štvrtok 4. októbra 2012

New life 29



Trocha neskôr, no predsa je tu! Dlho očakáva nová časť ;) ... Je trocha kratšia, ale no.. Ani neviem prečo som to tak ukončila.. Asi som unavená :D No mám na vás ešte raz túto otázku. Je tu niekto z okolia KE a ide v sobotu na Bielu noc, ktorá sa koná od 19:00 do 02:00? Ja tam budem celý čas, keďže som dobrovoľníčka :)  Ja s kamoškami budeme pri stánku, ktorý bude pri škole GTA (kto nevie: Gymnázium Tomáša Akvinského)... Ak sa tam niekto z vás objaví, dajte mi vedieť a dohodneme si stretko :)
Teraz už končím. Majte sa krásne a prajem vám dobrú noc :)

Hoc cesta bola v celku dlhá, nezdala sa mi taká byť. Ak sa zabávate, všetko vám ubehne rýchlejšie. Uznajte, byť v jednom aute s tými pošahanými chalanmi a nudiť sa? To je proste nemožné. Tentokrát skončil v kufri Niall. Museli sme mu tam dať aj čipsy, chrumky a bagetu. Až potom bol ochotný tam vojsť. Celú cestu bez príčiny vybuchoval do smiechu a kto vie čo tam ešte robil... Fuj, nechcem nad tým premýšľať.
Keď sme boli na mieste, nevideli sme skoro nič. Veď to je logické, nie? Vystúpili sme za veľkou budovou, takže to bol náš výhľad. Pomaly sme do nej vošli, prešli po tmavých chodbách a nakoniec dorazili na miesto. Bola to kancelária Jimmyho.
„Ahoj,“ usmiala som sa na neho.
„Ahoj. Vyzeráš super,“ obdivne pískol.
„A čo my?!“ zamračil sa Louis, čo vyvolalo vlnu smiechu.
„Samozrejme, že aj vy. Ale prepáčte. Som na ženy, takže tie si všímam a oceňujem ich krásu viac,“ zasmial sa. V tom momente sa stalo viac vecí naraz. Ja som sa začala červenať. Predsa, práve mi lichotil muž s ktorým som sa kedysi hrávala. Hoc teraz má asi tridsať. Harry očervenel tiež, ale asi to nebolo polichotením, no skôr rozhorčením. Jimmy sa pozrel na Harryho a v obrane zdvihol ruky.
„Nemysli si, že ti balím dievča, Harry,“ snažil sa to všetko dať na pravú mieru. „Som na trocha staršie,“ uškrnul sa.
„Veď preto,“ zahundral Harry a preplietol si so mnou prsty.
„Takže chlapci a slečna,“ tlesol rukami Jimmy. „O desať minút začne vaše vystúpenie. Najprv, tam pôjdete iba vy chalani. Odspievate dve pesničky a na scénu príde Diana tiež s dvoma pesničkami. A záverečné číslo máte spoločné,“ usmial sa a po uistení, že všetko chápeme, odišiel.
Ako správne dievča som začala upravovať chalanov. Žiadna maskérka tam nebola, takže to ostalo na mne. Niallovi som viac rozstrapatila vlasy a otrepala tričko od omrviniek. Louisovi som musela asi desaťkrát napravovať košeľu, pretože on chcel mať ten stojačik hore. Vyzeralo to smiešne a ja som si nemohla dovoliť aby tam tak vyšiel. Liam bol slušne upravený, takže tam to nebolo ťažké. Pri Zaynovi som sa zastavila. Mala som silnú chuť mu prehrabnúť tie husté čierne vlasy, no zároveň som sa tomu bránila.
„Na tebe tiež netreba nič upravovať,“ usmiala som sa.
„Naozaj? Ja mám taký pocit, že mi vlasy nestoja tak ako by mali. Opravíš mi ich, prosím?“ pozeral sa mi do očí.
„Ako myslíš,“ zamrmlala som a jemne mu hrabla do vlasov. Nespúšťal pohľad z mojich očí. Ja som sa snažila sústrediť len a len na vlasy. Keď sa mi zdali byť dobré, vybrala som ruku a o krok odstúpila.
„Láska, ja potrebujem upraviť ústnu dutiny,“ zasmial sa Harry a prisal sa mi na pery. Tak ako stále, aj teraz to bolo vášnivé a celou ma to otriaslo. Proste on to s tým jazykom vie.
„Harry! Už by sme mali ísť. A ty Diana, nezabudni, kedy máš nastúpiť,“ usmial sa na mňa Liam a spoločne s ostatnými odišiel na pódium.
Hneď ako sa tam objavili, spustilo sa jačanie dievčat. Matne som počula čo hovorili. Bolo to asi niečo takéto: „Zdravíme Livingstone!“ skríkli všetci naraz.
„Tu sme ešte neboli, no musíme podotknúť, že je to tu krásne! A za doprovodenie do tohto mesta ďakujeme dievčaťu, ktoré vystúpi hneď po nás!“ skríkol Liam.
„Som si istý, že to dievča poznáte, pretože je to moja láska a už s nami koncertovala. Keď si to nepamätáte, budete si musieť počkať, pretože teraz ideme spievať!“ skríkol Harry. Pravdupovediac, ešte stále som si nezvykla, keď takto verejne povie, že ma ľúbi. Je to trocha divné. Veď práve to povedal asi pred tisíckou ľudí.
Koncert začali piesňou What Makes you beautiful a po nej nasledovala One thing. Na začiatku druhej piesne som sa rýchlo upravila a vybehla von. Musela som ísť za pódium a tam čakať. Posledné sekundy pred koncom piesne sa mi otvorili dvere na pódiu a ja som doňho musela vojsť. Boli to veľmi stiesnené pomery. Jeden chlap ma postrčil do mini výťahu. Tam som musela ešte trocha počkať, kým tých ľudí chalani uvedú do situácie.
„A teraz, príde tá chvíľa, kedy uvidíte a započujete dievča s nebeským hláskom, ktoré pochádza z tohto mesta!“ Ten muž zapol výťah a ja som sa pomaly posúvala hore. Keď už moja hlava vyčnievala z pódia, Niall skríkol: „Diana Sparks!“ Spustil sa búrlivý potlesk a zdalo sa mi, že počujem zo všelijakých kútov spýtavé výkriky „Diana?“
Stáť pred toľkými ľuďmi mi do tela vpustila ohromné množstvo adrenalínu a chuti do života. Vtedy som vedela prečo žijem a čo ma napĺňa. Spev.
„Ahojte!“ vykríkla som s úsmevom na perách. „Možno si ma niektoré pamätáte z koncertu v Londýne spolu s One Direction,“ toto vyvolalo veľký výskot fan. „Možno ma niektorí poznáte z novín, kde občas vylepili moju a Harryho fotku. No možno si ma niektorí pamätáte len ako Dianu. Dianu z tohto mesta. Vašu kamarátku alebo možno ak nepriateľku. Alebo len ako spoluobčanku. Tak či tak, chcem vám povedať, že som veľmi rada opäť v tomto meste! Teraz vám zaspievam pesničku od Emily Sandé- Next to me!“ usmiala som sa a oddala sa rytmu, textu a melódii pesničky.

5 komentárov: