štvrtok 14. februára 2013

Valentííín

Krásneho Valentína, lásočky! Ak máte s kým tráviť dnešný deň, tak si ho poriadne užite. Ak nie, kašľať na to. Veď lásku si máme vyznávať každý deň, nie? Valentín je len komerčný sviatok. Áno, viem o tom kňazovi Valentínovi, je to celkom pekný príbeh, ale tak .. Nie je to jedno? Tento deň je myslím, že deprimujúci pre osoby bez polovičiek. Teda... No .. asi áno. Je deprimujúci. Ale inak je to pekné. Keď si predstavím ako si každý v jeden deň vyznáva lásku, a obdaruje sa drobnôstkami, má to niečo do seba.

Práve som si uvedomila, že som urobila chybu. Napísala som, že moja mánia začala 8.11.2012. O rok som sa sekla. Totiž začala som už v 2011. V 2012 som mala rôčik :D Už je to opravené ;)

Idem napísať nejaké imagine, pohľadať fotky, napísať jednodielovku a všetko to dnes pridám. Či aj časť, neviem. Večer si plánujem ľahnúť do postele a pozrieť si Na sv. Valentína.

Pridávam pesničku pre osamelé duše. Zbožňujem túto pesničku :)


1 komentár:

  1. Ahoj lásočka :D :* verím že si tento sviatok užila a aj užívaš teším sa na tie imagine a urobíš mi radosť spravíš aj s Niallom ?? :* :* Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť