pondelok 11. februára 2013

Spoznávací týždeň

Zdravím! Tak ma dnes napadlo... Tento týždeň budem mať viac času (yes, konečne si oddýchnem od facebooku, keďže ma tak vždy ťahá len jedna vec, ktorá tam teraz nebude). Takže čo by ste povedali na spoznávací týždeň? Začala by som ho zajtra ja. Znamená to, že by som napísala niečo o sebe. Úplné banality ako záľuby, obľúbené veci a podobné hlúposti. Môžete do komentárov aj napísať čo by vás zaujímalo, pretože bez vašej pomoci tam môžu byť fakt len hlúposti. A bola by som veľmi rada, aby ste to isté urobili aj vy. Tiež niečo napísať o vás pod ten príspevok, čo sa toho bude týkať. Veď ide o spoznávanie a chcem aj ja spoznať vás. Možno zistíme, že máme spoločné viac ako len lásku k našim pošahaným chalanom. :)
Tiež na Valentína by sme si tu mohli urobiť nejaký deň osamelých (opustených) duší. Veľa imagine, nejaké jednodielovky, fotky, gifká atď. Proste, aby sa to tu rozhýbalo a nebolo to len o poviedkach.
Tak, čo na to hovoríte? Zahlasuje v ankete, ktorá bude o chvíľu dostupná.
A k časti. Je ešte otázne či ju dnes pridám. Záleží to od toho koľko času mi zaberie nájdenie zopár chýb v tlači, reklamách, reklamných letákoch atď.. (Áno, na túto domácu sme mali mesiac. Viete ako sme si ju celá trieda robila -_- )  Matika, chémia a informa ma tiež ešte čakajú....Ale ak nie dnes, tak zajtra, alebo v stredu už určite :)

2 komentáre:

  1. Sany, ja som za :3 jednoznačne!
    Bolo by to super oživenie, dozvedieť sa, že žiješ -.- lebo v poslednej dobe o tebe takmer nie je počuť a jasné, že by som sa o tebe rada dozvedela viac! :)) úžasný nápad, aj na toho Valentína..
    made in #foreveralone :D :D
    a na časť sa teším.. :)) skús sa čo najskôr popasovať s úlohami, ja tu budem čakať!! :-*
    - Denisa :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja budem len rada taktiež by som ťa spoznala a ten Valentín aspoň mi nebude smutno že na mňa nikto nemyslí :D :D budem s vami :D :*

    OdpovedaťOdstrániť