sobota 14. júla 2012

Ahojte :)

Tákže a už som doma :) Vlastne ani neviem či sa mám tešiť alebo plakať. Musím uznať, že zo začiatku som tam síce bola iba s rodičmi, no nenudila som sa. Potom prišlo obdobie nudy s rodičmi a posledné tri dni som sa spoznala s kopou ľudí. Jeden Čech, volal sa Marek mal vlasy ako Zayn a bola úľava rozprávať sa konečne s niekým po slovensky. Potom keď sa nás pýtali čo hovoríme, sme boli takí zdeptaní z tých jazykov, že sme aj spíkovať zabudli :D
Alebo taká Dánka, Kay. Ona bola tiež super. Milá, ukecaná, zábavná a rada sa fotí :D Ešte musím spomenúť dve Holanďanky, Kim a Sam. Viac času som trávila so Sam, ktorá je svojská no je s ňou sranda.
Posledný deň som sa "spoznala" aj so Slovákmi. Hoc to bolo cez ich mamu, ktorá chcela vidieť môj zošit s kresbami :D
Spomínala som dvojníkov. Dvojníka Zayna mám aj odfoteného, no veľmi dobre ho tam nevidno. Chcela som fotiť nenápadne :D Bohužiaľ, dvojníka Taylora Lautnera ani Asterixa sa mi nepodarilo odfotiť, no na Taylorovi si predstavte hnedé vlasy  a nebudete ďaleko od skutočnosti. A Asterix.. no proste čistý on :D
A keby ste videli tie nádherné telá všetkých polonahých chlapcov... :D No čo vám budem hovoriť, to by ste museli vidieť. Potom som tam videla dvojníka toho z X-factoru, Chris Rene. Mňa až prekvapovalo, koľko ľudí tam malo dvojníkov :D
Zhodnotenie na koniec, chcela by som sa tam vrátiť, no iba v tom prípade, že by tam boli v pôvodnej zostave :D
Chceli ste fotky.... No, keď ich dám do počítača, nájdem nejaké normálne, tak ich tu možno dám :D
A časť.. No neviem či dnes bude. Ale asi skôr nie ako áno.
Chýbali ste mi!! :)

4 komentáre:

  1. tak si si tam užila :D aj ty si nám chýbala ! :) a časti nam tiež chýbaju ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, užila :D Milé :) časť sa pokúsim dať dnes, no znova nič nezaručujem, pretože na dnešný večer už mám plány :D no možno sa ešte niečo podarí vypotiť ;)

      Odstrániť
  2. Dievča !!! ty si statočné ! ty to dáš !:D nesmieš ma tu nechať ! :D :D :D to sa nedá :D :D :D ty niečo určite vypotíš :D :D :D a ak nie tak budeš mať na svedomí moje psychické a možno aj fyzické zdravie :D :D ale ak nie tak sa s tým zmierim :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie! :D zabíjať ťa nebudeme :D kto by potom písal ďalšie ? :D a ešte sa rozhodnem či ti to odpustím :DDD

      Odstrániť