nedeľa 21. októbra 2012

New life 35



Ahojte :) Ach, ku twitcamu sa radšej nevyjadrujem :D .. Tak si užite dnešnú časť a budem rada, ak ma potešíte komentármi :)
A ešte jedna vec.. 30 000 zobrazení!!! Bože, ďakujem :) Za čo som si to zaslúžila? :)) 

Najprv nikto nezdvíhal. Zazvonilo raz, žiadna odozva. Druhýkrát, taktiež nič. Tretíkrát? Hádajte. Znova nič. Na piate zvonenie som už prestávala dúfať a chcela zložiť, no vtedy sa v telefóne ozval zadýchaný hlas.
„Stihla som to,“ vydýchla si.  V podstate len tak pre seba, pretože hneď potom dodala. „Ahoj Diana. Som rada, že ťa počujem. Ako sa v Livingstone máte? Je Liam poslušný?“ chrlila na mňa Danielle všetky otázky, aké jej v tej chvíli napadli.
„Ahoj. Máme sa tu super. Všetko ti porozprávame zajtra, keď sa vrátime. A Liam je ako vždy poslušný. Najposlušnejší zo všetkých nás,“usmiala som sa. „Ale teraz by som od teba potrebovala niečo  iné. Nevieš náhodou o niekom, kto by potreboval tanečnicu do skupiny? Práve som spoznala jednu úžasnú,“ pozrela som sa na Lucy, ktorá na mňa neveriacky vytriešťala oči.
„No, zhodou okolností sa o tri dni koná konkurz pre tanečníkov na turné Cher Lloyd. Ak ju privedieš do Londýna, môže sa zúčastniť konkurzu. Nič viac ja zariadiť nemôžem. Pošlem ti na mail list, ktorý bude musieť vyplniť.“
„Á, ďakujeme ti.“
„Pozdrav všetkých a Liamovi odkáž, nech mi zavolá.“                                                                                               
„Jasné, odkážem. Maj sa,“ rozlúčila som sa s ňou a zložila.
„Takže?“ pozerala na mňa Lucy plná očakávania.
„S radosťou ti oznamujem, že ideš na konkurz pre turné Cher Lloyd!“
„To nemyslíš vážne!“ zvýskla a hodila sa mi okolo krku. Spolu sme sa smiali, no po čase som zacítila niečo mokré na mojom krku.
„Ty plačeš?“ spýtala som sa.
„Áno, ale sú to slzy radosti,“ usmiala sa a utrela si oči, keď sa odo mňa odklonila. „Bože, teraz musím vyzerať ako príšera,“ zasmiala sa pomedzi slzy, ktoré jej na tvári zanechávali čierne stopy.
„Si krásna. A neplač. Teš sa,“ usmiala som sa.
„Ja sa teším, no nemôžem tomu uveriť. Veď mne sa práve teraz niekoľko násobne splnil sen. Môj sen číslo jeden, bol stretnúť vás. Ako druhý mať s vami fotku a najmä rozprávať sa.  A sen číslo tri, bolo tancovať pre masu ľudí. A ako sa mi to splnilo? Veď mi to zariadila Diana Sparks!“
„Taký pocit poznám aj ja. No, až na to, že som nikdy netúžila stretnúť One Direction...“ Už som si v mysli predstavovala ako jej celý príbeh porozprávam.
„Pretože ty si s Harrym chodila do školy, potom upadla do kómy, keď si sa prebrala začala s ním chodiť a následne si začala spievať.“
„Ako to vieš?“ čudovala som sa.
„Čítala som rozhovor s tebou.“
„Bože, to už vyšlo? Ale.. Som si istá, že som kómu nespomínala. Iba to ako sme sa s Harrym dali dokopy a som sa dostala ku začiatku slávy.“
„Zjavne nepoznáš silu directioneriek. Sme lepšie ako FBI,“ uškrnula sa.
„Ja nepatrím do One Direction,“ protestovala som.
„Patríš do ich rodiny. Si priateľka Harryho Stylesa. Vieme o tebe veľmi veľa vecí.“
„Prosím, radšej mi to ani nehovor. Nechcem sa dostať do depiek.“
„Sú to dobré veci,“ ubezpečovala ma, no ja som jej veľmi neverila. Veď je toľko vecí za ktoré sa hanbím. Najmä to so Zaynom. Dúfam, že to nevie.
„Ach, nebudem to ďalej rozoberať. Len ťa musím informovať. Vlastne ja sa potrebujem informovať... Pôjdeš do Londýna už dnes s nami alebo prídeš sama o dva dni?“
„Dnes?!“
„No my pôjdeme na autách dnes. Teda už o hodinu. A máme ešte jedno voľné miesto. No ak to nestíhaš vybaviť, zaplatíme ti letenku.“
„To od vás nemôžem žiadať,“ zamrmlala.
„Ty to nežiadaš. My ti to dávame ako darček. To je jediné čo ti môžeme dať. Ostatné si už musíš vybojovať ty.“
„Že jediné? Vieš koľko ste mi toho dnes dali?“ snažila sa protestovať. Ja som sa len zamračila, postavila sa a  šla zavolať chalanov k nám. Dá sa povedať, že sa práve hrali. Harry visel na Louim a Zayn sa s Niallom bili o posledný kúsok pizze. Liam len sedel na operadle kresla a búchal si hlavu o stenu.
„Chalani? Mohli by ste prísť k nám?“ oslovila som ich. Keď ma zaregistrovali, so všetkým prestali a akoby na rozkaz pristúpili ku mne. Harry si so mnou s úsmevom preplietol prsty a vtisol mi jemný bozk.
„Pre teba urobím všetko,“ zamrmlal a spolu s ostatnými šiel za mnou.
„Tuto Lucy, nechce aby sme jej zaplatili letenku do Londýna. A keďže ešte nie ste zasvätení, informujem vás, že je to úžasná tanečnica, preto som jej vybavila konkurz na turné pre Cher Lloyd.“
„To vážne?“ zhíkli všetci naraz.
„Neprostesuj. Neoplatí sa to. Aj tak ti tú letenku zaplatíme,“ rozhodol Liam.
„Ty pôjdeš do Londýna?“ usmieval sa od ucha k uchu Niall.
„A je to vybavené. Lucy, oficiálne letíš do Londýna,“ usmiala som sa a jej znova začali tiecť slzy. No už to nezanechávalo čierne stopy. Ešte pred tým ako som zavolala chalanov, som jej dala moju súpravu na líčenie no aj na odličovanie a teraz bola prirodzene krásna bez akýchkoľvek skrášľovacích prostriedkov.
„Ďakujem vám,“ vytisla zo seba, keď sme sa lúčili. „Ďakujem vám za všetko. Nie len za letenku, ale aj za to, že ste,“ usmievala sa pomedzi slzy. Ešte raz sme ju všetci objali, rozlúčili sa s policajtmi a vybrali sa do hotela, kde sme mali všetky veci. Potom sme sa presunuli do domu Rose, kde bola moja rodina. Všetci nás už čakali. Rozlúčila som sa ujom aj tetou a my sme sa ešte vybrali do nemocnice za Rose. Dlho sme sa rozprávali, no raz musel nastať čas rozlúčenia. So slzami v očiach som sa jej hodila okolo krku a v jej náručí som pobudla v tichosti okolo piatich minút.
„Diana, už musíš ísť,“ smrkla.
„Nechcem ťa opustiť,“ vzlykala som.
„Ale, nerob z toho drámu. Veď ty tu ešte prídeš, alebo poprípade aj ja nejak. Pokojne aj „pešky“. Veď nohy ma bolieť nebudú,“ uškrnula sa. Nechápala som ako si z toho môže uťahovať. Veď som vedela, že ju to bolí, no ona bola tak silná, že si z toho robí srandu.
„Ahoj,“ naposledy som sa na ňu usmiala. Ešte pred tým ako som zatvorila dvere, skríkla. : „Budem pozerať tvoje vystúpenia naživo na youtube!“ smiala sa a zároveň plakala.
„Celý čas budem myslieť na teba!“ A takto sa skončil náš rozhovor. Nevedela som, kedy ju znova uvidím. Harry ma utešoval a chlácholil ma, že kedykoľvek sa mi zacnie, ju prídem pozrieť. No nie je možné, aby som tu bola stále.

Zayn

Len čo sme prišli do Londýna, musel som sa chystať na stretnutie s Little Mix. Pravdupovediac sa mi tam ani veľmi nechcelo. Veď sú to iba nejaké vychádzajúce hviezdičky. Áno, boli tiež v X-factore, ale popravde asi nie sú také slávne ako očakávali. Ani som nechápal, prečo sa s nimi máme stretnúť. Vlastne som ani nevedel kto to vybavil. Nevedel som okolo toho skoro nič.
„Zayn, si už pripravený?“ jačal na mňa Niall.
„Bože, veď vydrž,“ sykol som a hypnotizoval môj odraz v zrkadle. Ešte som si nastriekal lak na vlasy a odomkol kúpeľnu, v ktorej som bol zamknutý poslednú hodinu.
„Čo si tam tak dlho robil? Veď vyzeráš tak ako aj predtým,“ osopil sa na mňa.
„Ale nehovor. Proste vyzerám stále na zožratie. Choď tam robiť čo si chcel, ale pohni si.“
„Ja že si mám pohnúť?!“ kričal za mnou, no ja som ho nepočúval a zišiel som do haly, kde už boli všetci nastúpení a čakali za nami. Bola tam aj Diana. Páni, ale jej to slušalo. Mala na sebe čierne krátke obtiahnuté šaty, za ktorými by sa otočil každý chlap. Teda, za ňou sa otáčajú aj bez toho. Chcel som ju pochváliť, aká je krásna, no radšej som si hryzol do jazyka a zapozeral sa do zeme.
Keď k nám došiel aj Niall, mohli sme nastúpiť do áut a zamieriť do klubu, kde sme mali dohodnuté stretko.
Cesta nám netrvala dlho. Dokonca prebehla aj v dobrej, nehádavej nálade. Keď sme vystúpili pred daným klubom, svietil nad ním nápis Star. Bolo tam dosť ľudí, ale nie paparazzov. Ochrankárovi sme nahlásili kto sme a on nám povedal kam máme ísť. So značne flegamitickou náladou som sa vybral ta nimi. Pretláčali sa pomedzi kopu ľudí a to mi začalo liezť na nervy. Ani neviem prečo.
Naraz všetci predo mnou zastavili a zabáčali do boxu. Vzdychol som si a pretlačil sa k nim. Sedeli tam štyri dievčatá. Dofrasa, celkom pekné dievčatá.

10 komentárov:

  1. SUPEEER !!! :) Nemám ani viac slov :) A že bude Lucy s Niallom ??? Prosíím ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) Nepoviéém :P .. možno bude nová aj dnes :)

      Odstrániť
  2. krásne ako vždy... och dúfam že Zayn teraz zabudne na Dianu a podľahne Perrie :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Odpovede
    1. kedy bude ďalšia časť

      Odstrániť
    2. Ďakujem :* .. podľa všetkého dnes :)

      Odstrániť
    3. :) už sa neviem dočkať na ten deň so Zayn-om :)

      Odstrániť