sobota 15. júna 2013

Hľa...

Áno, ja viem, že som Vás sklamala..Ale úprimne? Áno, posledný čas bolo strašne veľa učenia. A nesľubujem Vám, že sa to teraz všetko zmení. Nehovorím, ani že budem niečo pridávať každý deň čo týdeň. No zistila som, že rada píšem. len vtedy ak sa mi chce.. Naozaj nerada píšem z povinnosti. A viem, mohla som sa aspoň ozvať. Mrzí ma, že som sa neozvala. Ak som sa neučila, tak som využívala čas a chodila vonku či len tak leňošila. A prišlo mi blbé, tu každý deň vypisovať čo sa mi stalo. Ten nápad bol blbý. Ale poviem Vám jedno.. V zošite mám napísanú novú časť a pridám ju dnes večer. A keďže tento týždeň už bude konečne leháro (nepočítam pondelok, to ma ešte môže vyvolať z matiky -_- ) tak na hodinách už nebudeme robiť nič. Čiže to bude pokračovať tak, že časť napíšem do zošita. Ak sa mi to bude chcieť prepísať, tak prepíšem. To sa ešte uvidí.
Dúfam, že ste na tento blog úplne nezanevreli.
Vaša úžasne nezodpovedná blogerka Sandra ;)

1 komentár: