utorok 12. februára 2013

Spoznávací týždeň

Rozhodla som sa ho rozdeliť. To znamená, že dnes vám o sebe poviem len také .. no čo ja viem. A pokračovať budem podľa toho, či pod týmto príspevkom uvidím niečo o vás. Ak nie, smola :D

Takže. Celým menom sa volám Sandra Fialková. Bývam v dedinke medzi Prešovom a Košicami. Chodím prvý rok na gymnázium v Košiciach. Mám jednu staršiu sestru, ktorú mám zároveň rada, no mám chute ju aj zabíjať. Určite to poznáte. Najväčšie nervy ma chytajú, keď sme spolu v kúpeľni a obe sa postrkujeme, pokrikujeme na seba a nakoniec to skončí tak, že ja s nervami odídem do izby a domaľujem sa tam :D  Alebo keď v sobotu upratujeme celý dom. Vtedy je u nás .. no trošku psycho. Mám jedného psa (sučku) yorkshirského teriéra. Mám ju veľmi rada, nehľadiac na to, že mám stavy, kedy mi lezie na nervy. (Najmä ak je búrka a ona mi začne v noci skučať pred izbou. Ja si ju k sebe vezmem( väčšinou je v hale, keďže tam má košík) a ona mi celý čas pobehuje po izbe a tými maličkými pazúrikmi po podlahe vydáva nehorázny rámus. Nehovoriac o tom, keď ju vezmem na posteľ a trasie sa, tak že sa mi s ňou trasie aj posteľ -_-) Na dvore máme ďalších dvoch psov. Mám rada zvieratá, najmä psy a kone. Nemám veľmi v obľube mačky. (Hlavná vec, že donedávna sme ich mali štyri.)  Nemám rada učenie, no zbožňujem spolužiakov. Rada cestujem. Či je to auto, autobus, lietadlo, vlak.. nedbám. Zbožňujem leto, no aj zima má niečo do seba. Strašne som sa tešila, keď nasnežilo v decembri.. No teraz? Prepáčte ale je 12. február! Už by sneh nemal byť. Tobôž nie záveje, ktoré sú. Počasie, spamätaj sa! Veľmi si prajem, aby už bolo leto. Mám veľmi rada vylihovanie na pláži za šumenia mora. No neviem ako to bude tento rok, keďže... No ak mi rodičia dajú na výber, budem na vetvy. Zároveň tu budem chcieť ostať s frajerom, no zároveň.. Chápete.. more, pláž, horúco, nová krajina! No, ktovie ako to ešte bude.
Strašne ľutujem, že som sa dala na franinu, pretože popravde ju asi neznášam. Či učiteľku? Neviem. Nechce sa mi ju učiť.  A profka na mňa pindá, že mám ešte stále anglický prízvuk. (Sorry, ale pripravujem sa na život s britom -_- Len neviem či bude manžel alebo milenec. Ha-ha.)

Fajn, na dnes dosť. Idem sa ešte poriadne doučiť franinu a biolu, nech nedostanem zlé známky. Biolu musím dať na 1! Za celý tento školský rok som z nej inú známku ani nemala a ja silne potrebujem aspoň jeden predmet, z ktorého budem vynikať. Pôvodne som myslela, že to bude slovina.. No ... tento polrok to vyzerá zatiaľ na 1, takže uvidíme. Držte palce :)
Teraz čakám niečo o vás. Predsa, spoznávací týždeň- musia sa zapájať obe strany ;)

3 komentáre:

  1. jééj ;) :D
    takže..volám sa Noémi Kalászová (čítať:Kalásová) bývam v Rožňave (neďaleko Košíc) je to menšie mestečko ;) mám 13 rokov,tiež mám najradšej psíkov...chodím do 7.B triedy,a učenie mi nejde :D neviem čo bude potom ďalej so mnou,asi pôjdem na hotelovú...ale na to sa musím usilovne učiť jazyky.. :/ moji rodičia sa rozviedli keď som mala 9 rokov... mám jednu nevlastnú sestru,(z otcovej strany)ktorá má 3 roky tento mesiac sa narodí aj môj druhý súredenec,tiež z otcovej strany ;) mám v sebe krv:maďarskú,slovenskú,ukrajinskú,atď. som maďarka,a je mi jedno,či ma za to niekto odsudzuje...mám jedného psa tiež sučku,má 7-8 psích rokov,volá sa Betti býva u mojich starých rodičov,ktorý bývajú vedľa domu môjho strýka tety a bratrancou (a na ich veľkej záhrade si pobehuje Betti:D) a...došli mi nápady čo o sebe napísať... :D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi , Volám sa Moni a založila som nový blog :D Tvoje story sa mi páčia a tak ma napadlo, nechcela by si prispievať aj na moju stránku ? :D Je logické že tvoju stránku budem uverejnovať v každom článku :D TAAAK ĎAKUJEM :D OZVI SA DO BUĎ NA MAIL mrs.horan@zoznam.sk alebo do komentu na storie-iba-pre-teba.blog.cz :D THANKS <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. NO tak ked sa už teda majú zapájať obe strany a tebe sa bude chcieť čítať tieto moje žvasty, kľudne ti tu niečo napíšem.
    Moje celé meno je Sára Mažgútová.. Viem strašné meno no podľa mňa lepšie ako Anna Mária Sára, ako som sa mala volať pôvodne.
    Mám troch bratov (dvoch nevlastných, no neberieme sa tak). Pochádzam z Martina (nedaleko Žiliny)
    Neznášam mačky, podľa sú to falošné zvieratá:D a milujem psov. Doma mám kríženca ratlíka s veveričkou alebo netopierom, no ani Boh nevie.. Proste zmeska. Mám Dva a pol roka.
    Milujem volejbal, ktorý aj hrávam, hokej, badminton atd. Najviac na svete zbožňujem hudbu, najlepšie Rock ale straší, a pop. Neznášam Rap. Rada by som sa naučila Španielčinu a portugalčinu, no miesto toho sa učím angličtinu a nemčinu -_- Rada kreslím, no nikde nechodím. Som od prírody hnedovláska no teraz je zo mňa červenovláska :D Jediné čo mám na sebe rada sú moje modré oči, inak som zo seba sklamaná :D
    https://twitter.com/forever_Sarita Toto je moj TT, budem rada ak ma followneš
    a toto http://www.facebook.com/sarita.mazgutova fb, Ak s ma pridáš budem strašne rada, lebo by som ťa chcela spoznať bližšie.

    OdpovedaťOdstrániť