sobota 26. januára 2013

New life 58



Ahojte :) Tak konečne :) Pomaly sa to už kráti...S kým by ste chceli novú poviedku? Zahlasujte v ankete, ktorú o chvíľu pridám :)

Harry

Áno, áno. Rozlúčka so slobodou sa má robiť deň pred svadbou, no ako sme to mohli urobiť? Ak by sme ho tam doviedli, tak by nás zabil. A dva dni predtým.. zabitie nevylučujem, ale.. Aspoň bude mať čas vytriezvieť.
 „Prečo sme mu neurobili niečo väčšie?“ mrnčal Louis.
„Väčšie?!“ neveril som vlastným ušiam.
„Prenajali sme si ten najznámejší klub v Londýne. Budú tam striptérky, kasíno, rocková skupina.. Nezdá dosť?“ neveriacky naňho čumel Zayn.
„Ale tak rozlúčka so slobodou je len raz za život...“ krútil hlavou Louis.
„Tak čo chceš aby sme vystrojili tebe?“ smial som sa.
„Ísť do Las Vegas, prehrať kopu peňazí, potom urobiť tú najväčšiu párty s kopou striptérok a alkohol sa bude liať potokom,“ zasníval sa Louis.
„Ale na toto by Liam nikdy nepristúpil. Je tak ... Verný a slušný...“ zachechtal sa Niall.
„Akoby si ty nebol,“ prekrútil som očami a odchlipol si z piva, ktoré stálo predo mnou. Niall na mňa hnusne pozrel, no potom prikývol. Jasné, bol to náš ňuňatý nikdy nepodvádzajúci Niall. Ako inak. Len ja .. a ... nie. Nebudem nad tým premýšľať. Nie teraz, keď sa máme zabávať.
„Ideme?“ rázne som sa spýtal a vyskočil zo sedačky. Ostatní súhlasili, takže stačilo zavolať na Liama.

„Viete čo nechápem chalani?“ spýtal sa na nás cestou v aute. „Prečo si Paul zmyslel o..“ pozrel sa na hodinky. „Deviatej večer, že sa s ním musíme stretnúť. A k tomu v klube. Nemyslíte si, že sa len opil a chce aby som ho zaviezli domov?“
„Tak to vylučujem,“ odvetil som mu dozadu. „Žeby sa náš Paulinko opil?“ zachechtal som sa nad tou predstavou. Neviem prečo sa mi vybavilo skákajúce divé prasa.
„Nikdy nevieš...“ zamrmlal. „Ale tak čo potom?“ Začul som, že ho niekto udrel a tak následné šomranie.
„Nerieš to Liam!“ zahriakol ho Zayn. „Sme za chvíľu tam a uvidíme čo chcel.“ Stavil by som sa, že prekrútil očami.
Pred klubom parkovalo zo desať áut. Zavolali sme kopu mužských kamarátov. Medzi nim aj Ollyho, Eda, naši chlapci z kapely a kopu iných. Johny Depp asi nepríde... Čo už. Vnútri bola tma a ticho.
„Čo sa to deje?“ riekol Liam.
„Prekvapeniéé!“ vykríkla hŕba ľudí naraz a zrazu svetlo ožiarilo všetky tie známe tváre.
„To ste urobili vy?“ smial sa Liam s iskričkami v očiach.
„Snáď si si nemyslel, že ťa necháme bez rozlúčky.  A rozlúč sa ako patrí!“ pobúchal som ho po pleci, keď na pódium vyšli striptérky a začali sa krútiť okolo tyčí.
„Chalani... Som vám za to vďačný, ale .. striptérky?!“
„Bože Liam, aspoň dnes si uži,“ drgol doňho Louis, zatiaľ čo hltal očami brunetu, ktorá už bola len v spodnom prádle.
„Poď zatiaľ pôjdeme k nejakému stolu s alkoholom, následne hazardom a uvidíš ako sa uvoľníš.“
„Alkohol?“ ťažko prehltol.
„Liam..“ prekrútil očami Niall a už ho spoločne so mnou ťahal k najbližšiemu baru.
„Šesť vodiek!“ zavelil som barmanovi. Ten nás hneď poslúchol a po povzbudzovaní Liama sme si dali po dvoch.
„Viete čo, dajte nám celú fľašu,“ uškrnul som sa na druhú barmanku. Krásnu prsnatú červenovlásku. Stála by za hriech. Možno ešte počas večera ... Vzal som od nej fľašu a zvodne sa na ňu usmial. Bože, veď som videl ako ma hltala očami... To  bude ľahký cieľ.
Aj s fľašou sme sa vybrali do oddelenia s hazardom. Bolo to tam celkom preplnené. Dokonca sa tam k nám pripojil aj Louis so Zaynom. V rulete sme vyhrali prvú hru a Liam odmietal hrať ďalšiu. Black Jack.. Naštval sa, keď si jedna striptérka zaumienila, že ho bude povzbudzovať z jeho lona. Možno keby bola oblečená, tak by v tom až taký problém nevidel. Zayn si ho zobral k sebe a prinútil ho vypiť asi zo päť glgov vodky, takže pri pokri toho veľa... Nevyhral. Väčšinu času sa smial. No potom sme sa konečne dostali aj ku striptérkam. Bohužiaľ väčšina sa venovala jemu. Nemám sa prečo čudovať. Bola to jeho rozlúčka. Krútili sa okolo neho a on ich aj tak odháňal. Ako mohol mať takú silu vôle?!
„Dievčatá.. Ja Dan nechcem zahýbať,“ habkal.

Diana

Danielle sa ale odviazala. Tí chlapi sa okolo nej točili, vyzliekli sa pri nej a ona po nich lietala rukami, smiala sa, medzitým pila kopu alkoholu. Mám podotknúť, že nám predviedla prvotriedny striptíz? Bože, ak si na toto bude pamätať....

Harry

Bože! Veď oni ho vyviedli na pódium. Dve mu začali vyzliekať košeľu a on ich odstrkoval? Podotýkam, tie dve už nemali ani podprsenku. AKO TO DOKÁZAL? (lebo ju miloval z celého srdca a nechcel ju podviesť. Áno svedomie, ja to viem. A áno, viem, že aj ja by som sa takto zachoval pri Diane. Nemusíš mi robiť v srdci ešte väčšiu dieru, tak mi dovoľ sa vyspať s tou zrzkou od baru.) A potom Liam ušiel. Doslova so smiechom ušiel z pódia a sadol si za stôl s mariášom.

13 komentárov:

  1. No tak Harolda som teraz nepochopila :D ale nevadí :D kiež by sa nikdy neskončila táto poviedka :) bude mi smutno :/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. party time!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D ani ja som Harry-ho nepochopila,priznávam sa :D ;) ale úžaasná časť :* MILUJEM New life :* ;)
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  3. JA som Harolda pochopila :D "tak mi dovoľ sa vyspať s tou zrzkou od baru" najlepšia veta celej časti :D smiala som sa ako blázon ;))
    ooch, bude mi smutno za Dianou a Harrym :/
    oni dvaja boli prvý pár, ktorý som si prečítala, takže ma chytá panika a nostalgia, že mi to vezmeš :( ale chápem!
    a ja chcem poviedku s LIAMOM! aj som hlasovala, ale.. nevyhráva, moje zlatíčko ňuňaté.. :/ ale bola by som rada, Sany, keby bola s LIAMOM! :D s ním veľa poviedok nečítam a v tvojom podaní, by bol Liam... áách :D
    teším sa na ďalšie časti :)
    - Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, aspoň niekto :))
      Veľmi ti ďakujem :) Ja som tiež za Liama, no bude to podľa toho čo vyhraje :) On je taký môj ňuňo :))

      Odstrániť
  4. Dósr dobré :D další!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dost dobré :D ;) další část :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. oh god! takú rozlúčku zo slobodou mať.. no sen ! úžasné :D kedy bude ďalšia ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DD no veď si počkaj na tvoju :D Ďakujem :) .. konečne už bude dnes :)

      Odstrániť