sobota 9. marca 2013

Epilóg



Takže predsa som to stihla ešte aj dnes! :D Takže ... Úplne posledný príspevok o Diane a Harrym. Budú mi naozaj chýbať. Zvykla som si na nich. A možno aj vy. No pevne verím, že pri mojom blogu ostanete a bude sa vám páčiť aj môj ďalší príbeh, ktorého názov ešte nemám vymyslený... 

Tiež by som chcela aby ste si pozreli tento blog http://sari-stories-about-one-direction.blogspot.sk . Je naozaj úžasný a Sarita píše neuveriteľne krásne. Zamilujete si to tak ako aj ja ;)

Môj frajer ešte za čias najlepšieho kamaráta mi sľúbil, že mi raz kúpi plyšáka, aby som sa mala k čomu túliť. Viete ako som ho brala vážne. Takých rečí som už počula ... No aké bolo moje prekvapenie, keď sa včera objavil aj s veľkým plyšovým psíkom :3 Zablahoželal mi k zajtrajším narodeninám a asi 10 min sme tam len stáli pod dáždnikom, plyšák medzi nami a sme sa s mini prestávkami bozkávali. Úprimne, všetkých okoloidúcich som mala v pažiiii. Okrem bezdomovca ktorý najprv poznamenal niečo na účet plyšáka a potom, že vyzerám ako Kleopatra (WTF?! Od kedy je Kleopatra kučeravá?) :D ako pomenoval priateľa, to neviem, pretože to bolo niečo fakt divné, no začínalo sa to na R.. Ronaldo to nebol :D .. Ale proste.. Waau :)

Prológ by mal byť zajtra ;)

Všetky komentáre som si prečítala a všetkým vám patrí jedno veľké ĎAKUJEM :) A zároveň PREPÁČ, že epilóg je až teraz :D

Len tak ležať na pláži, počúvať smiech detí a šumenie mora po tých dlhých rokoch stresu mi padlo neuveriteľne dobre. A nie len mne. Veľa sa za tých pätnásť rokov zmenilo.  S ťažkosťou som sa vyšvihla z deky a bez slovka sa vybrala do mora. Postavila som sa na breh a nechávala sa unášať radosťou, keď ku mne dorazila vlna a obmyla mi chodidlá. Ostatní členovia nášho výletu boli všade-možne roztrúsení aj so svojimi deťmi. Len my sme ostali verní pláži a kúpaniu sa v mori. Mali sme radšej potulky mestom večer, keď bolo všetko vysvietené a na prechádzku pamiatkami sme si vyhradili iné dni. Nemusíme s nimi predsa byť každý deň.
„Mama!“ vyskočila na mňa zozadu Anna Rose a pevne mi objala nohy. Jej straší brat Samuel, ktorý by mal byť príkladom sa na mňa zavesil spredu.
„Deti moje,“ smiala som sa. „Bežte sa hrať do vody. Už nie ste takí ľahkí, aby som túto záťaž v pohode zvládala.“ Pohladili ma po brušku a vybrali sa šantiť do vody. Bolo pohladením na dušu pozorovať ako si to užívajú a vedomie, že je všetko fajn.
„Ako sa má malá Mary?“ pristúpil ku mne zozadu Harry a hladil ma po brušku.
„Vynikajúco. Asi aj jej prospieva pobyt pri mori. Je taká .. pokojná,“ usmiala som sa a vytočila hlavu pre pusu, ktorej som sa v momente dočkala.
„A ty sa máš ako?“ usmial  sa a zastrčil mi kučery za ucho.
„Sme tu, živí a zdraví. Kariéra nám ide ako má. Zatiaľ sme sa nezabili s tvoji..“
„Našimi bratmi... Už sme svoji dvanásť rokov, mohla si si na to zvyknúť,“ uškrnul sa.
„Tak sme sa nezabili s našimi bratmi ani ich manželkami, ich deti sú tiež rozkošné. Všetko je v naprostom poriadku.“
„A?“
„A čo?“
„Nepovedala si to najdôležitejšie.“
„Čo ako?“ nechápala som.
„Ako sme na tom my.“
Prekrútila som očami. „Ako by sme na tom asi boli,“ uškrnula som sa. „Milujem ťa, no to všetci vedia.“
„Ja to len rád počúvam. Vtedy mi dochádza, že táto krásavica je naozaj moja. A, že nám vynosila dve deti a tretie nosí pod srdcom.“
„A?“
„A čo?“
„Nerob sa, že nevieš,“ smiala som sa. Pokrútil hlavou, na čo som sa ofučala. Na plné kolo sa rozosmial. Potom zvážnel a pozrel sa mi do očí.
„A milujem ťa, samozrejme,“ uškrnul sa a nežne ma pobozkal.

KONIEC

19 komentárov:

  1. krásne ;) Harry a Diana mi budú chýbať tak ale teším sa na novú :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úžasné :))tenhle příběh mi bude chybět :/ ale těším se na další :) určitě bude boží jako tenhle :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uplně úžosuperbombastickokrutopřísné...♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. NAJDOKONALEJŠÍ príbeh aký som kedy čítala!!! :* bude mi FAKT chýbt...ale s láskou,a hrením pri srdci naň budem spomínať!!! :* ♥
    a ešte obrovitánske ĎAKUJEM,že som to mohla čítať,a aj nové a nové príbehy budem môcť!!! ♥
    a keďže máš dnes tie narodeniny, (aj keď som ti to už písala na fb) tak všetko NAJ,NAJ,NAJ sestrička!!dúfam,že sa ti všetky sny splnia,a budeš šťastná,zdravá a milovaná (:D)
    ti praje:
    Noémi,tvoja verná čitateľka.. :D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. OO bože akí som ja šťastná :D :D úžasná celá story bude mi veľmi chýbať A všeeeetko naj naj moja :* <3 veľa šťastia :D:D I love you so much

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej Ďakujem ti strašne strašne krásne Sany, že si mi zdieľala blog :D
    Ďakujem ti, že som mala tú česť trošku ťa spoznať aj mimo tento blog.
    Potom ti dakujem aj za nás všetky že píšeš úžasné príbehy a vždy ku každej časti napíšeš aj svoj komentár, na ktorých som sa neraz pobavila :D
    Tento príbeh bol dokonalý, so všetkým čo k nemu patrilo a bude mi nenormálne chýbať, no zároveň sa teším na nový, ktorý len príde.
    Zbožňujem tvoj štýl písania a dúfam že s tým nikdy neprestaneš ! :D toť asi vše :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zdieľala som preto, lebo píšeš úžasne :) .. Ďakujem, ďakujem, ďakujem! :)

      Odstrániť
  7. aj mne budú chýbať aj e to moja najoblúbenejšia poviedka, ktorá bola neuveritelne krásne napísaná a zato ťa milujem :**

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Epilóg.. hm.. miesto, kde sa môžem vykecať :D okeeej.. pripravená, Sany? :)
    1. sdijfhksaisdfgbsihgsoidufgboaisdz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥
    2. OMG, ja nemám slov, nemám slov, nemám slov!
    3. OMG, OMG, OMG!!!
    4. kľud.. takže, po prvé, zakončenie je to skvelé! rozplakala som sa ako malé decko! Diana a Harry, môj prvý a najobľúbenejší poviedkový pár.. a oni už skončili :/ ach, tá nostalgia.
    5. ale napísala si to fakt krásne. Teším sa na novú poviedku Sany, bude úžasná, ako všetko, čo píšeš :))
    6. spomínala som, ako ťa nekonečne obdivujem? :D
    7. ale.. aj tak mám pár dotazov, v ktoré som dúfala, ale, bohužiaľ, som ich nenašla..
    - Zayn a Perrie (ako dopadol ich vzťah? na svadbe to vyzeralo, že sú varení-pečení, ale vlastne si nám vôbec neponúkla vysvetlenie)
    - Zayn a Diana (ako to brali potom? zlomila sa tá ich vzájomná príťažlivosť?)
    - trošku ma prekvapila tá havária a kóma.. história sa opakuje :D no.. malo to svoje za aj proti, podľa mňa ;)
    - a ako poslené.. čakala som, že aspoň jedno dievčatko sa bude volať Darcy, ale to je len mierne sklamanie, lebo originalita u teba zas vyhrala ♥
    takže.. ešte raz, ďakujem Sany a.. vzdávam hold, končiacej, SKVELEJ poviedke!!!
    -Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zayn a Perrie- vysvetlenie som neponúkla, pretože by bolo častí ešte habadej a v podstate by sa tam nič nedialo, preto som s tým sekla :D
      To som nevysvetlila? Sakriš :D ... Proste Zayn si uvedomil svoju chybu a proste ostali kamaráti, už to neriešili :D
      Tá havária a história sa opakuje, o to mi šlo :D
      Nevadí :D
      Ďakujem ti za všetko Denisa, veľmi si ťa vážim :)

      Odstrániť
  9. Uhh dokonalé lepší konec to ani mít nemohlo těším se na další příběh. Děkuju za to že přidáváš vždycky ve mě tvoje příběhy vyvolají hodně omeco já za to nemůžu to ty dokážeš neuvěřitelně vtáhnout do děje, piš dál jde ti to skvěle a těším se na další příběh (: a sem ráda že sem ze sebe vypotila aspoń toto poděkování/hodnocení protože si mi tou částí zase vzala vítr z plechet (:
    Efká(:

    OdpovedaťOdstrániť
  10. čítam to až teraz, pretože som bola vycepovaná z monitoru a ničomu inému som sa nevenovala. úprimne? budú mi nehorázne chýbať.. no čo už. život ide dalej a tak isto aj tvoje príbehy. Teším sa na noví príbeh a kedže už na stránke je idem ho čítať :) ááá zabuda som ..bol to neskutočne krásny príbeh :) viac ti naň neviem povedať,pretože to ,že to bola dokonalosť si už čítala milionkrát :) a ja nemám slov ;)

    OdpovedaťOdstrániť