streda 9. januára 2013

Ahojte :)

No moje zlaté :) Zajtra idem k lekárke, takže napíšem časť a hodím ju vám sem potom. Uvidím, kedy sa dostanem na net. Asi niekedy okolo 5 poobede by to mohlo byť. Možno aj skôr. A v piatok ... No aj keď ma vypíše, tak musím ísť do školy napísať si písomku, no odídem skôr, takže by som znova mohla napísať časť a mohlo by to tak ísť až do nedele :)
Toľko som len chcela. A jasné.. Klip ku Kiss me je famózny! Keď som ho prvýkrát videla v ruke s Teraflu, nemohla som sa prestať usmievať a kašľala som na prichádzajúce správy. A od vtedy si to púšťam každú možnú chvíľu. Všetci sú tam na spapanie :3 Rozpísala by som sa nadlho, ale už počujem mamču prichádzajúcu z práce a keď ma zbadá na počítači .. Úf.. radšej padám, ahojte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára