nedeľa 22. júla 2012

New life 12


Nevadí, že je to znova zo Zaynovho pohľadu? Chcela som to opísať z jeho strany, pretože Dianine pocity idú ten večer bokom :D  
Ďakujem vám za krásne komentáre :) Vždy keď si nejaký prečítam, zahreje ma pri srdci :) Takže veľká vďaka :-*

„Niečo ti poviem. Nechcela som pozerať Mrchu učiteľku, ale toto. No uvedomovala som si, že iba takto to dosiahnem a mala som pravdu,“ zachechtala sa mi do ucha a znova sa odtiahla.
„Ty potvora,“ zasyčal som a jemne ju kopol do nohy. Nebola by to ona, keby mi to nevrátila a takto sme sa okopávali asi päť minút vkuse. No bolo to úžasné. Celý čas čo sme pozerali film, sme sa navzájom doberali. Hneď pri prvej scéne sexu som jej začal zakrývať oči.
„Prestaň!“ snažila sa dať preč moju ruku. „Ja to chcem vidieť.“
„A že kto tu je pervérzny,“ zasmial som sa a keď tá scéna skončila, odkryl  jej oči. Celý film sme sa podobne doberali. Občas zakryla oči aj ona mne. Aj keď to nebolo pri sexe ale pri bozkávaní. A viete ako to odôvodnila? „Máš sa naučiť bozkávať prirodzene a nie po odpozeraní v telke.“ No pochopíte ju?!
Po skončení filmu som sa natiahol na posteľ a zapozeral sa do stropu. Rozmýšľal som, aké by to bolo, keby som JA bol jej priateľ a nie Harry. Tiež by sme sa takto doberali? Alebo by to bolo iné? Myslím, že by to bolo iné. Možno pri bozkávacích scénach by sme robili to čo v telke. Ale čo ja o tom môžem vedieť keď posledný vzťah som mal ako pubertiak. Vtedy bolo všetko iné.
„Nad čím premýšľaš?“ ľahla si vedľa mňa a skúmavo si ma prezerala.
„Túto frázu máš z romantických filmov, však?“ uškrnul som sa. Zamračila sa a začala tuho rozmýšľať.  Medzi očami sa jej vytvorila rozkošná vráska a mal som nehoráznu chuť po nej prejsť prstom.
„Asi áno,“ zachichotala sa. „Poďme tancovať!“
„Tancovať? Veď nám ani nehraje hudba.“
„Táto fráza sa tiež často používa v romantických filmoch,“ prekrútila očami. „Ale keby si bol pozorný divák, zistil by si, že hneď na to sa hudba spustí.“ Zmĺkla a začala sa obzerať. „Tam to asi majú vopred pripravené,“ poznamenala a pokrčila plecami. Vyzerala tak rozkošne a zábavne zároveň, až som vyprskol do smiechu. Diana sa na mňa šťastne zapozerala.
„Hovorila som, že ťa rozveselím.“ Pribehla ku mne, chytila ma za ruku a doviedla ma pred rádio. Pustila nejaké CD-čko a začala tancovať. To ako sa hýbala, ako jej občas vypadli pramene kučeravých vlasov z drdolu a poletovali jej okolo tváre, to ju robilo krásnou. No krásnou ju robila aj jej duša. Ak si nevypije, je tak nevinná a nikdy by nikomu neublížila. A preto ju.. Čo ja vlastne ju? To dievča mi robí poriadny zmätok v hlave.
„Ty netancuješ,“ odula sa.
„Neviem tancovať.“
Pokrútila hlavou a popri tom sa smiala. „A to video čo si zavesil na youtube?“
„Vtedy som mal vypité.“
„Tak si vypi aj teraz.“
„Zo včerajška už mám dosť.“
„No dobre,“ vzdychla si a dala hudbu potichšie. „Nechcel by si spoznať moju kamarátku?“
„Rose? Tú už poznám. Veď s nami bola na párty.“
„To vážne? Ani som ju nevidela.... No nič. Ale nemyslela som ju. Mala som na mysli Jessicu. Je tu aj s Alice, Paulom a Davidom. Rose je niekde s mamou. Čo mi pripomína, nemala som sa s ňou náhodou stretnúť?“ poškrabala sa na hlave a následne pokrčila ramenami. „Ak by áno, asi mi zavolá. A popravde mám taký pocit, že aj keď nebudeš súhlasiť, asi tu o chvíľu budú.“  Mohol som si to myslieť. Veľmi som netúžil po tom, že nás tu bude niekto otravovať a už vôbec som nechcel aby ku mne niekoho dohadzovala. Ak by som niekoho chcel, našiel by som si. Oops... Neznamená to, že by som mal dostať Dianu? Lenže, to je nemožné.
„Ako to myslíš?“
„No, keď som bola s Harrym a ostatnými chlapcami z kapely, tak s nimi na začiatku boli aj moji spolužiaci. Chceli ma stiahnuť na nakupovanie a prejdenie si Londýna, no nemala som na to náladu, tak som im dala moju adresu so slovami, že ma môžu prísť navštíviť a pokecáme čo ako nové.“
„Tak prečo si tu volala aj mňa?“ spravil som sa hlúpym.
„Pretože sa s tebou cítim dobre a zaprisahala som sa, že ťa rozveselím. No najmä mi šlo o tvoju spoločnosť, ktorá mi je príjemná,“ usmiala sa a okolo očí sa jej vytvorili jemné vrásky. Po jej slovách ma zahrialo pri srdci. Bol som rád, že som aspoň jej dobrý kamarát. Určite je to lepšie ako nič.
„Ja to cítim podobne,“ opätoval som jej úsmev a dovolil som si chytiť sa jej ruky. Myslel som si, že stŕpne alebo sa odtiahne, no ona ruku len otočila a pevne mi stisla dlaň. Tento moment pre mňa znamenal veľa. Nestalo sa v podstate nič, no zároveň veľa. Ak sa vezme do úvahy, že teraz bola triezva a úplne pri zmysloch, znamená to oveľa viac ako tie jej opilecké chúťky.
No nebolo by to ono, keby túto „udalosť“ niekto neprerušil. Niekto zaklopal na dvere. Vzdychol som si a popohnal ju k dverám. Popravde, tušil som čo bude nasledovať. Príde tu tá banda spolužiakov a pri troche nešťastia niektoré z dievčat bude fanúšička a ja sa s ňou budem musieť fotiť, podpisovať a možno aj spievať... Len to prosím nie.
Začul som veselé pozdravy a následne rôzne hlasy, ktoré sa približovali. Za Dianou išli dve dievčatá a traja chlapci. Jeden z nich bol Tom a držal sa za ruku s malou čiernovláskou, ktorú som už asi niekedy videl, no na meno som si nevedel spomenúť.
„Takže,“ nadýchla sa. „Toto je Paul, David, Jessica, Alice a Toma už poznáš. No a toto je Zayn,“ ukázala na mňa a ja som na sebe zacítil skúmavý pohľad blondíny s menom Jessica.
„Ahojte,“ uškrnul som a zdvihol ruku na pozdrav. V spätnom pohľade mi to príde trápne, no nevadí.
„Ty si ten Zayn?“ spýtala sa Jessica.
„Zo skupiny One Direction?“ doplnil som. Chcel som to povedať hysterickým dievčenským hlasom, no nezdalo sa mi to vhodné, keďže ona tak nehovorila. No Diana by sa na tom určite zasmiala. Moja imitácia je úžasná.
„Ja by som to sformulovala inak, ale budiš,“ pokrčila plecami. „Harry, Harry. Prečo si nám nedoniesol ukázať celú skupinu. Je to nezodpovedný spolužiak,“ zasmiala sa. Nevedel som ako to mám brať, takže som to pre istotu neriešil. Nechcel som si hneď na úvod pokaziť večer.
„No sadnite si niekam a spustite. Ako je na nových školách? Čo je nové v Holmes Chapel? A čo Trisha?“ zaškľabila sa.
„Určite chceš vedieť či ju ešte neprešlo auto,“ zasmiala sa Alice.
„A nerob si zbytočné nádeje. Neprešlo,“ doplnil ju Tom a pohladil ju po chrbte. Nebude to teplošské, ak poznamenám, že boli spolu rozkošní? Keby som ja mohol mať s Dianou taký vzťah, aký má Tom s Alice.
Začali jej tam rozprávať, kde chodia do školy, o nových kamarátoch, kto sa odsťahoval či prisťahoval. Vraj majú nejakú tehotnú spolužiačku, spolužiaka na odvykačke... Asi to mali v triede pestré. Nemohol som si nevšimnúť, ako po mne Jessica poškuľuje. A nebudem to zamlčiavať, proste mi to nebolo príjemné. Ako stále keď sa povedalo niečo vtipné, zapozerala sa na mňa či sa smejem aj ja. A ako nenápadne načala tému, že kto je v tejto miestnosti zadaný a kto voľný. Akoby to nevedela. Rovno sa to mohla spýtať iba mňa. Keď prišiel rad na mňa, aby som odpovedal, šibol som pohľadom po Diane, potom sklopil oči a nakoniec pokrútil hlavou.
„Čože, ako je to možné?“ naoko nechápala Jessica, no videl som na nej, že je za túto skutočnosť rada. Nechápem, prečo som neklamal.
„No, láska sa nedá vynútiť. Keď to príde, nebudem sa brániť. Samozrejme, ak to dievča čo budem milovať nebude už zadané...“ prehodil som a v duchu si nadával či som toho nepovedal až príliš. Ešte že som sa pri tom nepozeral na Dianu. Á, dopekla.. Práve som sa pozrel. Následne som sa postavil.
„Niekam ideš?“ spýtala sa ma neprekvapujúc znova Jessica. To dievča bolo tak otravné...
„No.. Idem na WC,“ ukázal som smerom kde boli a vybral sa na nich. Vošiel som dovnútra zamkol sa a o sadol si na vaňu. Konečne som sa cítil uvoľnenejšie. Vedel som, že tam nemôžem byť dlho, pretože by si zrejme mysleli, že mám nejaké črevné problémy, takže som sa iba rýchlo ovlažil a urobil to, čo som potreboval. No keď som odomkol, čakalo ma nemilé prekvapenie.





Btw :D Niall na tejto fotke predvádza ako ho Suzan učila strieľať z luku :D :D 

1 komentár:

  1. kráásne hned dalsiu :)
    a este kto číta moj pribeh pridala som novu čast :) a ak necitate tak zacnite :D :) tu je moj blog : http://prettyboy.blog.cz

    OdpovedaťOdstrániť