pondelok 1. júla 2013

01.07.2013

A máme tu prvý júlový deň! Ako si užívate prázdniny, aké máte plány na leto? Idete niekam na dovolenku? Aké bolo vysvedčenie? Máme tu aj takých, čo nastupujú na strednú školu? Aké máte z toho všetkého pocity? Hm? Rozpíšte sa! :)
Ja tu Vám dám taký maličký oznam.. Zajtra odlietam na dovolenku- Grécko-Rhodos, takže neviem kedy sa Vám zase ozvem. Ak sa dostanem na net, tak Vám tu rýchlo niečo postnem ;)
A keďže zajtra odlietame už o pol 9 a treba nám skoro vstávať, tak sa znova nerozpisujem, len Vám želám krásne prázdniny a prosím, držte mi palce, aby som nebola chorá- priateľ totiž doma zistil, že má horúčku.

9 komentárov:

  1. 1 Ahoooj :)
    2. prazky suuper ideme v piatok na chatu a potom ideme na dovoleenku Grecko :)
    3. uzi si dovoleenku :) Grecku je kraasne sice sme este na tom ostrove neboli ale boli sme na inich a je tam fakt supis :)
    4. vysvecko styri-2 a ty??
    5. a dufam ze teda nebude chora :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže to ste asi ešte na dovolenke, čo? :) Uži si to tam! :)
      Ja som si užila a my sme boli minulý rok na Kréte a tam sa mi veľmi páčilo, aj na Rhodose bolo pekne :)
      Ja som mala šesť-2 :D
      Nebola sooom :3

      Odstrániť
  2. Tak prázdniny celkom super. Plánujeme so spolužiakmi zo Základky a s triednym učiteľom spraviť dozvuky z rozlúčkovej xD, pôjdem do Viedne(dúfam,že nie na týždeň ale na mesiac) a potom už asi len potulovať doma.. závidím ti ,že ideš k moru.. ešte som nebola nikdy.. a aj keď máš priateľa,nezabudni,že tvoje čitateľky by chceli nejaké pekné kúsky chlapcov,tak pofoť a hoď sem ;)
    vysvečko- hlavne že sme zdraví :D ale nie celkom v poho len jedna učiteľka mi dopísala známky aby mi tam vychádzala dvojka.. socka sprostá mala by som s vyznamenaním..
    Jop idem na gymnázium a dosť sa bojím a nič mi nespríemňuje fakt,že tam idú aj moji traja spolužiaci,ktorých sa do konca môjho úbohého života pravdepodobne nestrasiem..
    Verím v to ,že neochorieš.. budem na teba myslieť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čosii, dozvuky vo Viedni? :D to je už iná káva :D ... CHceem si urobiť nejakú dobrú fotku, ktorú by sme si dali aj vyvola, tak potom ju sem možno hodím ;)
      To musela by riadna rašpľa tá učiteľka...
      Neboj sa, uvidíš, bude to úplne fajn, ja som tiež také stresy mala a potom som zistila, že som robila z komára-somára (a z celej školy som poznala len dve dievčatá a tie šli do inej triedy -_- ) Takže neboj ;) l.. A tých spolužiakov nejak prežiješ ;)
      Asi si veľmi dobre myslela, nebola som chorá :)

      Odstrániť
    2. ale do Viedne som myslela ako na prázdniny ku kamarátovi , nakoneic som išla na moju prvú dovolenku do Chorvátska s Viedenčanmi.. a na dozvuky ideme pravdepodobne naozaj do Viedni :3 hááá vydíš to :) mohla by si inák pridať časť ;)

      Odstrániť
  3. Nooo, idem sa vyrozprávať/vypísať :D
    Na leto mám veľa plánov,neviem kde hlavu budem mať :DDD nie, ale tak ako som už písala, tak idem do zahraničia- Paríž♥, Praha-a tak.. takže to bude pestré, teším sa !! :)):D
    Vysvedčenie.. nekomentujem :D nie, nebolo také strašné, ale mohlo by byť lepšie.. a hlavne, že sme zdraví :D teda jakš-tak :D
    Ja som tu tá, ktorá nastupuje na strednú od septembra!!! Bojím sa :O :D Zároveň sa aj teším, ale predsa len.. neviem, čo tam, bojím sa, že si nenájdem kamošov.. :D
    Ten tvoj priateľ.. júj :D nezabúdaj, že radi (teda skôr rady, keďže sú tu asi len dievčatá :D) by sme videli tvojho čavoša..a rovno aj teba, takže fotečku prosím! :D:D
    Uži si dovolenku! Dúfam, že nebudeš chorá, to by nebolo nič moc :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ježiš, Paríť, to je sen :3 ... A strednej sa neboj :) .. Inak ja som sa tiež strašne bála, že si nenájdem kamošov, že si ku mne nikto nesadne, že budem tá najblbšia v triede... Ten strach, to je taká sviňa :D Úplne v poho to bolo a je, čiže neobávaj sa ;)
      Tak možno raz sa tu objaví fotka :D :P
      Užila som a ďakujem Bohu, že som chorá nebola :D dopovala som sa Panadolom, ovocím a čajom aj v takom teple :D

      Odstrániť
  4. Prosím, zahlasuj za mňa v ankete o najlepší blog. :-)
    Som tam hneď prvá, Leya Caslin...
    Ďakujeem :*
    http://domulinka.blog.cz/1307/3-kolo-sonb

    OdpovedaťOdstrániť
  5. chcela by som vedieť tvoj názor na moje písanie(ak budeš mať čas)
    tu je môj blog → http://milujempisanie.blogspot.sk/ :)
    Myslíš žeby som v písaní mala pokračovať? čakám na tvoj názor ...Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť