sobota 13. apríla 2013

Hanbím sa ...

Ako hovorí názov.. hanbím sa .. a ako PES! Dopekla, čo som to za človeka, keď sa dva týždne ani neozvem?! .. Mohla som sa aspoň ozvať, že nemám čas. Preto si dávam záväzok a ak ho nesplním, vymyslite mi trest... (neplatí to, ak mi nepôjde net) Od dneška tu pridám každý deň aspoň jeden príspevok. Nehovorím, že to musí byť hneď časť .. Ak na nete nájdem niečo pekné s chalanmi, alebo nejaké videjko čo ma upúta. Či len nejaké hovadiny čo sa mi melú hlavou.
Uvediem Vás do situácie. Akože: Prečo nepridávam časti a ani na nič nereagujem:
Sooo
Ono je to tak. V jeden deň pridám časť. A stále kontrolujem kto čo okomentoval, aká je sledovanosť a podobne. To urobím aj tak na druhý, tretí deň. A ak som sa ešte stále vtedy nedostala k písaniu, tak sa začnem hanbiť a uzavriem sa pred blogom. Ani ho neotvorím, aby som nevidela náhodou, nejaké komenty s tým, že sa na má hneváte alebo nedaj Bože, že opúšťate kvôli tomu blog. ... Takže, tak to je. No to čo som povedala, platí. Od dnes sa Vám každý deň budem ozývať. Až vám to pôjde na nervy ;)
A časť bude dnes. Ak nie, spácham samovraždu -_-

1 komentár:

  1. Opovážila by si sa spáchať samovraždu !! by som ťa potom zabila ak by si bola polomrtva.. no a ja som si povedala,ved na dobré veci treba čakať aj ked som sa nakoniec rozhodla ti písať tie písmenká -_- ale aj tak :) nedokázala by som sa na človeka s takým talentom hnevať viac ako 2 minúty :)

    OdpovedaťOdstrániť