štvrtok 28. júna 2012

Ahojte :)

Prepáčte, že včera nebola časť a vlastne nebude ani dnes ... Včera som bola úplne psychicky na dne, keďže som stratila kľúče od domu a môj mobil.. no nevyjadrujem sa... A dnes? No moja kamoška tie kľúče našla, takže sme nemuseli kupovať novú zámku :D a znova sme boli vonku dlho, takže som nič nestihla ... Teraz som si dolakovala nechty a čakám kým uschnú... :D
Zajtra je posledný deň na škole, ktorú som ja so spolužiakmi ničila 9 rokov. Zažila som tam toľko krásnych chvíľ :) Prvá láska, prvé sklamania či hádky. No všetko mi dalo niečo do života, takže aj keď na tú školu jednostaj nadávam, predsa mi len bude chýbať. Hlavne ľudia v nej. Bola som zvyknutá na to, že ich vidím každý deň, no teraz sa to zmení. Jedna dobrá vec na tom je, že uvidím skoro každý deň Štepi!! a ešte jedno dievča, ktoré asi nepoznáte... :D
A prázdniny? No to bude ešte zábava ... :) Nehorázne veľmi sa teším na toto leto :)
Zaujímajú vás vlastne moje litánie?
Tak či tak, končím :D
Zajtra vám časť už určite pridám. Aj keby to malo byť to posledné v mojom živote! Budem to musieť stihnúť pred rozlúčkovou .. :D
Dobrú noc, krásne sny a zajtra málo plaču ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára