utorok 6. novembra 2012

Dear Diary...

Viem, že som sľúbila časť, ktorá mala byť mimochodom včera, ale ja som taká paf! Všetko čo som chcela napísať, mi vyfučalo z hlavy! Debilná láska...Sa čudujem, že ešte vidím na klávesnicu. A že som napísala písomku z chémie na 1! Akože chápete to? Normálne čo môže byť lepšie? 1 z matiky sa asi už nikdy nedočkám, ale som spokojná aj s 2 a 3, čo iné mám robiť? :D Zajtra by mal byť pokojný deň, a štvrtok.. hoc píšeme písomku z dejepisu, angliny a bolo by dobré sa učiť aj Geografiu, keďže tam tiež nemám veľmi lichotivé známky, končím o 4, no môže to byť tak šupa deň.. Už nech je.  :)
Takže také zhrnutie.. chcela som vám dnes napísať časť, ale musím si urobiť náčrt Iana Somerhaldera na umenie a kultúru, pretože za 45 minút ho celého nakresliť, vytieňovať a všetko to nestihnem ... Zajtra sa mám veľa učiť, no vo štvrtok by to možno aj šlo :) Modlite sa, aby som znova neklamala :D Hoc ja to nerobím chcene, ale tak niekedy moje plány nevychádzajú :/ .. a ak nedám vo štvrtok novú časť, tak dám aspoň jednodielovku ;)
Btw, som až po uši zamilovaná a je to krásny pocit  :)))

Pridávam aj môj posledne nakreslený obrázok. Mám nakresleného už aj Zayna, ale nemám to ešte v počítači


Caroline a Klaus- TVD








3 komentáre:

  1. Ten obrázok je úplne krásny! :O Neviem prečo, ale hrozne som im dvom fandila a chcela, aby sa Caroline zamilovala do Klausa :D Asi že je taký bad boy :D No nič :D
    Vážne je to úplne vydarené :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) .. ja tiež strašne chcem aby boli spolu :D ale ešte stále verím, že sa to splní :D

      Odstrániť