nedeľa 23. decembra 2012

Dôležité

Miláčikovia moji :) Dnes bude časť niekedy večer, takže buďte pripravení. Zajtra dúfajme, že tiež. A buď to bude nová časť alebo jednodielovka. Či už s vianočným nádychom, normálna, s chalanmi alebo nie to sa ešte uvidí. Možno ich bude aj viac, pretože mne sa na Štedrý deň strašne vlečie čas, takže sa ho budem snažiť zmysluplne zaplniť. Teda, ak mi ho nezaplnia rodičia varením, Čo dúfam, že nie, pretože koláče budeme piecť dnes, rybu robí oco, šalát ja doobeda s babkou a kapustnicu mamka. Čo bude robiť sestra je vo hviezdach.
Piatok ... Och to bol tak úžasný deň. Asi najlepší v mojom živote. A myslím to úplne naozaj. Čo tam dovolenka, bola som s kamarátmi, smiali sme sa a užívali si život. Fakticky, dúfam, že takých piatkov bude ešte veľa. Podotýkam, zabávali sme sa bez alkoholu. Tá troška vína na trhoch sa nepočíta. Ako ste si užívali vy "koniec sveta"? :D

1 komentár:

  1. Sandra, ja ťa zabijem! JA CHCEM VEDIEŤ PODROBNOSTI, info a všetko okolo toho!!
    Najlepší deň?? :D omfg! to je veľká vec! :D
    ale hnevám sa.. stále som nedostala správu.. a ešte aj Štepi odignorovala moju žiadosť o priateľstvo.. okej.. cítim sa odstrčená :D
    teším sa večer na časť ;) určite to tu budem čekovať..
    - Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť