streda 23. januára 2013

New life 57



Ahojte! Takže je streda a mne sa konečne podarilo naplniť slová! :D Tešíte sa? :D Taká info, znova som doma s chorobou, takže sa vám budem venovať do konca týždňa ;) Možno hodím aj kresby, keďže momentálne mám čas aj na to :D
Btw, táto časť je venovaná Štepi, ktorá oslavuje dnes narodeniny :) Takže všetko najlepšie :)

Bol štvrtok. Krásny slnečný štvrtok. A my dievčatá sme mali plán. Plán, ktorý sme kuli už dlho, no nikto to nemohol vedieť. Najmä nie Danielle. Veď to mal byť jej deň. Deň, ktorý si naplno užije. Veď potom už bude zadaná. A áno, vieme, že sa to zvyčajne robí deň pred svadbou, ale myslím, že potom by sa svadba nekonala. Alebo konala, ale Danielle by bola opilecká troska.
„Ss, Diana!“ sykla sa mňa Lucy, kým sa Danielle prezliekala.
„Urobila si čo ti bolo kázané?“ spýtala sa Eleanor.
„To máte jasné. Myslí si, že ideme na nákupy.“
„Ale veď to sa neoblečie tak vyzývavo!“ zahriakla ma Perrie.
„Ale no tak. Snáď ste si nemysleli, že jej poviem niečo čím by jej to mohlo docvaknúť.“
„A nemyslíte si, že sme to trocha prehnali?“ spýtala sa nevinne Lucy.
„Prehnali? Veď sme pôvodne chceli ísť do striptízového baru. Teraz sme si len objednali troch striptérov na našu párty. Nič hrozné,“ chichotala sa El.
„Ak sa kvôli tomu na mňa naštve Niall,“ úzkostlivo sa pozrela do diaľky.
„Naštve?“ vyprskli sme do smiechu. „Ešte sa nad tým urobí alebo aspoň bude  mať nutkanie urobiť teba súkromný striptíz. Veď vieš,“ žmurkla som na ňu a začala sa smiať na plné hrdlo, za čo som si vyslúžila jeden hod vankúšom do hlavy, päsťou do brucha aj ruky.
„Ste milé dievčatá,“ ironicky som sa usmiala a hodila medzi ne vankúš ktorý prednedávnom skončil na mne.
„Pšt, už ide,“ zahriakla nás El. „Danielle, ale ti to sluší,“ obdivne sa usmiala a ona sa nám zatiaľ ukázala z každého uhlu. Pravdu povediac nemala  na sebe nič extra. Len obtiahnuté džínsy a čierne tričko s hlbokým výstrihom. No, nepotešte o chvíľu už vydatú ženu.
„Môžeme vyraziť?“ spýtala som sa so šibalským úsmevom na perách.
„Iste! Na nákupy je stále čas,“ zasmiala sa Dan. Veď ty ani nevieš, pomyslela som si.
Dvoma taxíkmi sme sa viezli na miesto. Klub bol veľký, no aj  tak sme Danielle nemohli tvrdiť, že je to nákupné centrum. Nanešťastie práve ja a El sme boli s ňou v jednom taxi. Plán musel pokračovať.
El zazvonil mobil. Kútikmi úst jej trochu trhlo, no nezasvätený by si to nevšimol.
„Prosím?“ ozvala sa nacvičeným nezaujatým hlasom. „Ach..“ zamrmlala a medzi očami sa jej vytvorila vráska. „Žiaden problém.“ „Nie, iba trošku nám to skĺbilo plány.“ „Sme päť dievčat.“ „Naozaj?“ rozžiarila sa. „Hneď sme tam,“ odpovedala, naklonila sa k taxikárovi a niečo zašepkala. Vlastne mu mala iba povedať: Prepáčte, ale akože vám hovorím, že meníme trasu. No ideme tam, ako bolo dohodnuté. Bohu vďaka, že sme šli takým tragáčom.
„Čo sa deje?“ spýtala sa Dan.
„Musíme trošku zmeniť trasu. Volala mi Sara, že potrebuje niekoho na vyskúšanie šiat. A veľmi nás prosila...“ zamrmlala a potom razantne prikývla.
„Neboj, určite to nebude dlho,“ usmiala som sa na Dan a spýtavo sa pozrela na El. Tá na mňa najprv okato pozerala a potom sa spamätala.
„Jasné, maximálne polhodinu.“ Tak sme sa tam zaviezli a vošli do klubu.
„Ste si isté, že sme tu správne?“
„Áno, sme si isté.“
„A ako o tom viete vy?“ podozrievavo ukázala na Lucy s Pezz.
„Noo...“ premýšľala Lucy.
„Veď sme celý čas šli za vami,“ prekrútila očami Perrie. „My sme ani nedávali adresu, len sme povedali, nech sleduje váš taxík,“ tleskla rukami. „A teraz poďme, nech to máme z krku,“ poháňala nás dovnútra. Bola tam tma. A popravde ja som nevedela kde je šatňa. To vedela len Eleanor a ona nás tam aj odviedla. Pre zmenu, tá miestnosť bola až priveľmi osvetlená. A bola tam kopa šiat.
„Kde je Sara? A Ktoré si máme obliecť?“
„Hovorila, tie čo sa vám budú zdať naj viac sexy. Vraj to nechá na nás,“ mrmlala El, zatiaľ čo sa prehrabávala medzi vešiakmi. A všetky sme urobili to isté. Po zopár sekundách sa k nám pridala aj Dan. Všetky sme si vybrali obtiahnuté šaty, ktoré nám zvýrazňovali krivky. Dan mala červené s holým chrbtom, Perrie modré bez ramienok, Lucy ružové okolo krku, El a ja sme mali podobné čierne bez ramienok.
„A teraz kde?“ spýtala sa nás už hotová Dan.
„Teraz, musíme nájsť Saru,“ zamrmlala El. Znova sme vošli do tej tmy. Ktovie ako dlho sme blúdili. S tou tmou sme to trošku nedomysleli.
„Niekde to určite bude zapínač,“ hlesla som a šmátrala po stene. Prešla som celou chodbou a tak do otvorenej miestnosti, keď som na boku nahmatala zapínač. Svetlo sa rozlialo po miestnosti a pred nami sa odhalila sála na párty.
„Prekvapenie!“ skríkli a vyskočili u úkrytov asi všetky kamošky Dan. Ona sa smiala a my sme boli šťastné.
„To ste pripravili vy?“ spýtala sa nás so smiechom. Všetky sme svorne prikývli. V tom sa ozvala hudba, spoza závesov vyšli traja muži prezlečení za policajtov. Jeden z nich si vzal mikrofón.
„Takže ktorá z vás je nevesta?!“ skríkol. Všetci kričali Danielle a tie čo sme boli poblízku sme na ňu aj ukázali. Všetci traja zoskočili z pódia, vrhli sa k nej a nasadili jej putá.
„Ste uväznená za to aká ste sexy!“ zasyčal jej jeden extrémne sexy chlap do ucha, prehodil si ju cez plece a odniesol na pódium. Rozlúčka so slobodou sa mohla začať.

8 komentárov:

  1. ooo aká nebezpečná časť :D ale je perfektná ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasnééééé!!!!
    úplne som si to celé vedela predstaviť naživo...:D :D :D a najlepšie :Ste uväznená za to aká ste sexy! :D :D jžš :D :'D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      :DD Dakedy ma napadajú hlúposti.. čo to trepem .. stále :D

      Odstrániť
    2. svätá pravda ;) :D
      *Noms*

      Odstrániť