streda 20. februára 2013

New life 62



Kedy bola časť? V nedeľu? Ufff, treba dohnať, nie? :P

Diana

Všetci do jedného sa zabávali. Tancovanie, občas niekto niečo zaspieval. Bohužiaľ som to občas bola aj ja. Dokonca som tancovala aj s Liamom, Danielle, Louisom... no skoro všetkými okrem Harryho. Po ňom akoby sa zľahla zem. A tiež by ma zaujímalo, kde bola Rose. Asi hodinu v kuse som ju nevidela a Pán Boh vie kde vôbec bola. No má už devätnásť a vlastný rozum.
Viete na čo som sa najviac tešila? Áno, bolo to aj krájanie torty, alebo ako Liam ústami mal dávať dole podväzok s Daninho stehna, no najviac som chcela únos nevesty. Páni, to som vždy na všetkých svadbách mala najradšej. Zabávalo ma pozorovať ako ju novomanžel hľadá, no ešte nikdy som sa únosu nezúčastňovala a dnes tak tomu malo byť.
Z ničoho nič, ma niekto schmatol za ruku. Chcela som vykríknuť, no nejaké jemná ruka mi zakryla ústa.
„Neblbi.  Únos začína. Poď,“ ťahala ma so smiechom za sebou Eleanor. Keď sme už boli vonku, natlačila ma do auta. Nebola som tam sama. No nešlo mi do hlavy, kde tu vopcháme Danielle aj s ďalšími únoscami, keďže s nami bola ja Rose. Spýtala som sa na to.
„Dnes ti nejak nedopaľuje. Predsa chalani s ňou pôjdu na inom aute,“ prekrútila očami Perrie.
„A kde ju unášame?“
„No, veľa toho na výber nemáme. Keďže sa chceme vyhnúť novinárom, ktorí majú zákaz sa priblížiť, no určite sú niekde poblízku. Takže pôjdeme do hlavného stanu. Tak si pokojne môžeme pokračovať v párty,“ uškrnula sa Lucy. Páčila sa mi daná predstava. A ak by som toho už mala dosť, mohla by som sa skryť do jednej z izieb. Asi najradšej do Lucynej. S úsmevom na perách som sa otočila aby som poriadne videla, ako chalani a s Louisom na čele, Niallom ktorý ťahal Danielle so smiechom za ruku, za ním bežal Zayn a na úplnom chvoste Harry. Prečo sa mi rozbúchalo srdce? Prečo som si pomyslela, že to ako bežal a vlasy mu odfukovalo na všetky strany a ako od radosti vyskočil a vyhrnula sa mu košeľa, takže bolo vidieť pásik chĺpkov, ktoré mu siahali od gatí, bolo tak neskutočne sexy? Prečo som sa z celej sily chcela naňho vrhnúť? Prečo sa mi všetky tie pocity museli vyhrabať z pod čiernej zeme? Prečo, Bože, prečo?
Chalani rýchlo nasadli do auta, naštartovali a my za nimi s Lucy za volantom, ktorá sa konečne odhodlala oprášiť jej vodičské schopnosti zapadnuté prachom od je posledného incidentu. (Nič moc, len jej zdochlo auto na semafore a dlhodobe sa jej nedarilo ho znova naštartovať. Takže len spôsobila veľkú zápchu, nervy vodičom a sebe traumu zo šoférovania.)
Mali sme šťastie a žiadny novinári nás nezastihli. Jupí, zákaz brali vážne. Aspoň raz .. ale čo bude zajtra... Takže sme v pokoji došli do hlavného stanu. A verili by ste tomu, že to tam bolo vyzdobené? Bola tam aj torta, koláče, občerstvenie, alkohol .. Myslím, že všetkých zaujímal alkohol. A bol tam aj mixážny pult.
„Woohoo, DJ Malik sa dnes večer vyšantí!“ rehotal sa Zayn a silno objal Perrie.
„Čo budeme teraz robiť?“ spýtala sa Danielle. „Nemali ste ma unášať. Teraz sa budem len nudiť,“ ofučala sa. „Dnešný deň mal byť výnimočný!“
„Akože prepáč,“ dotknuto sa na ňu pozrel Louis. „Ale veľa sme toho na výber nemali.“
„Že nudiť,“ pokrútil hlavou Zayn a vyskočil namiesto DJ. „Teraz sa nudiť nebude!“ skríkol a začal mixovať hudbu od výmyslu sveta.
„A neboj. Liam nie je hlupák. Prvé a jediné miesto, ktoré ho napadne je náš dom. O chvíľu je tu ako na koni,“ povzbudzujúco na ňu žmurkol Niall.
Poobzerala som sa po miestnosti, no znova som nikde nevidela Harryho a dokonca ani Rose. Neviem čo ma to vtedy napadlo, ale predstavila som si, ako sa niekde bozkávajú. Brr, ako mi to mohlo napadnúť. Presunula som sa k stolu s občerstvením a vyberavo začala mávať prstami na tým veľkým výberom koláčov. Nakoniec som sa rozhodla pre čokoládovú kocku a z chuti do nej zahryzla. Počas jedenia som pozorovala parket. DJ Malik sa rozbíjal za pultom, Danielle s fľašou šampanského sa s ostatnými babami a chalanmi zvíjala na parkete. Podvedome som sa usmiala. Všetci boli šťastní a nič ich netrápilo. Niall bol v objatí s Lucy a občas sa pobozkali. Bolo medzi nimi vidieť lásku. O Louisovi s Eleanor ani nehovorím. Oni na sebe neboli nalepení, aby sa Dan necítila odstrčená, no aj tak bolo medzi nimi vidieť chémiu. Aspoň to ma hrialo pri srdci. A zrazu sa k nim prirútila Rose na vozíku a neverili by ste čo s ním už dokázala. Bola s nim ako jedno telo. Vlastne ma to aj bolelo. A prečo? Pretože nemala na výber.
Niekto sa ma dotkol na pleci. Vytrhol ma zo zamyslenia, preto som sa s preľaknutím otočila. Stál tam on. Krásny, s vážnou tvárou no tak nežnými očami... Po celom polroku bol toto náš prvý telesný dotyk.
„Ahoj,“ prehodila som a zapozerala sa na topánky.
„Ahoj.. Aká otrepaná fráza na tú dlhú dobu čo sme k sebe neprehovorili.“
„A čo iné som mala povedať?“
„Láska, dlho sme sa nerozprávali. Ako si sa za tú dobu mal?“ uškrnul sa. Nechápala som, čo to do neho zrazu vošlo. Veď donedávna ma nevidel hoc som bola sama na ulici. A zrazu?
„Hneď potom ako by som ti vtisla  dlhý bozk,“ sarkasticky som sa zasmiala. Dala som sa na jeho hru. Hoc som jej nerozumela, no bol to pokrok, nie?
„No... Neprekážalo by mi to,“ zasmial sa.
„To sotva,“ pokrútila som hlavou. Bola som .. vykoľajená. Vonkoncom som mu nechápala.
„Povedz mi, že ku mne už nič necítiš a dám ti pokoj.“
„Nechcem aby si mi dal pokoj,“ zamrmlala som do topánok. No bol ticho, preto som naňho po chvíli uprela pohľad. Na tvári sa mu vytváral úsmev plný nádeje. Srdce mi zaplesalo a ľadové kryhy sa roztápali. Chytil ma za ruku, rozbehol sa a ťahal ma za sebou na poschodie.

6 komentárov:

  1. To je také super ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! pomoc :D <3 prečo vždy kričím ??? :D dalšiuuuu ! :D ja ťa milujem :*** och k tomu lyžiarskemu čo si sa pýtala ako bolo,tak celkom super na to že som v živote nelyžovala :D ale ešte raz by som asi nešla :D ...ju tešim sa na dalšiu :DDD :* <333

    -Patush

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ouuuuuuu :* :') už bolo na čase udobriť sa :* MILUJEM tento príbeh ;)* a dúfam,že sa už nepohádajú do konca života :D je to D-O-K-O-N-A-L-Á časť...ako vždy,ale...no veď táto je :* ňuňu zlatá,už sú spolu :* <3 ááááách aká som ja šťastná... ;)
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť