn alebo, aby som tu aspoň mala psa. Nejakého veľké strážneho psa, ku ktorému by som sa pritúlila a cítila v bezpečí...
Zrazu niečo zapraskalo. V tej sekunde mnou prebehla triaška, vyrovnala som sa a vystrašene obhliadala. V tom som začula, že niekto do zámky strká kľúč. Samozrejme, že mu to nešlo, veď ja som bola jediná, ktorá mala kľúč od môjho bytu a žiaden som ešte nestratila.
Keď sa danej osobe nedarilo odomknúť, začala trieskať do dverí a niečo nezrozumiteľne brblať. Triasla som sa ako osika, kým sa okolo mňa znova nerozhostilo ticho. Váhavo som sa postavila zapla ďalšie svetlá a následne rozbehla do izby, aby ma nejaká príšera náhodou kvôli mojej pomalosti nestiahla do hĺbok pekelných. Sadla som si na posteľ a pritisla sa k stene, aby som mala prehľad o celej miestnosti. A po asi desiatich mučivých minútach, kedy som sa bála čo i len pohnúť som nahmatala mobil vo vrecku a vytočila číslo, ktoré mi ako prvé napadlo.
„Áno, Ema?“ v uchu sa mi rozľahol zamatový hlas.
„Zayn?“ vzlykla som.
„Deje sa niečo?“ rýchlo zo seba vyhŕkol.
„Mohol by si prosím prísť ku mne domov?“ váhavo a s hlasom podlomeným vzlykmi som hlesla do telefónu a v inštinkte si objala kolená.
„Samozrejme, už bežím do auta, len mi povedz čo sa stalo,“ s naliehaním a so strachom ma .. poprosil? Neviem ako to nazvať. Mozog mi veľmi nepracoval.
„Prosím, prídi.. Ja sa bojím.“
„Čoho?“
„To ti porozprávam potom, len prosím príď. Ty si bol prvý, kto mi napadol. Chcem ťa pri sebe.“
„Samozrejme. Budem u teba ako to najrýchlejšie pôjde.“ Jeho slová mi do tela vliali aspoň akú-takú nádej, že sa všetko zlepší.
„Dobre. Pred bytom mi zavolaj, budem ťa navigovať,“ nechtiac som smrkla a zložila.
Vedela som jedno. Poviem mu len o tom horore. Určite mu nepoviem o tých zvukoch a kvázi „snahe o vlúpanie“ nepoviem. Pretože z toho všetkého ma vystrašilo najviac  to. Spomenula som si na všetky hrozné veci ktoré sa mi stali a ktoré by sa mi mohli stať. No o chvíľku budem v bezpečí. A teraz mi neostáva nič iné ako čakať.
Uši som mala celý čas na stopkách a preto som sa veľmi zľakla, keď mi začal vibrovať mobil. No svietilo tam jeho meno. ( Áno, jeho meno, nepáčilo sa mi ako sa tam uložil. Good friend som nechala len ako priezvisko. )
Rýchlo som o zodvihla a začala ho navigovať. S takým zvláštnym uvoľnením v tele. No aj tak najlepšie sa budem cítiť, keď už bude vo vnútri a nikde ho nepustím. Pekne krásne mu usteliem v obývačke alebo na gauči, ktorý sa mi vynímal v spálni a zároveň bol v dobrej vzdialenosti od mojej postele. Kým som ho čakala, nervózne som si hrýzla pery. KEDY UŽ KONEČNE DORAZÍ?! Je pravda, že bol celý čas na linke, no aj tak.. Nebol pri mne. Za tie týždne som si naňho nejak zvláštne zvykla. Síce u mňa doma ešte nebol nikdy, no väčšinu čase sme sa blúkali niekde po meste a stále ma odprevadil pred byt.
„Ema, som tu,“ ozvalo sa mi pri uchu a v tom momente som začula aj zaklopanie. Stiahlo mi žalúdok.
„To ty si klopal?“ vydesene som pípla.
„Samozrejme, že ja. Preto som sa ti aj ohlásil do mobilu.“ Ach, áno.. aké zrejmé.
„Fajn... Idem ti otvoriť,“ rozbehla som sa k dverám a čo najrýchlejšie som sa snažila otvoriť dvere. Bála som sa, že ma odzadu napadne príšera a zastihne ma nepripravenú, preto som chcela to odomykanie zvládnuť za čo najkratší čas. Keď sa mi to konečne podarilo, na chvíľku som tam len tak stála a so zvláštnym uvoľnením naňho civela s mobilom stále pri uchu. Potom som ho pomaly spustila a hodila sa mu do náručia. Bolo tam tak super! Cítila som, že som v bezpečí. Že na nás dvoch spolu si žiadne príšery netrúfnu, že žiaden zlodej sa mi nebude chcieť vlúpať do domu. ( Aj keď si spätne uvedomujem, že to mohol byť len nejaký opitý sused. ) Celý čas mi niečo hovoril, no ja som jeho rečí nevnímala. Vnímala som iba JEHO.
Nechcela som ho pustiť. Preto ma ON (veď ani nevie kde čo mám.. ) zaviedol dovnútra a zamkol za nami dvere. Doviedol ma až do spálne a tam som mu potom všetko vysvetlila. Teda, len o tom horore. Bála som sa, že sa bude smiať, no zároveň som sa bála, že ak by som mu povedala všetko, bál by sa on o mňa.
Pristúpil na filmový večer. Bola som z toho nadšená. Samozrejme už nikdy žiadne horory, no nejaké komédie by neboli zlé.
„Poď, ideme niečo chutné nakúpiť, nech môžeme niečo pripraviť,“ s úsmevom mi podával ruku, ktorú som s radosťou prijala a vyšvihla sa z postele.
„Môžem ísť takto oblečená?“ spýtala som sa s vykrivenou tvárou a jemne sa pred ním ošívala. Darmo, veď som pred ním bola v teplákoch, nenamaľovaná a strapatá. Celú si ma so zamysleným výrazom prezrel až spočinul na mojich očiach. Pery sa mu jemne vykrivili do úsmevu a prikývol.
„Vyzeráš úžasne.“ Zapýrila som sa, no snažila sa to zakryť šúchaním líca a následne rozpustením vlasov. Prehrabla som si ich rukami a ledabolo ich znova stiahla do drdolu.
„Ok, môžeme vyraziť,“ usmiala som sa vzala si peňaženku zo stolíka.
„Len ju tam pekne nechaj!“ zahriakol ma s vážnou tvárou Zayn. Nechápavo som naňho zazerala a vzdorovito ju držala v ruke. Pomaly, akoby výhražne sa ku mne priblížil, no nič to so mnou neurobilo. Preto ku mne priskočil, natiahol sa po mojej ruke a vytrhol mi peňaženku.
„Dnes platím ja,“ vydýchol nebezpečne blízko mojej tváre. Úplne ma odzbrojil. Nebola som schopná slova, pohybu a už vôbec nie vzdorovania. „Poď,“ chytil ma za rameno a nežne ma vyviedol na chodbu.

V supermarkete bolo prázdno, keďže už bolo pol ôsmej a o ôsmej ho zatvárajú. Blúdili sme uličkami a do košíka hádzali všetko čo nám prišlo pod ruku.
„Kde je popcorn?“ spýtal sa ma Zayn. S úsmevom som pokynula nech ma nasleduje a ukázala som mu regál z ktorého si mohol vybrať rôznu príchuť. ( Vyhrala maslová. )  
Keď sme to všetko šli vyplatiť, predavačka naňho vypúlila oči. On si to nevšímal a už som si na to zvykla aj ja. Dosť často si ho všetci všímali. Len on ich nie. Ak mal chvíľky dobrej nálady, vtedy s fanúšikmi trošku pokecal, poprípade si s nimi urobil fotku či dal autogram, no nejak ho to nebralo.

„Neštve ťa už všetko okolo slávy?“ spýtala som sa, keď sme vyšli zo supermarketu.
„Taká téma sa má preberať v súkromí,“ zasmial sa.
„Takže doma mi to povieš?“ nedala som sa.
„No.. môžeme si dať takú výmenu otázok. Ale musíš sľúbiť, že budeš odpovedať a ja ti dám otázku ako prvý. Platí?“
„Platí!“ razantne som prikývla a pozrela sa pod nohy.

15 komentárov:

  1. Jáj mojko ja som to čítala už 2 krát odznovu, a je to suprove. Už som sa bála žr sa ti niečo stalo keď si nepísala. Tá časť je super. Pls daj ďalšú!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JÚÚJU

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) .. nie, nič sa mi nestalo :) tak rýchlo sa ma nezbavíte :P

      Odstrániť
    2. Ja sa ťa ani nechcem zbavíť!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDD PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP Je to dokonaléeeeee. Musí sa priznať že pri niektorých častiach som aj plakala!!!! Máš veľký talent!!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDDDDDDD

      Odstrániť
  2. Tak tvoje vyhovorky primam!! a neboj ani mmoje vysvedcenie nevyzera ruzovo!!! A k casti je Dokonalaaa vsak ako inak!! mas nehorzny talent!! Oh a so Zaynom su taky ňuňu ale oni musia byt viac nez priatelia!! Straaasne sa tesim na dalsiu!! :) a zatial paaap :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že ich prijímaš :3 .. Ďakujem veľmi pekne :) pa :-*

      Odstrániť
  3. tam sa jej spyta na rodinu! :D viem to :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tvoje výhovorky? :D Hmm, ak by to nebolo také perfektné, ta by som ti to neuznala! :DDD Moje vysvedčenie bude vyzerať tak isto, katastrofálne, ale veď posledný rok, takže never mind :D
    Oni dvaja sú spolu krásni, nech už tvoria pár, bože! :D :D takí roztomilí, ňuňu a ten Zayn, ach :33 :D
    A tiež si myslím, že Zayn sa jej spýta niečo ohľadom rodiny, alebo života pred tým, než prišla do Londýna :D Maybe.. :D uvidíme :D
    je to úplne dokonaloúžasné, neskutočné! rýchlo ďalšiu :D
    PS: Stihla som zareagovať.. :D Ta ty ši vychodňarka? :D (príhovor hore- Košice, aj reagovanie na môj koment- typické slovo "ta" :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nevadí, prežijem :D ale bola som v nich úprimná :P .. Tak u mňa prvý rok, čiže ... :D
      Ďakujeem :))
      Hej ja som vychodňarka! :D .. ty si tiež z východu? :P

      Odstrániť
  5. Joj úplně že šupa! Podle mě vyšpekulíruješ úplně nějakou šupovou otázku ;D Nevadí, že si dlouho nic nedávala. Na dobré se vyplatí počkat(:
    Efká(:

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ňuňu krásne :*
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Riadne dobreee...davaj dalsiuuu :D

    OdpovedaťOdstrániť