pondelok 2. júla 2012

New life 8


Ahojte :)  Prepáčte, že dva dni nebola časť, no je leto a už netrávim toľko času vo vnútri. Takže sa ospravedlňujem a budem sa snažiť nájsť si viac času. 
Už teraz vás informujem, že v stredu idem na dovolenku do Grécka, takže si nie som istá či sa mi podarí pridávať časti. Nehovorím, nie no ani áno. Pretože si ani nie som istá či tam bude Wi-fi. Ak bude, tak sa vám určite budem venovať. No ak nie, tak ma uvidíte ak nepočítam zajtrajšok, až 14. júla .. 
Bože, prosím, nech tam to Wi-fi je!!!! :D 
K časti, čo ja viem, asi mi hrabe :D
Trocha neskôr, no predsa. Aké bolo vysvedčenie? :)
Idete tiež na nejakú dovolenku? Ak áno, tak kde? Bola by som taká šťastná, ak by sme sa náhodou stretli, až to nie je možné :D
Takže sa pochváľte :)

Diana

Čo som mala robiť? Zayn bol prisatý na mojich perách a ja som cítila úplne bezbranná. A ten alkohol v našej krvi? Myslím, že to ho iba poháňalo. No a so sklopenou hlavou musím priznať, že ani ja som neostala chladná. Dalo by sa to vôbec? Ten chlapec mi úplne vysal dych. Bolo mi horúco aj bez toho, no vtedy ma obliala horúčava desaťkrát viac. Vzrušenie prešlo do každej mojej bunky a ja som do bozku začala zapájať. Spočiatku to bolo pomalé, pretože Zayn skúmal moje pery. No to čo bolo potom, bolo vášnivé. Musím uznať, že s jazykom vedel dosť vecí. Nechápala som ako to, že nemá priateľku. Ak by si nejakú chcel nájsť, stačilo by aby ju pobozkal a ona mu padne ku kolenám. Možno by som to urobila aj ja, no ja mám moju lásku Harryho. Milujem ho. Miluj... Mi... Čo som to spomínala? Zayn si ma k sebe pritisol. Hladil ma zadku a občas mi ho stisol. Ja som mu ruky zakvačila do vlasov a nechala sa oddať vášni. Perami mi prechádzal po krku, odtiaľ prešiel k dekoltu a ja som zrazu ležala na posteli so Zaynom, ktorý bol nado mnou. Nedočkavo som mu pretiahla tričko cez hlavu a prtsom mu prešla po jeho črtajúcich tehličkách. Slastne si vzdychol a nenásytne mi začal rozopínať gombičky na košeli. Perami mi prechádzal po bruchu a rukou šmátral po zapínaní podprsenky. Rozopnúť sa mu ju podarilo rekordne rýchlo. Očami hltal moje prsia a potom ich začal láskať. Rada by som vedela, čo ma vtedy popadlo, keď mi myšlienka prvého sexu so Zaynom, prišla vzrušujúca, priam lákavá.
Všetko sa to zbehlo príliš rýchlo. Oblečenie bolo rozhádzané všade okolo nás a jediné čo som na sebe mala, boli nohavičky. Zayn mi o nich zavadil prstami, no ja som sa hanbila. Chcela som, aby bol úplne nahý najprv on. Nechápem, k čomu to bolo dobré, no nechám to tak. Ani som mu nemusela pomáhať a boxerky už ležali na druhom konci izby. Mám popísať, čo som videla? Asi radšej nie, pretože je to príliš súkromné, no nemal sa za čo hanbiť.
Jeho ruka znova zablúdila k lemu nohavičiek, no ja som mu ju stiahla do môjho zovretia.
„Dolu to pôjde tak či tak,“ zaškeril sa a jazykom mi jemne prešiel po podbrušku. Izbu zaplnilo vyzváňanie mobilu. Zayn mierne zavrčal, no pokračoval v jeho práci. Po čase zvonenie prestalo, no ticho nevydržalo ani päť sekúnd.
„Vypni si mobil,“ opilecky som zakňučala. Zayn sa rýchlo vrhol k mobilu, no vtedy zamrzol. Mobil začal znova vyzváňať a vtedy ho už aj zdvihol.

Zayn

Prečo?! Prečo, ma priťahovala priateľka môjho najlepšieho kamoša a brata v jednej osobe?! Či to bolo iba alkoholom v krvi? Prosím, nech to je tak. Harrymu by som sa nemohol ani pozrieť do očí, keby som bol zamilovaný do Diany. Dokonca by som nevedel žiť sám so sebou.
Určite to bolo alkoholom. Nemyslím si o sebe, že by som bol taká sviňa, ktorá by za triezva mala chuť pretiahnuť priateľku brata. No ja som to robil. Vrhol som sa na ňu ako dravec na svoju korisť. Vzrušoval ma už len pohľad ňu. Každá jej krivka bola dokonalá a jej pery boli tak sladko mäkké... Prosím, chcem mať také okno, aby som si nepamätal nič z toho večera.
Keď som už bol úplne nahý, prestal som mať výčitky svedomia. Utešovala ma myšlienka, že Harry sa nič nedozvie  a ak ma Boh má rád, nič si nebudem pamätať. Jej skoro nahé telo, bolo tak krásne, ako celá ona. Hanbila sa dať si nohavičky dole. Mne to prišlo rozkošné. Prišla mi ta nevinná, až to bolo nemožné, pretože v jej tele sa schovávala diablica.
Keď mi zazvonil mobil, snažil som sa ho nevšímať, no slabé zavrčanie mi aj tak ušlo. Nechcel som myslieť na nič iné, iba na Dianu a na to, čo sa malo o chvíľu stať. Len si musela dať dole nohavičky. Vtedy ma napadla jedna myšlienka. Čo ak je ešte panna? A Harry to určite vie? Potom by mu došlo, že ho podviedla.
„Vypni si mobil,“ poprosila ma a ja som jej urobil po vôli. Vrhol som sa k mobilu a všimol si zmeškaný hovor. Bol od Harryho a ja som sa cítil ako obarený. Zavolal mi znova. Zdvihol som.
„Prosím?“
„Zayn, kde si?“ skríkol na mňa Liam.
„Prečo máš Harryho mobil?“
„Pretože som s ním. Odpovedz mi. Kde si?“ zavrčal takým tónom akoby niečo tušil.
„Dávam pozor na Dianu. Sme v hoteli na jej izbe,“ snažil som sa hovoriť čo najuvoľnenejšie. Aby  nič netušil a nevycítil z môjho hlasu.
„Prečo si nezdvihol na prvýkrát?“ Ten chlapec mi dával zabrať. Ja nie som veľmi dobrý v klamaní a tobôž nie v klamaní Liamovi.
„Pretože som sa sprchoval a Diana spala,“ pomaly som vyslovil.
„Daj mi ju k telefónu a to okamžite. Nechcem počuť žiadne výhovorky.“ Vzdal som sa a podal mobil Diane. Premerala si ma od hlavy po päty a ja som sa cítil nahý. Počkať. Ja som BOL nahý.Zatiaľ čo ja som si obliekal boxerky, ona si priložila mobil k uchu.
„Áno je to pravda. Sprchoval sa. Chcela som mu priniesť mobil, no keď som sa k nemu postavila, prestal zvoniť.“ „Nie, nezvádzal ma. Ako sa má Harry?“ šepla. Pichlo ma pri srdci. Čo so m si to myslel? Že keď sa skoro vyspala so mnou, prestala milovať Harryho? Naivita. „Pozdrav ho a odkáž mu, že ho milujem.“ Zložila a s hanbou v očiach sa na mňa pozrela.
„Asi sa pôjdem obliecť,“ hovorila prikývajúc sa dekou.
„Ja pôjdem do kúpeľne a ty sa v pokoji obleč. Keď budeš, ozvi sa,“ zapozeral som sa na ňu. „Prepáč. Môj mozog sa na chvíľu presunul do nohavíc.“
„Môj tiež,“ uškrnula sa a znova si ma premerala. Vyzerala, akoby chcela pokračovať. No ja som bol už schladený. Stále som po nej túžil, no uvedomil som si prekážku menom Harry a skupina. Odišiel som do kúpeľne a Dianu nechal samú aby sa obliekla.
Sadol som si na vaňu a trýznil sa výčitkami. Aj keď opilci, ktorí by mali mať okno asi nemajú výčitky alebo azda áno? Prosím, nech majú. Ja chcem mať okno, pretože inak sa asi zabijem. Určite sa nejak prekecnem alebo to na mne bude vidieť. Možno budem Dianu prenasledovať pohľadmi a niekomu to skôr či neskôr dôjde. Liamovi určite. On nás má zmapovaných a pozná nás ako vlastnú dlaň. Darmo, je to náš Daddy.
„Zayn, môžeš prísť,“ skríkla Diana so smiechom v hlase. Jej to bolo všetko smiešne? Je pravda, že toho vypila viac ako ja a pila ešte aj pred tým ako sme boli spolu. Váhavo som otvoril dvere a vošiel do spálne. Diana sedela na posteli ako stelesnenie dokonalosti, oblečená v starých teplákoch a tričku na ramienka. Zbadal som fľašu, ktorá teraz bola už úplne dopitá, hoc predchvíľou tam bola ešte jedna tretina.
„Porozprávame sa?“ navrhol som. Prikývla a potľapala po mieste vedľa nej. Sadol som si trocha ďalej a pustil sa do rozprávania. „Toto čo sa teraz nedávno skoro stalo, ostane iba nami, však?“
„Asi áno,“ uškrnula sa. „Harry by nás stiahol z kože, keby sa to dozvedel. Náš vzťah budeme držať v tajnosti,“ opilecky sa zasmiala. Vzťah?! Ona si myslí, že máme vzťah? Nie žeby som to nechcel, no predsa. Vzťah? Ona musí byť riadne opitá.
„Ostáva to v tejto izbe a teraz by sme mali asi ísť spať.“ Diana horlivo prikývla a horlivo odhrnula paplón, aby som sa vtisol k nej. Už som chcel ísť k nej, no len som zaťal zuby, zobral si druhý vankúš a paplón a presunul sa na gauč. Ľahol som si a snažil si nevšímať Dianin ofučaný výraz. Zavrel som oči a hneď zadriemal.
Sníval sa mi sen. Harry mal iné dievča a Diana chodila so mnou. Ležali sme spolu na tráve a nič nás netrápilo. Naše prsty boli prepletené a rozprávali sa o budúcnosti a celkovo o všetkom. Padlo zopár bozkov, no vyvinulo sa to k vášnivým radovánkam. Jej pery som cítil všade. Aj na miestach, ktoré som netušil, že existujú. Keď mi začala cmúľať ušný lalôčik, zobudil som sa. No ten pocit na uchu, som ešte stále mal. Bol to dosť živý sen.
Počkať, prečo som nahmatal kučery a cítim na tvári dych? Otvoril som oči a strašne sa zľakol. Diana ležala vedľa mňa a bozkávala celú moju maličkosť. Nežne som ju od seba odtlačil a postavil sa, no ona sa postavila so mnou.
„Azda sa ti nepáčim?“ plačlivo sa spýtala.
„Diana, si opitá,“ pokrútil som nad ňou hlavou, no stále som cúval, pretože sa ku mne nebezpečne približovala.
„Nie!“ hravo sa zasmiala a horlivo ma objala. Z úst sa mi vydralo slastné vzdychnutie. Keby som to mohol dovoliť.... Zobral som ju do náručia a snažil sa nevšímať jej bozky. Horko- ťažko som ju položil do postele a snažil sa ju tam udržať. Vtedy ma niečo napadlo. Nahodil som zvodný hlas.
„Čo keby sme si zahrali takú hru?“
„Akú?“ spýtala sa potešená zmenou môjho postoja.
„Na schovávačky. Ja sa ti schovám a ak ma nájdeš, budem celý tvoj. Ja mám na schovanie desať sekúnd. Keď budeš počítať, budeš skrytá pod paplónom, aby si nič nevidela. Je to jasné?“ Diana sa detsky zasmiala a rýchlo vkĺzla pod paplón. Začala počítať a ja sa skrývať. Vzal som si do ruky vankúš s perinou a rýchlo sa zamkol do kúpeľne. Bol som v bezpečí. No pred čím? Pred ňou alebo pred sebou? Veľmi som sa bál, že dlhšie by som už neodolal a podľahol by som. Preto som si ustal vo vani a snažil sa nevšímať si Dianine prosby, nech sa ukážem.

4 komentáre:

  1. O.O??? pozerám na to s otvorenými ústami,je to perfektné :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. PARÁDA !!! Super časť :) Sánka dolu šéfe :D :D :D Teším sa na ďalšiu :D

    OdpovedaťOdstrániť