utorok 3. júla 2012

New life 9


Ahojte :) Lúčim sa s vami. Možno je to iba lúčenie, ktoré znamená, že vám nebudem písať zo Slovenska, no možno je to lúčenie typu Vidíme sa 14.júla. Dúfam, že to bude prvá perspektíva, keďže bez Wi-fi tam asi zomriem...
Btw, prajem vám pekné prázdniny :)
Viem, som skorá :D

Diana

„Nenávidím ťa!“ do tváre mi skríkol Harry. „Ako si mi to mohla urobiť?! Ja som ťa miloval a ty si sa vyspala s mojím najlepším kamarátom! Štetka!“ pozrel na mňa s odporom, no zároveň aj so slzami v očiach.
„Harry, prosím, odpusť mi to!“ vzlykala som a snažila sa ho držať pri sebe. No on sa mi vytrhol zo zovretia a s povrchným pohľadom odišiel. Jeho chôdza bola vyrovnaná, no predsa zronená. Hanbila som sa za to čo som mu urobila. Milovala som ho a stále aj milujem, no opilosť je riadna sviňa. Nerobila som to ja, ale alkohol. No možno to je iba výhovorka. Možno alkohol ma iba posunul vpred. Možno mi iba dodal odvahy urobiť to, po čom som túžila. Lenže ja v to NECHCEM veriť!
Zapozerala som sa do diaľky a tam už videla ako Harry objíma nejakú ženu. No keby len nejakú. On objímal „Caroline Flack!“ to meno som vypľula ako by to bola najhoršia nadávka na svete. A pre mňa aj bola.
„Caroline je lepšia ako ty!“ vysmieval sa mi Harry a Caroline sa usmievala ako slniečko. No ten úsmev sa razom zmenil na vražedný. Rozbehla sa ku mne s nožom v ruke a rukoväťou ma silno udrela do hlavy.
S výkrikom som otvorila oči, sadla si a razom ma pohltila tupá bolesť hlavy. Rozhliadla som sa okolo seba a snažila sa spomenúť čo sa stalo. Viem len, že sa mi sníval hrozný sen. Videla som prázdne fľaše alkoholu po zemi a oblečenie. Oblečenie nejakého chlapa. Tričko, nohavice, ponožky. Prebehol mnou mráz. Nemala som tušenia čo sa mohlo stať. No dúfala som, že sen nebol niečo ako spomienka. Rýchlo som sa pozrela na seba a s úľavou som zistila, že som oblečená. Hoci len v spodnom prádle a chlapskej košeli, no ak by sa niečo také nekalé stalo a ešte v takom opileckom stave, asi by som nebola schopná zapnúť si podprdu.
Pomaly som sa postavila, no musela som sa zachytiť steny, pretože podlaha sa ku mne nebezpečne približovala. Pridŕžajúc sa steny som sa dostala ku kúpeľňovým dverám. Položila som ruku na kľučku, a zatlačila na ňu, no dvere nešlo otvoriť. Nechápala som, ako môžu byť zamknuté, keďže kľúč je vnútri, tak som zaklopala, aj keď  žiadnu odozvu som neočakávala. Iba som sa oprela chrbtom o dvere a pomaly skĺzla zadkom na zem. Snažila som sa spomenúť, no nešlo mi to asi tak, ako pochopiť Trishu. 
„Diana?“ začula som šepnutie spoza dverí.
„Kto je tam?“ pomaly som vyslovila tú otázku, ktorá mi tiež trápila hlavu. Chcela som vedieť s kým som strávila noc.
„To som ja, Zayn. Nepamätáš sa?“
„Viem kto je Zayn, no nepamätám sa, ako si sa tu ocitol.“ Začula som vzdychnutie a také divné zavŕzganie, akoby vychádzal z vane. Prestala som tomu chápať úplne. Zacítila som, ako sa dvere o ktoré som opretá otvárajú, no ja som bola taká unavená, že som sa nevládala postaviť, takže som Zaynovi spadla presne pod nohy. Nervózne sa na mňa uškrnul a podal mi pomocnú ruku. Priala som ju a ako zdochnutú ma zdvíhal na zem a následne odnášal na posteľ.
„Čo si zo včerajšej noci pamätáš?“ šepol Zayn. Snažila som si zapnúť mozgové závity, no nech som sa snažila ako som chcela, proste to nešlo. Pokrútila som hlavou.
„Absolútne nič. Ty si niečo pamätáš?“
„Nie, nič si nepamätám,“ rýchlo odpovedal. Obdivovala som jeho rýchle reflexy, keďže ako hovorí , nič si nepamätá, takže to znamená, že by mal byť rozbitý aspoň tak ako ja.
„Myslíš, že sa to... stalo... to... medzi nami...?“ spýtala som sa ho strachom v očiach. Snažila som sa z neho vyčítať, no bola som taká unavená, že som horko- ťažko vedela rozpoznať, kde má nos a kde ucho.
„Nemyslím si to. Aj keď... Myslíš, že by si to na sebe necítila? A myslíš, že by si dokázala podviesť Harryho? Aj keď v opitosti?“ skúmavo si ma prezrel.
„Nie som si istá, no bojím sa, že alkohol so mnou robí divy. Dohodneme sa, že aj keby sa to stalo, ostane to iba medzi nami?“ No musím sa priznať, že mne bolo skoro jasné, že sex nebol, keďže krv nebola nikde...
„Nech sa deje čo sa deje. Povieme im, že sme si na izbe ešte trocha vypili, ty si plakala, pretože ti bolo ľúto to s Harrym a nakoniec si zaspala?“
„Môže byť. A ty si ma celý čas utešoval a hovoril si mi, že Harry sa spamätá a všetko bude v pohode. Kde je vlastne Harry? Rada by som sa s ním stretla.“
„Zavolám mu,“ zamrmlal a šiel na balkón telefonovať.

Zacláňali sme si oči, pred slnkom, počas toho ako sme pozorovali ten úchvatný hotel. Bolo mi jasné, že tam by sa obyčajný človek s bežným platom nedostal. Bolo to luxus vyššej triedy a sama som sa čudovala, odkiaľ na to Harry s ostatnými nabrali peniaze. Neskôr mi došlo, že sú to hviezdy a pre nich to bolo nič. Akoby si z obchodu kúpili iba žuvačky, aj keď v peňaženke mali tisíc libier.
„Na ktorom poschodí sú obytovaní?“ spýtala som sa Zayna, nespúšťajúc oči z tej nádhery.
„Na šestnástom,“ zamumlal Zayn a šiel mi otvoriť vchodové dvere. Recepcia bola obrovská a na prvý pohľad, luxusná. V čiernych vyleštených dlaždiciach som videla vlastný odraz. Rada by som povedala, že mi to svedčalo, no asi by som klamala. Oči som mala opuchnuté, tvár bledú a bohužiaľ make-up to nezachránil. Bála som sa o zdravie všetkých naokolo, pretože v tej chvíľu by som nikomu nepriala stretnúť ma. Prechádzali sme okolo recepčného, ktorý na mňa škaredo pozrel, no keď zbadal Zayna, s úsmevom mu pokynul, nech pokračujeme. Mala som chuť mu vyplaziť jazyk, no nechcela som sa strápniť hneď na začiatku kariéry. Nastúpili sme do výťahu a tam potichu hralo rádio. Čert to ber, akoby naschvál s nami cestovali nejaké pätnástky a keď pustili One thing, Zayn si začal mimovoľne pohmkávať a potichu spievať, zistili kto to je a vrhli sa na neho.
„Zayn Malik!“ „Milujem ťa!“ „Kde sú ostatní?“ „Podpíšeš sa mi?“ „Odfotíš sa so mnou?“ „Môžem ťa objať?“ Všetky tieto otázky a výkriky sa zlievali do pre mňa skoro nerozoznateľnej masy hlasov. Tieto dievčatá mi do nálady nepridali. Naozaj som na ne nemala náladu a keď zbadali ako blízko Zayna sa držím, ani ony neboli nadšené.
„Kto to je?“ „Je to tvoja priateľka?“ Dopekla! Áno, ja som štetka, ktorá chodí s každým a práve sa vracia z divokého sexu s Malikom.
„Dievčatá, toto je Diana a je to HARRYHO priateľka,“ zdôraznil.
„Ty si Diana?“ „Ty si tá čo s nimi včera spievala?“ „Aký je Harry?“ Vrhli sa otázkami na mňa a ja som nešťastne  fľochla na Zayna.
„Ďakujem pekne,“ zasyčala som tak, aby to počul iba on. No potom som zvýšila hlas. „Budete na chvíľu ticho?“ čakala som na odozvu. Nastalo hrobové ticho a bola som samou sebou nadšená. „Včera som mala prvý koncert a nebudem vám klamať, párty po ňom bola krutá. Preto navrhujem, že Zayn sa vám podpíše, no to, že ste nás TU stretli, ostane iba medzi nami. Veľmi pekne vás prosím.“
„Pripájam sa k nej. Budete mať kľudne aj fotku, len nech to, že sme tu, ostane medzi nami. Budeme mať také malé tajomstvo,“ sprisahanecky sa na nich pozrel a oni dychtivo prikyvovali.
Museli sme stopnúť výťah, aby sme to všetko odbavili no podarilo sa to. A na moje prekvapenie, chceli fotky s nami oboma. Hoci som bola unavená, ubolená a naštvaná toto ma zahrialo pri srdci. Neviem či to bolo iba tým, že sa chodím s Harrym a celkovo sa kamarátim s 1D alebo mnou. Možno sa im včerajšok naozaj páčil a majú ma radi. Tak či tak, bol to pekný zážitok. Ako sa to dievča vtesnalo medzi nás a objalo nás, ako sa potom dievčatá vymenili a pofotili sme sa s každou jednou zvlášť.
Keď sme chceli vystúpiť, trvali sme na tom, aby vystúpili prvé ony.Nechceli sme, aby vedeli kde je ubytovaní zvyšok skupiny a chodili ich otravovať. Takže vystúpili na devätnástom poschodí a my sme sa naspäť zviezli.
Jemne som zaklopala na dvere a tie sa hneď otvorili. Stál tam vysmiaty Niall, ktorý nám pokynul, že máme vstúpiť. V izbe boli nasáčkovaní všetci. Liam, Louis, Danielle, Eleanor, Harry, Niall a dokonca aj Olly. Veríte tomu?! Sedel hneď vedľa Harryho a nezabíjali sa.
„Ahojte,“ nesmelo som pozdravila a sledovala Harryho ako zareaguje. Jeho tvár bolo spočiatku chladná, no potom sa mu roztiahla do šťastného úsmevu.Očkom som mihla aj po Ollym. Zbadala som ako sa na mňa oslnivo usmieva, no snažila sa to ignorovať. Ďalšiu hádku tam a vtedy by som asi neprežila.
„Diana, chýbala si mi,“ potichu zatiahol Harry a začal sa dožadovať pusy.

12 komentárov:

  1. ááá!! ten začiatok...nedýchala som!! :D perfektné!! ďalšiu prosím!! :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Som sa zlakla na začiatku super :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Adminka, :) chcela by som sa ťa opýtať, či by som mohla tvoje poviedky zverejňovať na mojom blogu http://best-story-1d-jb.blog.cz/ s tým, že tvoj blog bude zverejnený v rubrike "zdroje" ...ak nie, tak prepač že som otravovala, ale ak áno budem rada, pretože tvoje poviedky sú vážne skvelé a tým že by boli na mojom blogu by tvoje poviedky čítalo viac ľudí :) prosím ozvy sa mi na e-mail priatel_s_kazdym@azet.sk ...a daj mi vedieť ako si sa rozhodla :) ďakujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte si to premyslím. Potom sa ti ozvem :) A Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. budem rada ak sa ozveš ;) :)

      Odstrániť
    3. môžem vedieť ako si sa rozhodla?):)

      Odstrániť
    4. á, ja som na to zabudla :D .. ja mám na teba otázku, ktoré poviedky by si chcela? :D

      Odstrániť
    5. ktoré dovolíš :) :) ... podľa mňa sú úžastné všetky, tak to je len na tebe...ked všetky tak všetky, ked jednu tak jednu, ked žiadnu tak..škoda :D

      Odstrániť
    6. keby sme sa dohodli tak, že môžeš pridať I should have kiss you, Uptown girl, potom keď úplne skončím New life, vtedy by si mohla už aj tú. Proste len nikdy nie tú story ktorá je rozpísaná. Chápeš? :D

      Odstrániť
    7. hej chápem, ked tak mi napíš na e-mail, tam sa možeme dohodnúť :))) :D priatel_s_kazdym@azet.sk

      Odstrániť
  4. nebola som tu skoro 3 mesiace a terau sem idem len tak zo srandy že čo nové :D a prečítala som si prvú časť New Life a skoro som sa zdrbala zo stoličky ale tak nevadí no :D btw : je to úžasné :D

    OdpovedaťOdstrániť