streda 31. októbra 2012

New life 37



Už ani poriadne neviem ako dlho nebola časť, no typujem, že dlho. Ospravedlňujem sa. Hm, čo by som dodala... Halloween! Včera sme ho mali v škole :) Akože úplne super to bolo. Hoc, učiť sme sa učili aj tak, ale malo to niečo do seba. Vy ste mali niečo podobné na škole? :) A ako si užívate prázdniny? Btw, poprosím aj odpovede, pretože ak tu žiadne nie sú, cítim sa trápne :D Akoby som hovorila do vetra a nikto to nevnímal :D

„Len aby ti bolo jasné, toto nie je môj štýl. Vlastne ani neviem čo ich to napadlo.“
„Jasné..“ zamrmlal som.
„Viem, teba sa asi nepáči, čo vymysleli,“ skonštatovala.
„Nie. Teda áno. Teda... Chcem vám tiež pomôcť, no vieš... Čakal som, že sa to urobí iným spôsobom. Vlastne ani vo sne mi nenapadlo, že sa niečo také udeje. Že budeme predstierať vzťah. Nie je to absurdné?“
„Ja ťa chápem. Aj mne to príde divné. No asi to tak má byť. Už to nezmeníme. Väčšina rozhodla.“
„Presne tak,“ zamrmlal som.
„Chceli sme sa spoznávať, nie? Tak, ideme na to?“ usmiala sa na mňa Perrie, keď sme po ulici kráčali už asi päť minút ticho.
„Ech, asi.. Keď už spolu máme chodiť.“
„Pýtaj sa, čo ťa zaujíma. Môže to byť  hocičo. Budem úprimná.“ Prvá otázka, ktorá ma napadla by sa jej určite nepáčila... Bolo by to Počúvaj, prečo máš také veľké oči? A prečo si ich tak výrazne maľuješ? Prepáč, ale ak máme spolu chodiť, okamžite s tým prestaň.
„Obľúbená farba?“
„Fialová a tvoja?“ (Trepla som tam prvú farbu čo mi napadla. Teda druhú, pretože prvá bola zelená :D)
„Červená.“
„Najobľúbenejšie zviera?“
„Pes.“ (to isté)
„Aj môj,“ usmial som sa. Naozaj ma potešilo, že aspoň niečo máme spoločné. Možno ju niekedy predstavím môjmu psovi.
„Ech, obľúbený spevák?“
„......a Tvoj?“ (Naplno sa tu teraz prejavuje, že o nich máločo viem :D)
„Jay Sean. Bože, pýtaj sa radšej ty, mne momentálne nič nenapadá,“ rozhodil som rukami.
„Ktoré miesto chceš navštíviť a prečo?“ Ale som si dal. Mal som radšej mlčať, nadával som si v duchu.
„Asi ostrovy Bora Bora. A prečo? Pretože sú to najkrajšie ostrovy na celom svete.“
„Ja by som chcela ísť na Maldivy. Je tam krásne a príroda je tam čistá,“ odpovedala bez toho aby som sa jej pýtal. Naša prechádzka prebiehala týmto štýlom. Ona sa ma vypytovala a potom hovorila svoje názory. Všetko bolo fajn, až kým nás nezačali cvakať paparazzi. Cítil som sa mizerne. V inom prípade by som sa kryl, no teraz sme sa tvárili, že o tom nevieme a mali sa viac ku sebe. V jednej chvíli sme sa len smiali a v druhej som ju už objímal. Teda, ja som jej len prehodil ruku cez plece, to ona sa ku mne privinula a objala ma. Musí sa uznať, že voňala úžasne. Bola odo mňa nižšia a jej telo dokonale zapadalo do môjho náručia. Nechcel som si to veľmi priznať, no bolo to tak.

Ráno vstáva nejen slunce, že jo kluci? Presne toto mi napadlo, keď som sa ráno zobudil. Presná pravda, na ktorú sa mi za tie roky už podarilo zvyknúť. Keď sa moje telo dalo do poriadku, postavil som sa z postele a vybral do kuchyne, odkiaľ sa už šíria vôňa praženice.
„Ale spachtoš sa nám zobudil!“ privítal ma s úsmevom Harry.
„Mhm, čo sa stalo, že máš takú dobrú náladu a varíš? Väčšinou si raňajky pripravujeme sami,“ čudoval som sa.
„Čo s človekom nedokáže urobiť skvelá priateľka, na ktorú nedám dopustiť?“ usmial sa. Ani si neviete predstaviť ako silno ma vtedy pichlo pri srdci. Bolelo to a vwľmi. Už som si myslel, že to možno aj prestalo, no asi nie. Teda, nie úplne.
„Alebo skvelý sex, nie?“ rehotal sa Louis. Harry sa iba uškrnul. Takže to bolo potvrdenie. Bolo to veľmi príjemné. Myslieť na to ako si to rozdávali. Fakt super.
„Kde je teraz?“
„Musela bežať domov. A začni už jesť tú praženicu, lebo ti úplne vychladne!“ rozkázal mi s úsmevom na perách.
S povzdychom som si sadol za stôl a začal jesť. Musím uznať, že to bolo vynikajúce. Hoc sú to iba rozmixované vajcia, no Hazza z toho urobil niečo neuveriteľné.
„Ahojte, chalani,“ pozdravil nás Liam, keď vošiel do miestnosti ruka v ruke s Danielle. Hodil na stôl noviny a iba tesne minul môj tanier.
„Idiot,“ zanadával som a začal si ich prezerať.
„Pozri si titulnú stranu,“ usmerňoval ma Liam. Neochotne som ich znova zatvoril a prezrel si titulku.
Má Zayn Malik novú priateľku? A pri tom bolo zopár slov. Načapali sme ich na hruškách. Exkluzívne pre vás máme zopár fotiek páru  a horúce správy. Str 7.
„Úžasné,“ ironicky som podotkol. „Dievčatá doma asi oslavujú.“
„Veď sa pozri čo je tam napísané!“ dirigoval ma ďalej Liam. Znechutene som sa naňho pozrel  a nalistoval stranu sedem.
Známy spevák Zayn Malik z One Direction bol nachytaná na rande so speváčkou Perrie Edvards z Little Mix.Prechádzali sa po uliciach ruka v ruke, objímali sa a bolo na nich vidieť ako si to obaja užívajú. Možno sa práve začína nová veľká láska.
Little mix : Táto skupina nie je veľmi známa, no po tomto sa to možno zmení...
Mal som dosť. Viac som nepotreboval. Len čo som zbadal fotky, bolo mi zle. Vešala sa tam po mne a každý si určite pomyslel, že sme spolu. Takto to na fotkách vyzerá. Plán sa podaril. Plán, ktorý sa páči každému, len ja som razantne proti nemu. No už nič nenarobím. Vtom niekto zazvonil na dverách. Liam sa vybral otvoriť. Keď prišiel, mal som chuť celý obsah žalúdka vyvrátiť naspäť do taniera. Neberte ma doslovne, no ich som v tejto chvíli vidieť fakticky nepotreboval.

7 komentárov:

  1. daj ďalšiu časť prosím ! :D a nie nemali sme nič také v škole :/ škoda, lebo by som to brala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďalšiu dám až zajtra :D á, tak to mi je ľúto :/

      Odstrániť
  2. D-O-K-O-N-L-É!!!!! a ani my sme nemali Halloween a v Škole :/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. "Alebo skvelý sex, nie?" :DDDDDDDDDDDDDDD no mohla si toto?! :D:D:D:D:D
    ok, k veci...
    Ja mám Perrie rada, nerob z nej takú ehm nechcem sa vyjadriť :D
    veď sú spolu rozkošní! :3
    takže tak. :D
    ale je to úplne úžasné, to ti asi ani netreba hovoriť, keďže to vieš.. :D
    soo...
    maj sa krásne a píš básne! :-* :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Steph!!! Ty si sa ukázala :))
      Hej mohla :D
      Ja z nej nič nerobím :D Mám s tým plány, tak mi ich nekaz :D
      Ďakujem :* :)

      Odstrániť
  4. Pfúú .. tak to bude asi Perrie :DD krásna časť :D

    OdpovedaťOdstrániť