piatok 5. októbra 2012

New life 30



Nedávno som si čítala komentár a tam bolo či som už vymazala nejaké časti I should have kiss you. Odpoveď je nie, nevymazala. Len sa mi kašle blogger  a do niektorých častí dal takú istú farbu aj pozadia aj textu. Takže stačí si to označiť (akoby okopírovať)  a uvidíte to :) 

Text to to všetko vystihoval. Veď tam ide akého úžasného muža mám po svojom boku a tak to aj je. Lepšieho chlapca ako Harryho si ani neviem predstaviť. Jednoducho ho bezvýhradne a jednoznačne milujem. Áno, boli tam občas nejaké pochybnosti, prekážky a moje preskoky v hlave, ale tak či tak ho milujem a pre také hlúposti ho nechcem a nemôžem stratiť. Zničil by sa mi svet, ak by sme sa rozišli. Už som si naňho veľmi navykla a neviem čo by som bez neho robila. Najskôr by som sa psychicky zrútila.
Keď som dospievala, pustil sa búrlivý potlesk. Moje srdce zaplesalo. Áno, už sa mi to zopárkrát stalo, ale toto bolo doma. Bolo to proste iné.
„Táto pesnička úplne vystihovala moje citové rozpoloženie a všetky okolnosti. Teraz zaspievam Torn. Hoc toto moje pocity vôbec nevystihuje, ale milujem túto pesničku. Popravde toto bola prvá pesnička čo som zaspievala pred Harrym a on ma začal podporovať. Takže dámy a páni, toto je Torn v mojom podaní!“
Po dospievaní na pódium vybehli chalani a ujali sa vedenia. Predsa mali trocha väčšie skúsenosti ako ja.
„Vidím, že sa vám to páčilo a má aj prečo! Bola proste úžasná!“ skríkol Zayn.
„Iná ani nemôže byť. Je to moje dievča a ja ju milujem!“ skríkol s úprimným smiechom Harry.
„Teraz vám zaspievame spoločnú pieseň. Napadla nás len nedávno. Je to ďalšia obľúbená pesnička tuto Diany  je to od nie je veľmi známeho speváka. Volá sa Reece Mastin a vyhral austrálsky X-factor.
Bude to pieseň Shut up and kiss me,“ usmial sa Niall.
 http://www.youtube.com/watch?v=v2u2cT0CoJE

Out in the crowd, it's the middle of the night
Everybody's looking at you
Familiar faces but nothing seems to phase me
It's all about me and you
Yeah, the night is still young
We gotta have some fun
We'll leave it all behind now
I'm not saying I'm mister right
But leave without a fight
I gotta make a move somehow

Cause I don't wanna waste tonight
Let's turn out all the lights now
Make out on your bedroom floor
No I don't wanna say good bye
Wishing for the spot light
Missing on your bedroom floor

So shut up and kiss me
No need to tease me
You don't need to say no more
Shut up and kiss me
I know you're gonna miss me
Kissing on your bedroom floor

Tá pesnička ma úplne nakopla. Hoc možno ostatní nechápali prečo spievame sólovú pesničku šiesti. ale proste tá pesnička pre mňa veľa znamená.
„Ľudia, boli ste úžasní!“ skríkol Louis počas potlesku.
„Bolo nám tu s vami príjemne, ale my už končíme. Teraz vás príde zabávať tanečná skupina. Veríme, že sa vám to bude páčiť!“ zahlásil Liam do mikrofónu.
„Ahojte!“ rozlúčili sme sa a za búrlivého potlesku odišli. Museli sme prejsť aj okolo ľudí. Dievčatá sa po nich naťahovali, fotili a kamerovali si ich. Bolo to trocha divné. Keď som si tak prezerala ľudí okolo, zbadala som tam chlapca, ktorý na mňa mával. Podišla som k nemu a usmiala sa.
„Ahoj, Mike,“ pozdravila som chlapca, ktorý mi kedysi vyznal lásku a pobozkal ma pod basketbalovým košom.
„Diana! Ako dlho som ťa nevidel. Chýbala si mi,“ objal ma. Bolo to v celku divné, pretože v tom momente ak som sa k nemu naklonila, baby okolo sa ma snažili dotknúť. Pripadalo mi to ako nejaké psycho. Našťastie ich skrotili SBS-kári  a železné zábrany.
„Aj ty si mi chýbal. Mal si ma niekedy prísť navštíviť,“ zasmiala som sa.
„Dvakrát mi to nehovor, pretože naozaj prídem a už sa ma nezbavíš,“ uškrnul sa.
„Diana! Poď musíme ísť dovnútra!“ skríkol ma na mňa Harry a volal ma k sebe.
„Prepáč, ale musím ísť. Rada som ťa znova videla.“
„Počkaj!“
„Áno?“ otočila som sa znova k nemu.
„Máš ešte stále to isté číslo aké mám uložené?“ spýtal sa so zdvihnutým obočím.
„Áno mám. Teraz musím bežať, ahoj!“ znova som sa na neho usmiala a bežala k chalanom, ktorý smerovali do vnútra budovy.
„S kým si tam bola?“ zaujímal sa Harry, po tom ako ma pobozkal.
„Dávny kamarát. Kde ideme teraz?“
„Chceš to zahovoriť!“ osopil sa na mňa.
„Nie! Vážne!“ protestovala som. „Azda mi neveríš?“ zaskočene som sa spýtala  a stisla mu ruku. Najprv sa na mňa len pozeral a až potom mi opätoval stisk a letmo pobozkal. „Jasné, že ti verím, len si robím srandu,“ zasmial sa.
„A teraz sa ideme opiť?“ zasmial sa Niall.
„A vieš, že ja by som aj šiel?“ pridal sa Louis.
„Ja som tiež za,“ pridal sa Zayn.
„Ideme do toho miláčik?“ spýtal sa ma Harry.
„To máš jasné,“ usmiala som sa a pobozkala ho na nos.
„Ideme sa dať dole!“ zvýskol Louis.

4 komentáre: