štvrtok 21. februára 2013

New life 63


Dám vám tu také moje .. myšlienkové pochody. 
Áno, včera naši chalani bohužiaľ nevyhrali cenu najlepšej britskej skupiny, no vyhrali to Mumford and Sons. A za to, že ich niektoré nepoznáte, to nemusí znamenať, že ich nepozná nikto. A že ich nepozná väčšina obyvateľov Británie. Ja osobne ich zbožňujem a som rada, že keď to nevyhrali chalani, tak oni. Tvoria úžasnú hudbu, sú úžasní hudobníci a ich texty.. No proste myslím si, že sú vo všetkých smeroch úžasní.  

Posúďte sami. 
Ale proste príde mi blbé, že ich niektoré tak odsudzujú. Porovnávajú ich s chalanmi, že čo všetko urobili oni, kde všade vystupovali a podobné veci. Ale proste tieto dve skupiny sú úplne rozdielne, takže to sa nedá porovnávať. Fajn, končím s tým.

Klip k OWOA .. Nemám slov. Je proste DOKONALÝ! Fakt, padla mi sánka, sú proste úžasní, krásni, perfektní a neviem čo všetko. Zamilovala som sa do ich tanečkov, ksichtov, scéniek, do všetkého. Niall v sprche? Harryho ksichtík keď ja na rukách ty "ujov", Louisov jazyk pri tej tetke, Liamov ksichtíčok, keď zatiahol záves na sprche, či to aký je sexy v tom čiernom tričku :O vo všetkoom .. A Zayn? To ako na začiatku sa posadí na posteli alebo s tými uškami na hlave čo sú tam s tými dievčatami. A Louis s Liamom, keď sú pri tej... striptérke? ... Proste úplne všetko. Som mŕtva. Milujem ich <3 <3

 

Keď zavrel dvere na jeho izbe,pokynul mi aby som si sadla. Najprv bolo ticho. Trápne, dlhé ticho, počas ktorého nikto nevedel čo má povedať. Neviem čo som čakala, no mala som pocit, žeby som mala začať ja. Predsa len, problémy boli kvôli mne.
„Asi by sme si to mali vysvetliť, čo?“ opatrne som sa ho spýtala.
„Tak to asi bude najlepšie. No, neviem či to chcem všetko počuť znovu..“
„To so Zaynom bol omyl.“
„Toto počuť nepotrebujem. Raz si mi to vysvetlila a vysvetlil mi to aj Zayn. A keďže sa vaše verzie zhodovali, verím vám.“
„Tak ti to poviem inak. Teda.. niečo iné.“ Zhlboka som sa nadýchla a snažila sa v hlave si všetko usporiadať. Mala som v povahe, že to čo som chcela povedať som poprehadzovala a málokto tomu rozumel. Teraz som to nemohla dopustiť.
„Kde by som začala...“ zamrmlala som, aby som vyplnila ticho, ktoré nastávalo, kvôli môjmu usporiadaniu slov. „Za ten čas čo sme spolu neboli som často premýšľala nad minulosťou. Spomínala som na deň, kedy sme sa prvýkrát stretli. V ten deň som bola na všetko okolo mňa naštvaná, nenávidela som mamu, oca, novú školu, celé Holmes Chapel. Až keď som zbadala teba a učiteľka ma dala sadnúť k tebe, až vtedy sa vo mne niečo pohlo. A postupom času ako sa z nás stali najlepší kamaráti som vedela, že bolo predsa len dobré presťahovať sa. Spomínala som na všetky tie zážitky z nášho kamarátstva,“ zasekla som sa. „Pamätáš si, ako som ťa musela schovávať pod posteľou a následne aj pod paplónom?“ zasmiala som sa so slzičkami v očiach. Kútikom oka som zazrela ako sa podvedome usmial. „A ako sme sa dali dokopy. Bolo to krásne a už dávno predtým som vedela, že si mi zmenil život. Obrátil si mi ho úplne naruby, no s presvedčením, že takto je to správne. A bolo to správne. Pretože môj život bol naruby predtým ako som ťa spoznala. Ty si ho otočil tým správnym smerom. Nebudem sa vracať k tomu čo všetko zlé som urobila, všetky tie nedorozumenia, ako som ti ublížila,“ šepla som. „Ale chcem aby si vedel, že som ťa nikdy neprestala milovať. Áno, snažila som sa všetky city pochovať, no nedali sa zničiť.“
„Takže....“ zapozeral sa na topánky pre zmenu on. Jemne kopal do zeme a nevedel zo seba vysúkať správne slová. Mala som chuť ho za to zabiť. Viem, bolo to zlé. No už som to chcela mať všetko za sebou. „Ma ešte stále miluješ?“ konečne sa na mňa pozrel tým mäkkým pohľadom, ktorý mi tak neskutočne chýbal.
Potichu som sa zachechtala. „Myslíš, že by som bola schopná iného citu?“ Hryzol si do pery a s potláčaným smiechom pokrútil hlavou. „A čo ty?“ spýtala som sa ho so zatajeným dychom. Vtedy sa už na plné kolo rozosmial. „Nesmej sa,“ osopila som sa naňho.
„Ach, miláčik,“ prirútil sa ku mne so smiechom a silno si ma k sebe privinul. Chytil ma za bradu a díval sami do očí. Ach, tie jeho oči. Mohla by som sa do nich pozerať celé dni a nikdy by ma to neprestalo baviť. Pozerať do očí, z ktorých sála láska. Čo krajšie môže byť? Asi už len keď sa tie oči začnú približovať, pomaly privierať a tie moje z reflexu urobia to isté. Naše pery oddeľovala už maličká štrbinka. No nemienila som ju porušiť. Chcela som si vychutnať ten pocit blízkosti  a nedočkavosti, ktorý mi tak chýbal. A pocit úľavy. Že je konečne všetko v poriadku. No Harry to nevydržal. Najprv si nežne pripomínal ich chuť a neskôr sa z nášho bozku stala vášnivá hra jazykov.
„Vieš ako mi to chýbalo?“ hlesol opretý o moje čelo s rukami ovinutými okolo môjho pás, keď sme sa od seba odlepili.
„Asi tak ako mne?“ slastne som si vzdychla.
„Stokrát viac!“ zasmial sa.
„Ale čoby?“ pozrela som sa naňho so zdvihnutým obočím. „Chceš sa hádať?“ smiala som sa.
„Ani nevieš ako veľmi mi chýbajú tie „hádky“ s tebou,“ uškrnul sa.
„To ešte oľutuješ,“ so smiechom som sa mu vytrhla z náručia a zapozerala sa mu na vlasy. „Mal by si s nimi niečo urobiť. Je to vtipné. Robí ti to hranatú hlavu... Bože, tá mexická vlna na pravej strane tváre. A tetovania? Veď nemajú zmysel. Mal by si s nimi prestať. Čo si to so sebou porobil, kým som tu nebola,“ krútila som hlavou s ukrývaným smiechom.
„Toto sú podpásovky!“ ohrádzal sa. „A nie je to tak hádanie aké som mal na mysli. Teraz len poukazuješ na moje chyby,“ ofučal sa.
„A že ich je neúrekom....“ škerila som sa naňho.
„Diana Sparks.,“ pomaličky sa ku mne približoval, zatiaľ čo ja som začala cúvať, až kým som nenarazila na stenu a uväznil ma z obidvoch strán rukami. „Väčšina dievčat, by po polročnej hádke boli milé aspoň týždeň. No my sme sa oficiálne udobrili pred menej ako polhodinou a ty si ku mne už teraz hnusná!“ neveriacky krútil hlavou.
„Harry Edward Milward Styles!“ dramaticky som vyslovila jeho meno. „Uvedomujete si, vaše veľkodušenstvo, že ja nie som žiadna pipka, ale Diana Sparks. Dievča, ktoré ste tak urputne milovali a aj jej vlastnosti, ku ktorým patrí tvrdohlavosť, hádavosť a úprimnosť? Ktorá hraničí s drzosťou? Uvedomovali ste si to, keď ste sa so mnou udobrili?“ drzo som sa naňho vyškierala a nedočkavo čakala na jeho reakciu.
„Milá Diana Sparks. Ja vás, lady moja, ešte stále urputne milujem a keby som si to neuvedomoval, asi by som sa s vami neudobril ani by som s vami nikdy nechodil. Miloval, milujem a vždy vás milovať budem so všetkými chybami,“ zahlásil a nedočkavo sa mi vrhol na pery.

12 komentárov:

  1. ježiiiiiiiiš najňuňavejšia časť :* <3 a ten koniec :D LOL :D :* <3 nemám slov ako povedť aká dokonalá je táto čast :* <3 DOKONALÉ :*
    new part bude kedy? a...teším sa strašne na ňu :*
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wááááááá :D <3 juuuj dupinďo :D ... k tej britskej skupine,tiež si myslím to čo ty ;) naši chalani si to zaslúžia ale zaslúžia si to aj iní :) a aj tak vyhrali nejakú kategoriu ale zabudla som ako sa volá :D ... a k tomu lyžiarskemu,že prečo by som nešla ? neviem nie som srdcom lyžiar aj naďalej prežijem 200 rokov bez toho :D
    -Patush

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) .. máme to podobné :D nikdy v živote lyžovať už nebudem, no na lyžiarsky idem :D

      Odstrániť
  3. Plníš mi moje tajné sny :D :D : D Ďalšiu :D :D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aaaaaaaaa......... huraaaaaaaaaaaaa ...konečne... splnila si mi želanie !!! dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Sanyyy :D napriek tomu, že sa cítim ohrdnuto, toto ti musím napísať :D
    MILUJEM Little Lion Man, fakt <3
    Keď vyhrali nad chalanmi, tak mi to nedalo, lebo som ich nepoznala a tak som si siahla celý ich album a teraz.. OMFG :D to ako vážne?! :) kde boli celý môj život!? :D a hneď ako prvú som si obľúbila Little Lion Man a zrazu prídem na tvoj blog a ty mi ju tu hodíš :D haha, si super a tvoj hudobný vkus tiež :))
    inak, ja som rada, že keď to nevyhrali chalani tak aspoň oni.. a navyše, je to fajn, je to nová skúsenosť, že vždy nevíťazia :D všetko zlé je na niečo dobré :))
    no a k časti. YEAH! :D Nech žijú svadby a HappyEndy :D ďakujem Sany, píšeš nádherne <3
    - Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Denisa, prečo sa cítiš ohrdnuto? :/
      Ja viem, oni sú proste úžasní :) .. veľmi pekne ďakujem :)

      Odstrániť
    2. to je v pohode Sany, to riešiť nemusíš ;))
      neďakuj mi ♥ len vedz, že aj keď nie vždy zanechám koment (zvyčajne pre to, že nenacházam slov alebo sa na teba hnevám, že si to nenapísala dlhšie :D), čekujem tvoju stránku All Day, All night :)
      Verná fanúšička :D
      - Denisa :) :)

      Odstrániť