pondelok 20. mája 2013

20.05.2013

Ahhh... Debilná škola... Len tak na rýchlo pred spaním sa Vám ospravedlňujem, že dlhú dobu nebola časť, no nejak som sa k tomu nemala... Mala byť už včera, no zabila som včerajšok chémiou a dnes to isté plus matika... Zajtra by mohla byť časť, ak nebudeme mať v stredu biolu, čo teraz ešte neviem či ju budeme mať alebo nie (mali by sme písať písomku).
Na zajtra mi silno, presilno držte palce, pretože musím z chémie dostať 1 alebo 2, inak som v riti... Dám Vám časový interval :D 11:40-12:25.. a mohli by ste na mňa myslieť aj na matike /nech nedá písomku :D ( 09:40-10:25 )
.. Šťastena, stoj pri mne ...

9 komentárov:

  1. DrŽŽíiííííííí´m palčekýýý´. No ale kedy bude ČasŤ??? Keď bude tak tam daj aj ŤUŤU MUŤU. Veť oni sú spolo zlatý!!!!!!!!!!!:DDDDDDDDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Drziiim palceee!!!! Dufam ze bude skoro cast!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kedy bude časť ?? :)
    *M*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sanyyyy, dievča!!! Už pridaj, prosím, časť ak máš čas, pretože sa zbláznim :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Akoze bez urazky, ale pred neviem mesiacom? si napisala, ze sa budes aspon snazit pridavat nejaky prispevok kazdy den...
    a teraz? :D nic o tebe nevieme od 20.5 a to je podla mna dost dlhy cas. Keby si aspon nieco napisala tak to beriem :D ale ty si nam nic povedala! :D
    Neber to ako urazku :) ja som iba uprimna...
    A ozaj uz by mohla byt cast :D :)
    Dufam,ze tu bude coskoro
    #Vik

    OdpovedaťOdstrániť
  6. presne :) tiež viem že teraz je vela učenia a je koniec roka a škola zaberá vacsinu casu ale patrilo by sa :D aspon napísať :)
    tvoje príbehy sú úžasné a máš naozaj talent no aj preto sem chodím už menej,pretože to tu už nie je ako niekedy na začiatku alebo počas iných príbehov ,chodím tak 2-3krát za týždeň a keď sa nič nezmení tak niekdy sa sem neprídem pozrieť ani mesiac ako v tomto prípade a nič sa nezmení ....
    ale nenahnevaj sa na mňa prosím .... stále sem chodím rada :)
    -Paťuš

    OdpovedaťOdstrániť