pondelok 26. novembra 2012

Dear Diary...

Áno ... Prečo nie? Prečo by sami nemohol niekto hacknúť na facebook a  zmeniť mi heslo? Niekto by si povedal "No a? Kliknem na zabudol som heslo a do mailovej stránky mi pošlú nové." Toto isté som si povedala aj ja a zbytočne sa nerozčuľovala, no potom mi došlo, že na môj prihlasovací mail som zabudla heslo. Niekoľko týždňov skôr sa ma facebook pýtal či si nechcem zmeniť prihlasovací mail, no ja hlúpa som nechcela. Veď načo aj? Len by mi ten nový zaspamovali tým kto čo okomentoval, olajkoval a na akú udalosť ma pozvali. Poprípade do akej hry ma pozývajú či na akej trápnej fotke ma označili -_-
Takže čo som mala urobiť? Ani neviem na čo som klikla, odpovedala na bezpečnostnú otázku ( V akom meste alebo obci sa narodila vaša matka? Vážne? Takú hlúpu otázku som ja niekedy zadala? Bola som opitá alebo čo?) Zmenila som si heslo a šťastná, že je všetko tak ako má byť, som sa chcela prihlásiť. No čert to ber, vyskytla sa ďalšia chyba. Vašu identita bola úspešne potvrdená. z bezpečnostných dôvodov sa budeme môcť prihlásiť o 23 hodín a 59 minút. Ďakujem pekne, dovtedy všetko zmeškám, psychicky sa zrútim, nemám si ako písať s .. ehm ... kamošom. Nezistím na našej triednej stránke kedy ideme do školy a či ideme na ten hlúpy bowling. Ďakujem pekne! Ale dobrá správa pre vás. Keďže sa zajtra asi skoro celý deň budem nudiť, budem písať  a ktovie, možno sa mi pošťastí napísať aj viac častí. No budem sviňa a nepridám ich, ak na poslednej časti nebudú aspoň dva komentáre -_-

2 komentáre:

  1. sweetheart, zajtra nejdeme do školy :)
    Paľo to zvládne ;) "kamarát" :D
    idem ti teda skomentnúť tú časť, nech máš radosť :3
    no stress, všetko bude ok :)
    je to len a len fejsbúk, nič ti neujde :))*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej o utorku som vedela :D
      No, nebudem sa k tomu vyjadrovať :D :D
      Radosť veľkúú mi robíš :)

      Odstrániť