sobota 15. decembra 2012

Niečo pre vás mám...

Ahojte :) Možno ste očakávali , že dnes bude časť, no nejak na to nevyšiel čas. Celý týždeň som mala nutkanie kresliť, no cez školu na to nebol čas, takže som dnes využila možnosť a na úkor písania som dnes celý deň kreslila plus trošku aj hrala na gitare. Ak sa podarí, tak časť bude zajtra. Budeme piecť medovníčky, plus sa musím učiť, no verím, že si nájdem čas :)
A pridám vám tu aj kresbu z dnešného dňa. Nie sú to One Direction, ale Gerard Butler.


4 komentáre:

  1. dievča,nádherne kreslíš!!!!aj ja chcem kresliť tak DOKONALE ako ty!!! :) O.o
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) No ani z ďaleka to nie je tak dokonalé :D

      Odstrániť
    2. to si myslíš ty!! :)
      *Noms*

      Odstrániť
  2. Thanks for the auspicious writeup. It in
    reality was once a entertainment account it.

    Glance advanced to far added agreeable from you! By the way, how
    can we be in contact?

    Here is my web-site; home cellulite treatment

    OdpovedaťOdstrániť