pondelok 8. októbra 2012

Dnes časť bude!

Akože ja nechápem ako sa mi tak často môžu striedať nálady, pretože včera som plakala, potom sa smiala, nakoniec nastala flegma. Ráno som sa zobudila ako flegma, keď som zistila, že sestra ide do práce a obsadila mi kúpeľňu, začala som mať nervy, v autobuse znova flegma, následne smútok. V škole panika, nervy, flegma, rozhorčenie, úľava, na chémii znova panika, potom flegma a cestou domov som sa celý čas smiala spolu s kamošmi v buse. (Dvaja chalani, ktorí sú neskutočne vtipní). Doma znova flegma, radosť následne nuda, žiadna chuť do učenia a následne znova smiech, pretože som si s jedným z tých chalanov písala. .. Teraz sa idem učiť INF, okopírujem si slovník z AJ a začnem písať, takže možno tak o 3 hodiny tu bude nová časť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára