piatok 4. januára 2013

New life 53



Hups... Mala byť včera, viem.. Ale ech... No tak včerajšok bol divný... Užite si ju dnes :)

Harry

Myslel som, že postupom času sa bolesť zmenší. No ona sa len a len rozrastala. Po dvoch týždňoch som myslel, že puknem. Strašne to bolelo. No zároveň som vedel, že si za to môžem. Veď ona to naozaj ľutovala. No potom sa vo mne vždy ozvala druhá časť môjho ja. No ona ťa podviedla s tvojím najlepším kamarátom! Okrikovala ma stále, keď som si myslel, že som jej mal odpustiť. A on? Idiot jeden. Môže byť len rád, že sa odsťahoval sám. Ak by to neurobil, vyhodil by som ho ja. A to by ešte ľutoval. Och, ako som ho len neznášal. V tej chvíli by som ho aj zabil. No potom som si uvedomil, že tým by skupina padla už úplne a nebolo by návratu späť. Takto aspoň ostatní dúfali, že sa všetko vráti do starých koľají. A najmä Paul. Myslím, že sa šiel zo mňa a Zayna zblázniť. Teda najmä zo mňa. Veď to ja som nechcel prijať jeho ospravedlnenia a stále keď to chcel napraviť som mu vynadal do prvého čo ma napadlo. A aby toho Paul nemal málo...
Po dlhšej dobe sme sedeli všetci v obývačke. Bola tam aj El, ktorá sedela Louisovi na kolenách. Dokonca tam bol aj Zayn. Keď som si to uvedomil chcel som odísť, no Liam nás požiadal aby sme tam boli všetci. Vraj je to dôležité a musíme byť pri tom všetci. Chcel som protestovať, no keď som sa pozrel do tých čokoládových očí, nemohol som odporovať. Veď on za nič nemohol. On bol stále môj milovaný braček. Len čo nás upozornil aby sme nikde nešli, on si niekde odbehol. Asi o päť minút sa vrátil ruka v ruke s vysmiatou Danielle. Už asi vtedy som vedel koľko bije.
„Chalani, bratia moji. Chceme vám oznámiť, že ... Sme sa práve zasnúbili!“ oznámil nám s tým najväčším úsmevom na perách a spečatili to bozkom. Eleanor sa hneď hodila do náručia Danielle a spoločne tam pišťali, skákali, točili sa a potom obdivovali zásnubný prsteň. My sme im jeden po druhom chodili blahoželať. Len mňa štvalo, že som sa nemohol tešiť z celého srdca. Pretože ono už neexistovalo.
Na Vianoce som musel ísť domov. Teda, vlastne som aj chcel. Veď som nemohol nechať moju rodinu osamote. No bál som sa, že stretnem Dianu a ... nevydržím to. No vtedy som ešte nevedel čo sa stane.

Diana

Bola som s Tomom, Alice, Benom, Davidom a Jessicou von. A Trishu sme stretli stáť pred kaviarňou, do ktorej sme sa chystali. Všetko bolo vianočne ozdobené, veď o deň mali byť Vianoce. No to nie je podstatné. Stála tam vyfintená aj s nejakými inými pipkami. Podotýkam tiež peroxidové blondíny. Už len pohľad na ňu mi po tele rozlial pocit nenávisti. Och, ako som ju na strednej neznášala. Bola radosť odísť z tej školy a nikdy ju nevidieť. A teraz... Modlila som sa, že by ma nezbadala a nemusela sa s ňou rozprávať. No predsa sa tak nestalo ...
„Aha, kto zavítal do Holmes Chapel,“ ozvala sa posmešne. Chcela som si ju nevšímať, maximálne sa na ňu usmiať, nech si nemyslí že jej posmešný tón mi niečo robí. „Prišla si si vyliečiť srdiečko?“ vtedy som už jej fakt chcela niečo odseknúť, no Tom ma chytil za ruku a rázne pokrútil hlavou. „Ja som ti hovorila, že on s tebou nezostane. Prečo by mal tak slávny chlapec, zahadzovať s takým dievčatkom ako ty,“ premerala si ma pohľadom a uškŕňala sa. Vtedy som sa už ovládať nemienila.
„So mnou aspoň chodil,“ zasmiala som sa. „No teba sa ani nepozrel. Dokonca ťa nemal rád ani ako spolužiačku,“ pokrčila som plecami. „Tak kto je na tom horšie?“
„A myslíš, že ma trápi?“ vysúkala zo seba po chvíľke zarazeného ticha, kedy sa spamätávala. „No ty? Naivne si ho ľúbila. Podviedol ťa raz s Caroline a teraz? Fajn možno verejnosť nevie čo sa stalo, no stavím sa, že ťa znova podviedol, čo? Veď sa na seba pozri. Si tak obyčajná! A kebyže obyčajná, nemáš ani postavu, ani peknú tvár? A tie vlasy? Kučery sa už nenosia,“ vyprskla.
„Fúú.. Asi si myslíš ako si ma veľmi dala dole, že? Už nevieš čo máš povedať, tak sa mi navážaš do výzoru? Aké úbohé. Mám začať rozoberať tie tvoje vlasy poškodené peroxidom, či to kilo mejkapu ktoré si dávaš na tvár, aby ostatní zniesli sa na teba pozerať? Či to obliekanie: Pozrite som štetka a nehanbím sa za to? Prepáč, ale to by ťa asi urazilo, takže to nepoviem. A lepšie bude ak si to uvedomíš sama. A len tak mimochodom ... Ja som toho dokázala vždy viac ako ty. Či už v škole alebo teraz v živote. Maj sa zlatko,“ zapišťala som ohnutá v kolenách a s prevrátením očí som vošla dnu. Kamaráti vošli hneď za mnou a búchali ma po chrbte, vraj ako som jej to natrela. Lenže ona dosiahla to čo chcela. Alebo aspoň to čo som nechcela ja. Tá bolesť, ktorú som celý čas v Holmes Chapel pochovávala v hĺbke duše sa znova dostal na povrch a celú ma zožierala. No nedávala som to najavo. Ešte by Trisha prišla k nám a uvidela ako ma to bolí? Takú radosť som jej nemienila urobiť.

Vianoce. Tak krásny čas to mohol byť.. Mohli sme ich tráviť spolu s Harrym. Jeho a moja rodina dohromady. Všetko mohlo byť úžasné, keby .. keby som nebola tak hlúpa.
Sedela som na okne v mojej izbe. Vločky dopadali v pomalých vlnivých pohyboch. Naozaj to vyzeralo akoby tancovali. Vonku bolo krásne a ja som sa cítila tak mizerne. Úžasná irónia. Mamka s Larou vypekali koláče, zatiaľ čo Tom pozeral nejaké filmy v telke. No ja som sa tým nezaoberala. Hypnotizovala som dvor, stromy, vločky, ľudí čo prechádzali okolo. A autá. Keď som zbadala veľké čierne auto, nezaoberala som sa tým. Až ký som si neuvedomila, že je Range Rover. A za volantom sedela hnedá štica. Stretli sa nám pohľady. Len čo ešte viac spomalil naznačila som rukou, nech ma počká a rozbehla sa. Rozrazila som dvere na izbe, skoro zletela zo schodov a nevšímala si pokriky za mojim chrbtom. Jediné čo ma vtedy trápilo bol on a šanca všetko napraviť. Rýchlo som odomkla vchodové dvere a doslova vyskočila na ulicu.

9 komentárov:

  1. jéééééééééžíííííííííííš!!!!!!!!!!!!zase napínavo zakončené,to ťa až tak baví sany? :D časť je úžasná,a dúfam že ďalšia bude dnes!!! :D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hups, sorry že nebola včera ... ale dnes už bude na 1000% percent ;) A Ďakujem :)

      Odstrániť
    2. :D to nie je nič voči tomu,že je to napínavo zakončené :D tak dúfam,a nemáš začo ;)
      *Noms*

      Odstrániť
  2. tiež si hovorím, že tie napínavé konce ťa asi bavia :D :D a btw, daj rozum Harrymu, aby pochopil, že aj on niekedy podviedol Dianu a že aj napriek tomu ju miluje tak, ako ona miluje jeho! :D
    nie, vlastne.. daj mu rozum, aby pochopil, že ONA HO NEPODVIEDLA! :D :D
    Lots of Love.. :)
    - Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No... vlastne áno, veľmi ma bavia :D :D ... uvidíí sa :D :)

      Odstrániť
  3. moja mrkva!!! dufam že sa jej to nebude snívať,lebo to by ma tu jeblo :D :D veeelmi,veeelmi,veeelmi ťa prosím!! dajjednu či už dnes alebo zajtra,lebo ja to nevydržííím :/
    ale vieš,že ťa aj tak lubim :D :* no končim hlasenie:D paaa :*
    tešing :D
    -Patush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D :D Tak to ti neprezradím, ale tak no :D ... dnes bude :) jú, tak teraz už viem, že to je obojstranné :D :*

      Odstrániť
  4. To je krásne :)Strášne moc sa teším na ďalšiu :) :)

    OdpovedaťOdstrániť