streda 13. februára 2013

Spoznávací týždeň part2

Som veľmi rada, že ste sa do toho niektoré zapojili. Pevne verím, že ešte niečo vymyslíte a že sa zapojíte aj iné :) Ja zatiaľ pokračujem.

Takže moje naj... Najobľúbenejšie jedlo ani nápoj nemám. Ale ak by som si fakt niečo mala vybrať ... Tak asi kurča na hocijaký spôsob a čistá voda. Poprípade mojito :33 Obľúbený predmet je asi angličtina, biológia a dejepis. Aktivita: kreslenie, spev a zábava s priateľmi.
Z hudobných štýlov najviac zbožňujem rock. Aj starší aj súčasný. To je jedno. Tiež pop a .. No kedysi som z duše neznášala metal. A teraz? .. No povedzme, že včera som pred spaním počúvala System of a down. Je všetko so mnou v poriadku? Nemyslím si. Syndróm zaľúbených? Možno .. Hej no ... Tiež to patrí k opisu mojej osoby, duše .. či momentálneho stavu? Šťastne zaľúbená a momentálne iba to mi pomáha sa spamätávať z toľkého učenia.
Zbožňujem seriál The vampire diaries. Každý piatok nedočkavo čakám na novú časť. Najviac odtiaľ zbožňujem: Damona, Caroline, Klausa a po novom aj Rebekah .. Akože .. mám rada aj Stefana, no som za DELENU! A silne chcem Klaroline :33 A myslím, že ani Stebekah by nebola odveci. Chcem aby sa vrátil Elijah a ožil Kol. Myslím, že bol takým oživením a fakt ma bolelo, keď som videla s akou bolesťou sa Klaus prizeral, keď horel. Dobre, koniec o TVD, pretože o to by som vedela básniť dňom a nocou.
Tiež zbožňujem Glee :33
Do 1D som sa zaľúbila 8.11.2011. K srdcu mi hneď prirástol Liam a je stále môj naj. Neviem, je taký .. och .. :)
Som: náladová, chcem byť empatická( nie vždy sa mi to podarí). Snažím sa byť milá, no niekedy si ani neuvedomím, že som k iným hnusná. Alebo často sa mi stáva, že chcem byť milá k jednej osobe a zistím, že to nie je milé k druhej. No snažím sa to obmedzovať. Darí sa mi zapocovať trápne veci. Som strašne tvrdohlavá a nechcem ustúpiť. (Aj keď ma argumenty druhých presvedčia o mojej nepravde, nechcem si ju priznať a radšej budem vymýšľať iné argumenty.) Ustúpim len pred ľuďmi, na ktorých mi veeeľmi záleží. V novej spoločnosti som hanblivá a kryjem to tak, že trepem od veci. (To platí, keď som len s jednou max dvoma novými osobami. Ak ma nejakí kamaráti predstavia novým, trošku mi trvá, kým sa vôbec rozhovorím a následne uvoľním.) Som tvorivá osoba.
Kučeravá hnedovlasá hnedooká štíhla s primeranou výškou.
Neznášam môj nos a občasne aj vlasy, ktoré mi stoja na každú stranu. Inak som za to, že kto nemá rád seba, nevie mať rád ani ostatných. Prijala som svoje chyby.

Už fakt neviem čo mám o sebe povedať ...  Takže dúfam, že som sa vám aspoň trocha priblížila a nenecháte ani tento príspevok bez komentára. Teším sa na ne :)

2 komentáre:

  1. taaakže...došli mi nápady čo si o sebe napísať.... :D
    nie som vôbec spokojná tým ako vyzerám,ale do asi nikdy nebudem...
    hudbu počúvam rap,pop,a tie piesne,ktoré sa mi zapáčia :D som tiež tvrdohlavá,a presne ako ty,vždy stojím pri tom čo hovorím ja,a aj si pri tom vymýšľam keď to nie je pravda :D ale ja neustúpim...možno keď sa hádam s kamoškami,ale ináč nie....radšej sa pohádam :D
    1D milujem od roka 2012 vo februári...dostala som tú chorobu od jednej mojej BFF,ale som rada :D najprv som milovala Harry-ho,ale potom prišiel Zaynie :D a až doteraz u mňa býva...ale MILUJEM rovnako všetkých...
    mám 3 BFF's:Alexandru,Noémi (od ktorej som dostala infekciu) a Kristínu (všetky 3 Directionerky :D )
    som vysoká,mám svetlo-hnedé vlnité vlasy,mám 173cm a nie som najštíhlejšia... (a to na sebe nenáviím asi najviac) vŽdy si poviem,že budem menej jesť,ale proste...neviem to spniť... :/
    ľudia ktorých milujem (star):One Direction (pravdaže) Emblem3,Little Mix,Ellie Goulding,Conor Maynard,Patrik Gluchowski,Danielle Peazer,Eleanor Calder,Parazitt,Koblížc!,Rytmus,Ego,Majk Spirit,atď....
    ktorých neznášam:Taylor Swift a The Wanted (moŽno aj viac,ale už som zabudla(chvála bohu)) :D asi toľko...dúfam,že som si niečo nechala aj nabudúce :D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hehe... s hudbou to mámm úplne rovnako, akurát ja som na rocku a metale už od malička a teraz začínam mäknúť...
    1D som začala počúvať na konci februára 2012..
    Prvý mi do oka padli Liam a Harry.. no teraz už aj Niall, no mám ich rada všetkých.
    Ďalej mám rada Little mix, Eda Sheerana, Before you exit, Union J, Nickelback, Metallica atd ..
    Neznášam rap :D ..
    Mojími vzormi sú Danielle Peazer, Perrie Edwards a James Arthur
    Jediné čo sa mi na mne páči sú oči... inak so sebou nie som spokojná ale že vôbec.. Som nízka veľa vážim, a ksicht tieš nič moc. Vlasy si mám kučeravé a momentálne červené :D
    som tvrdohlavá, ale to celkom na Barana sedí :D ..
    Zisťujem že máme dosť vecí spoločných :D och a prajem ti nech ti to víde s tým tvojim chlapom :D *

    OdpovedaťOdstrániť