sobota 24. novembra 2012

New life 43



Znova a zas je tu divná krátka časť ... Po týždni? Mohla byť lepšia.. pokúsim sa zajtra vykúzliť niečo lepšie. Zajtra by to malo byť také sladké. Dúfam, že sa mi to podarí :)
Btw, včera a prevdčerom boli asi moje najlepšie dni. Alebo aspoň patria do prvej 10 :) 
A ešte ste sa niekto pýtali, čo som mala z franiny. Takže z toho testu som dostala 3 :D 1 bod mi chýbal do 2, no čo už. Som spokojná :D A z fyziky som dostala 2 a 3? No chápete to? Čakala som 5 a 5 :D :D

Keď sme sa od seba oddelili na malú štrbinu, opreli sme si čelá, dotýkali sa nosmi a len v tichosti si užívali prítomnosť druhého, ktorú konečne nikto neruší. Bolo to odľahčujúce po tom stresovom období.
„Láska, pomaly by sme sa mali zbierať domov, nemyslíš?“ riekla som, keď som si uvedomila, že je tma ako vo vreci.
„Veď sme dospelí, môžeme byť preč dokedy chceme, nie?“ zasmial sa.
„Hm, u nás doma vždy platili pravidlá, pamätáš?“ uškrnula som sa.
„Buď ťa vyhodia z domu, alebo ťa pôjde hľadať Tom, ktorý keď nás nájde, dá mi do nosa,“ chechtal sa.
„No vidíš, veď si to pamätáš. Tak prečo sa čuduješ?“
„Pretože vtedy sme mali šestnásť rokov.“
„Dobrá poznámka. No tak či tak, ideme,“ zavelila som a preplietla si s ním prsty. Cestou cez knižnicu sme stretli aj Mary, takže som ju uistila, že počas týždňa jej to tu znova upravíme.
„Harry, keď znova odídeme, nebude sa mať kto starať o tú záhradu. Nebolo by to divné, ak by som jej zaplatila záhradníka, ktorý sa o to všetko bude starať?“ napadlo ma, keď sme už stáli pred našim domom.
„Máš dobré nápady,“ usmial sa na mňa. „No zaplatíme ho spolu, jasné?“
„Platí,“ spokojne som sa usmiala a zapozerala sa mu do očí. Hneď po tom sa mi rýchlo, no nežne prisal na pery a ja som sťažka lapala po dychu. Jazykom mi skúmal ústa, hoc ich už mal dávno dokonale preskúmané. Po chvíli som mu to začala oplácať a aj ja som sa do toho vložila. Rukou mi vošiel do vlasov a malíčkom mi prechádzal po krku. Bolo to akoby som sa s ním bozkávala prvýkrát. Svojim dotykom mi spôsoboval zimomriavky.
„Ako za starých čias, čo?“ zasmial sa mi na perách.
„Trošku inak, ale predsa,“ uškrnula som sa, ešte raz pobozkala a potom sa úplne odlepila. „Poďme už dovnútra.“
„Chceš pokračovať v posteli zlatko?“ šibalsky sa usmial a nadvihol jedno obočie.
„Veď prečo nie? Aspoň bude vzrúšo,“ zasmiala som sa a rozbehla dovnútra prenasledovaná ním. Tesne pred dverami ma dohnal, schytil do náručia a zatočil mnou. „Pusti ma,“ smiala som sa.
„Ale, čoby si nechcela. Teraz si v mojom zajatí,“ zákerne sa uškrnul a jazykom sa dobíjal do úst.
„No ale Harry! Perverzák jeden,  pusti moju sestru,“ zavelil zamračený Tom.
„Jasné,“ rehotal sa a pustil ma na zem. „My už pôjdeme do izby. Dobrú Tom!“
„Dobrú noc braček,“ usmiala som sa a vtisla mu bozk na líce.
„Fuj, práve si sa oblizovala s Harrym a s tou oslinenou pusou teraz ošpiň aj mňa,“ krútil hlavou.
„Prepáč braček. Ale veď to nebolo nič iné ako ty robíš s Alice,“ uškrnula sa a spolu s Harrym vyšla na poschodie do mojej izby.
„Konečne sami,“ vzdychla som a hodila sa na posteľ.
„To znamená, že máme čas na...“ uškrnul sa a na štyroch sa postavil nado mňa.
„To znamená, že by som si dala sprchu, takže nezabudni čo si chcel.“ Vyliezla som spopod neho, vzala si z kufra nočnú košeľu a osušku, následne vošla do kúpeľne. Pomaly som sa vyzliekala a zatiaľ nechala tiecť vodu v sprche, aby sa mi znova nestalo, že vojdem ešte pod studenú.Rozopínala som si podprsenku, keď sa za mnou zabuchli dvere, kľúč sa v zámke otočil a pocítila som ruky na mojom páse.
„Azda si sa chcela sprchovať bezo mňa,“ šepkal a začal ma bozkávať na krku.
„V podstate som čakala kedy ti docvakne, že máš ísť za mnou,“ zamrmlala som a oddávala sa rozkoši. Po čase som sa otočila a stiahla mu to jediné čo na sebe mal oblečené. Po jeho boxerkách leteli preč aj moje tanga a potom sme vkĺzli do sprchy. Teplá voda nám dopadala na naše rozpálené telá a ani ona nemohla zistiť, kde začína on a kde ja končím. Bozkávali sme sa kde sa dalo a oddávali sa rozkoši, akú sme dlho nezažili.
„Budem sa smiať, ak tu vkĺzne Tom a jednu mi pridrbe,“ chechtal sa pomedzi bozky, keď sme už vychádzali zo sprchy.
„Jediné čo by zmohol, je trieskanie do dverí, nadávanie, potom by ho to prestalo baviť a a vtedy by sme sa odomkli a išli spať,“ smiala som sa.
„Tak ak ma nezabije zajtra, náš výlet pokračuje.“
„A kde pôjdeme?“ vyzvedala som.
„Presne ti to nepoviem, ale bude to miesto pre mňa veľmi dôležité. Nebyť jeho, teraz by sme takúto spoločnú sprchu nezažili,“ usmial sa a ešte raz jemne pobozkal. A mne do hlavy prepašoval chrobáka.


--------


 Imagine s Hazzom :D
*le zrovna vypukla válka mezi tebou a tvým klukem
Ty: Co si o sobě (*le sprosté slovo) myslíš?!!!
Tvůj kluk: Já?!! Ty si mi byla nevěrná!!!
Ty: No to sice jo, ale nevím kdo byl nevěrný první!!!!!
Tvůj kluk: Radši běž do (*le sprosté slovo), ty (*le sprosté slovo)!!!!!
Ty: To teda půjdu radši do (*le sprosté slovo) než zůstat s tebou ty (*le sprosté slovo)!!!!!!!!!!!
*le vyběhneš ze dveří a běžíš do na tvé oblíbené místo, kde ti je nejlíp, tudíž do parku. Je tam pěkně, tiše..Perfektní místo na přemýšlení. Sedneš si na lavičku a rozbrečíš se. Po chvilce ti někdo zaklepe na rameno

*le někdo: Si v pořádku?

*le zvedneš své uplakané vočička a vzhlédneš k tomu sexy bohovi. Ano, Harry Styles. OMG! Nemohlas tom uvěřit.

Ty: No..Ehm..Jo, jo jsem..

*le začneš si utírat slzy a snažíš se usmát

Harry: Udělal ti někdo něco?
Ty: Můj kluk..Právě jsme se pohádali a on my zlomil srdce..:'(
Harry: Aha, to mě mrzí......Ale vím jak to tvoje srdce zase slepit.
Ty: Jak?
Harry: ......Takhle! http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdzrrbhz6I1ren7zmo1_250.gif
 
Ja z toho nemôôôôôôôôôžem :DDDDDDDDDDDDDDDDD Mám to od jednej directionerky :D 

2 komentáre:

  1. úžasná časť.. len nech su šťastný :D.. a ten imagine .. no zabila.. smejem sa ako chuj :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) .. dokonale chápem ten pocit :D :D :D :D

      Odstrániť