štvrtok 14. februára 2013

Valentín 1.

Imagine s Louisom:

Sedíš na pohovke s Lousiom, ktorý má obkrútené ruky okolo tvojich pliec. Pozeráte horor. Je samozrejmé, že ty sa veľmi bojíš. Ani si to nechcela pozerať. No on to požadoval. Vraj ťa ochráni.
Keď znova ukrutne zabíjali ďalšiu obeť, vykríkla si a zaborila si mu hlavu do hrude. On sa len zasmial a vtisol ti bozk do vlasov.
"Vidíš a preto som chcel pozerať horor."
"Pritúlim sa k tebe kedykoľvek," zafrflala si stále nepozerajúc na obrazovku.
"To možno áno, ale takto ťa aj ochraňujem bez toho, aby ťa niekto napadol. Cítim sa .. ako hrdina."
"Ale ty SI môj hrdina."
"Nie, ja som skôr ten zachránený. Vytiahla si ma z rokliny beznádeje a vtiahla do údolia nazvaného láska," usmial sa a nežne ťa pobozkal.

Imagine s Liamom

Boli ste s Liamom na dovolenke v Paríži. Vlastne ste oslavovali vaše piate výročie. Obaja ste boli veľmi zaľúbení a aj ste si to dávali najavo. Liam sa ti stále venoval a vymýšľal vám aktivity, aby si sa nikdy nenudila. Samozrejme, že si to robila aj ty. Váš vzťah bol dokonale vyvážený.
Jeden večer k tebe podišiel a čiernou šatkou ti zviazal oči. Doslova ťa doniesol do taxíka, a potom ťa viedol niekde. Ty si nemala ani poňatia, kde ste. Len že ste šli po schodoch aj vo výťahu, keď ste konečne boli na mieste. Hluk mesta bolo počuť tlmene. Potichučky k tebe zozadu pristúpil a rozviazal ti šatku. Čakala si veľa svetla, no to vychádzalo len zo svetla sviečok na stole a hviezd na oblohe. Pristúpila si k zábradliu a výhľad ťa jednoducho uchvátil. Dovidela si ďalej ako si snívala. Potom si sa otočila a uvedomila si si, že stojíte na vrchole Eifelovej veže.
"Liam .. to je krásne," vzdychla si.
"Ty si krajšia," sladko sa usmial a pristúpil k tebe. "Y/N milujem ťa celým svojim srdcom. Nebolo dňa, kedy by som na teba nemyslel, nebola dňa, kedy by som zapochyboval o láske, ktorú cítim," pomaly sa spustil na jedno koleno. Doširoka si otvorila oči a srdce sa divo rozbúchalo. "Spečatíme našu lásku sľubom? Y/N, vezmeš si ma?"


Imagine s Niallom

Deň svätého Valentína. Všetci boli šťastní, zamilovaní, so svojou láskou. Len ty si musela ostať sama. Ako každý rok aj tento si len sedela v kaviarni a pozerala z okna na ostatných. Aspoň si sa vteľovala do toho ako sú oni šťastní. To ti stačilo. Pila si horúcu čokoládu a premýšľala nad tým, aké by to bolo tráviť tento deň s niekým. S niekým , koho by is ľúbila celým srdcom, nemusela to skrývať, dostala by si malý darček a aj ty by si ním svoju polovičku potešila. Z tvojho zamyslenia ťa vytrhlo, až keď sa nejaký blondiak potkol o stolička pri tvojom stole, ktorá bola trošku odsunutá. Narazil tým aj do stola a skoro si odstala infarkt.
"Dávaj pozor!" rozladene si zahučala.
"Prepáč, prepáč! Ja som fakt nechcel. Ja som bol proste zamyslený a nevšimol si stoličku. Rozliala sa ti káva?"
"Čokoláda," opravila si ho.
"Tak čokoládu," usmial sa a konečne sa vám stretli pohľady. Mal nehorázne krásne oči a od toho momentu ti bolo jedno, že ti spôsobil šok. Chcela si sa s ním len rozprávať. Či aj bozkávať?
"Nie nerozlial," žiarivo sa usmiala.
"Ale mohol by som si ísť aj ja pre jednu a ... Prečo že tu nie si s priateľom?"
"Pretože nemám priateľa," uškrnula si sa. Táto informáciu mu vyčarovala ešte širší úsmev na tvári-
"Tak si dôjdem pre čokoládu a budeme tráviť Valentín spolu. Čo ty na to? Ako sa vlastne voláš?"
"Y/N"
"Máš krásne meno. Ja som Niall Horan... Počkaj ma, hneď som späť," usmial sa a cestou sa ešte otočil.
O rok ste sa tam stretli znova, no už ako ozajstný pár.


Viac ich už nedávam. Prepáčte. Chcela som dať aj jednodielovku, no akosi som dve hodiny bola pri kamoške a mimo ostatného som jej aj pomáhala s matikou. (Ja a s matikou! No chápete to? Bude to tým, že sme to brali už asi .. no niekedy v novembri a do vtedy som sa to naučila ako básničku) Takže nemala som veľa času a teraz si už chcem pozrieť nejaký film. Pevne verím, že mi to prepáčite :) Ešte raz, krásneho Valentína :)

2 komentáre:

  1. KRÁSNE... ;)
    no jasné,že prepáčime... a...aj tebe krásneho Valentína,aj keď trošku neskoro :D
    *Noms*

    OdpovedaťOdstrániť