sobota 13. apríla 2013

There was a reason 7



Trošku kratšia, no pokúsim sa o pokračovanie na zajtra ;)


Zayn

Vonku svietilo slnko. Stál som vonku opretý o stenu a plnými dúškami si vychutnával cigaretu. Aj slnko, samozrejme. Vyfukoval som malé obláčiky dymu a fascinovane ich pozoroval. Keby som ich len mohol nakresliť. Keby som len mohol TAKTO nakresliť seba! Bolo by to úžasné.
Chalani sa akurát chystali vonku. Mne sa nechcelo. Načo vchádzať do civilizácie, kde nás stále niekto prenasleduje? Tuto na dvore a v dome som v bezpečí a nemusím sa báť, že moju fotku s cigaretou v ústach dajú znova na titulku : Zayn Malik z One Direction, si ničí zdravie. Kašlem im na to zdravie! Kašlem im aj na všetko čo vedia o mojom a našom „živote“. Sám mám niekedy chuť ho skončiť ... Celé je to len o .. Vlastne.. Veď ja ani neviem o čom náš život je. O vystupovaní? O skrývaní? O speve? O vyčerpaní? .. Vlastne o všetkom. Lenže z toho všetkého sa mi páči len spev a vystupovanie. Teda, ak to nie je veľká koncertná šnúra, pretože to je dlhé, prichádza z toho vyčerpanie, pozývajú nás na večierky a podobné hlúposti. A mne je z toho na grc. Ako som si mohol kedysi myslieť, že budem robiť len to čo chcem? Že budem spievať len pre ľudí? Že mi nepôjde o peniaze? Teraz to je iné... Všetko je iné. Milujem fanúšikov, bez nich by sme neboli nikde. Len preto sa ako-tak držím. Nechcem, aby boli z toho smutní. A ani chalani. Vyčítali by mi, keby som si niečo urobil. Nepochopili by to.
„Zayn,“ jemne sa ma niekto dotkol pleca a tým mi prerušil sieť myšlienok.
„Hm?“ otočil som sa a zahľadel sa do čokoládových nežných očí.
„Deje sa niečo?“ prepaľoval ma pohľadom. Páni, verte mi, je lepší ako nejaký detektív. Vždy vie, ak mi nie je najlepšie. A vlastne sa ani neoplatí klamať, no ja to aj tak stále skúšam.
„Nič sa nedeje,“ upokojujúco som sa usmial, odhodil cigaretu a nohou ju poriadne zahasil vydychujúc posledný zvyšok dymu do topánok.
„A myslíš, že ti to verím?“
„Mal by si,“ uškrnul som sa.
„Áno?“ pokrútil hlavou Liam. „Tak mi to dokáž. A poď s nami. Ideme k Edovi.“
„To nemôže prísť on tu?“ nechápal som tú logiku. My piati sa musíme trepať k nemu?!
„Nebudeme sa tu predsa zatvárať,“ zvýšil hlas Liam a rozhodol za mňa, že idem. A ak nepôjdem, musím mu vysvetliť čo mi je. Ale ako by som to mohol?! Veď som poriadne ani sám neviem.

„Á, tu ste!“ privítal nás Ed s otvorenou náručou. A to doslovne. Normálne nás všetkých objal. Také to.. teplošké skupinové objatie. Ježiš.. Už sa na mňa niečo od tých haterov nalepilo. Už aj sám seba nazývam teplošom. Ale, vlastne sa im ani nečudujem. Že si to o nás myslia. Teda.. Nepochopím, že si to myslia o Liamovi, pretože on je usporiadaný chlap silne zaľúbený do Danielle. Louis má Eleanor, no niektorí si myslia, že bromance je popravde romance. Nevedeli pochopiť, že prechovávajú čisto bratskú lásku. A preto ju teraz nemôžu tak preukazovať. No ale k veci... Veď ja a Niall už ako dlho nemáme priateľky! O Harrym sú stále pletky, no sú to LEN pletky.. Naozaj nemá ani jeden z nás troch priateľku. Ale nie sme gayovia. Za to môže tiež sláva. Človek nevie kedy ho ten druhý ľúbi naozaj a kedy len jeho slávu. Alebo.. Ani nie slávu, ale jeho slávne ja. Je zaľúbený do toho akého ho pozná z telky, internetu. Nie naozaj do nás. A preto je ťažké. Plus niektoré fanúšičky strašne žiarlia.
„Chalani, musím sa vám s niečím pochváliť!“ Ed hrdo vypol hruď a volal nás k počítaču. Už cestou nás o všetko informoval. „Minule som si prechádzal môj twitter. Chápete, chcel som niektorým fanúšikom urobiť radosť a odpovedať im na správu. A naďabil som aj na odkaz fotky. Najprv som to chcel prehliadnuť, no zvedavosť  mi nedala. Napadlo mi, že tam bude nejaká polonahá baba, no uvidel som seba. V čierno- bielom podaní. Poriadne som si to zväčšil a zistil som, že tá fotka je vlastne portrét,“ hovoril, kým sa preklikával cez všetky tie stránky a hľadal JEJ twitter. „A že to bol úžasný portrét,“ usmial sa a hneď nám ho aj ukázal, keď to našiel. Normálne mi spadla sánka. Všetky tie detaily. Nakreslila aj najmenšiu vrásku, každý vlas, znamienko či pehu. Proste všetko. A dokonale. Úplne profesionálne.
„Ukáž nám aj ostatné fotky,“ hlesol som v úžase a Ed sa na mňa uškrnul, no poslúchol. A ďalej rozprával.
„No to nie je všetko. Ja som to ten obrázok retweetol, followol ju a čakal, kým sa mi ozve, keďže som ju oslovil. Keď sa ozvala, bol som nenormálne šťastný. Už som si predstavoval čo všetko by mi mohla nakresliť. Kvôli nej som si urobil skype, aby som sa s ňou mohol lepšie dohodnúť. A chalani.. Ona je k tomu ešte aj pekná!  Krásne dlhé vlasy, sivé oči a prenádherný úsmev,“ zaspomínal si Ed. „A je zo ... Slo... Sl.. Sla... Slovenska? Niečo také.“
„Ukáž nám jej ďalšie kresby!“ ďalej som ho súril. Čim ďalej, tým viac som ju chcel spoznať. Konečne niekto s talentom na kreslenie.
„Zajtra sa s ňou mám stretnúť. Chceš ísť?“ vážne sa ma spýtal Ed.
„A mohol by som?“ niečo vo mne ožilo.
„A nemohol by som ja?“ smutne sa opýtal Niall.
„A čo ja?“ uškrnul sa Harry. „Veľmi rád by som sa s ňou zoznámil.“
„No tak prrr! Ona je slušné dievča! Hazza, rovno zabudni na to, že ju budeš zvádzať!“ zahriakol ho Ed a Liam zúrivo prikyvoval.
„Harry, nájdeš si inú,“ žmurkol naňho Louis.
„Rád by som Vás zobral všetkých, ale asi by to na ňu bolo príliš. Postupne ju spoznáte. Ale teraz by som zobral len Zayna. Vadilo by to?“
V izbe sa ozvalo nesúhlasné mrmlanie, no mnou prešla vlna elektriny. Spoznám ju!

11 komentárov:

  1. Neveriiiim stipnitema je dalsia cast jupi!! :D Ja sa tu normalne roztapam!! Dokonalee!!! Milujem tuto poviedku!!! Tesim sa na dalsiu!! :) ( a ten Zayn awww ) Inac mas talent klobuk dole...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Já nevěřím vlastním očím!;DDD ale to čekání za to stálo! Je to úžasné a myslím, že to jak si na začátku popisovala Zaynovi myšlenky je tak opravdový, že se nad tím člověk musí aj zamyslet jestli to tak není i doopravdy....;DDD asi sem teďka napsala úplnou hovadinu , ale tak co už ;DDD úžas jen tak dál.
    Efká(:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie, dala sa to v pohode pochopiť :P .. A Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. To čakanie za to fakt stálo, lenže teraz to neber tak, že to bude tak stále :D
    Neskutočne sa mi páči to, ako opisuješ ten Zaynov pohľad.. je to také..wow proste :D:3 ...
    a nechcem vyznieť nejako namyslene, ale aj ja viem kresliť, takže Zayn môže prísť aj ku mne :D ja sa s ním veľmi rada spoznám a stretnem osobne :DDDD :33
    je to úplne úžasné a každou časťou to milujem čoraz viac! :) šup ďalšiu :33

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. NIe, ja sa posnažím, aby mi to už toľko netrvalo :) .. A Ďakujem veľmi pekne :) .. pošleš mi nejaké tvoje kresby? rada by som sa pozrela :)

      Odstrániť
  4. Moje sny sa nqplnili! :O uz neviem kolko som hipnotizovala tvoj blog a cakala kym tam bude 7.cast...a dockalla som sa! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ajaj .. že som si nezvykla na to,že ma pri každej časti prekvapuješ.. úžastné,dokonalé,megasuperčuperduperfantastické :D dávaj dalšiuuu !! :)

    OdpovedaťOdstrániť