nedeľa 10. júna 2012

Uptown girl 24


Myslím, že to bude o chvíľu koniec tejto story. Pravdu povediac, neviem čo tam mám písať. No možno by som tam vedela niečo vymyslieť, no ja celé noci a dni premýšľam iba o Diane a Harrym. To znamená, že sa k nim vrátim, no bude sa to volať New life. Niekedy cez týždeň vám tu možno dám Intro. :)
Príjemné čítanie :) 

Nebyť Lizzy, ostatných z našej partie, rodičov a telefonátov od Nialla, asi by som to nezvládla. No našťastie, oni sa mi snažili vyplniť čas, ktorý som plánovala tráviť zahrabaná pod paplónom a zajedať samotu zmrzlinou. Prvých päť dní tak aj bolo. Rodičia s Lizzy sa ma snažili dostať von, no nepodarilo sa im to. Ale Lizzy len tak neodišla. Väčšinu času strávila pri mne. Rozprávali sme sa a skracovala mi čas, ktorý ma delil od stretnutia sa s Niallom. Keď delili už iba dva dni od toho času, kedy som sa mala znova stretnúť s mojim milým, som chcela znova iba byť v posteli. No nestalo sa tak.
Bolo už dvanásť hodín, no ja som ešte stále spala. Vlastne ležala pod perinou a snažila sa o spánok. Keď ma prišla mamka zobudiť, povedala som jej, že potrebujem byť aspoň jeden deň sama. No Lizzy moje slová nebrala vážne.
„Ak si myslíš, že budeš celé dni iba vyspávať a čakať, kedy znova príde domov, si na omyle,“ pokojne sa ozvala Lizzy. Nevydala som ani hláska a ďalej som ležala pod paplónom. „Ideš sa naobedovať a potom si urobíme deň s kamarátmi. Tak ako za starých čias.“ No ani to so mnou nepohlo. Vtedy to všetko zobrala do vlastných rúk. Chytila koniec paplónu a snažila sa ho zo mňa stiahnuť. Aj keď som ho chytila a nechcela ho pustiť, Lizzy ktorá bola svieža a vyspatá, vyhrala. Keď som tam len tak ležala, cítila som sa nahá. No našťastie som nebola. Mala som na seba pyžamo.
Chytila ma za ruku a rýchlym pritiahnutím ma zhodila z postele. Nič nerobila v rukavičkách. Verte mi, ten surový pád na zem, ma dostatočne prebudil. Nahla sa ku mne, no razom sa narovnala.
„Nič v zlom, no mala by si si umyť zuby.“ Škaredo som sa na ňu pozrela, no ja som vedela, že má pravdu. No nemyslite si, že som celý čas, čo som bola bez Nialla, neumývala zuby. Umývala, len.... Čo ja viem. Pred spaním som ešte pojedala kadejaké nezdravé veci.
 Postavila som sa, no ani som sa nenazdala a už som bola v kuchyni.
„Spiaca princezná sa nám prebudila,“ uškrnul sa otec.
„Skôr ju niekto zhodil z postele,“ zavrčala som.
„Nebruč, ale choď sa najesť. Ja ti idem vybrať niečo na oblečenie. A choď si radšej umyť tie zuby,“ potľapkala ma po pleci a vyšla do mojej izby. Mamka mi naložila na tanier nejaké mäso so zemiakmi a ja som sa do toho s chuťou pustila. Zjedla som plný tanier a to sa často nestáva, keďže mamka mi vždy naloží veľa, pretože chce aby som pribrala.
Po jedle som šla vykonať rannú hygienu a potom si obliecť už pripravené veci. Džínsy, fialové tričko s krátkym rukávom a na to čierny sveter. Vonku bolo divne zamračené, preto som si obula modré gumáky.
Spoločne sme sa vybrali do parku, kde nás už čakala partia. Musím priznať, že som ich už dlhšiu dobu nevidela a tešila som sa na nich. Niekedy sme spolu trávili celé dni, no teraz som väčšinu času bola s Niallom a ostatnými.
Už z diaľky sme ich počuli. Smiali sa, až sa chytali  za bruchá. Lucas sa dokonca až váľal po zemi. Ústa sa mi roztiahli do úsmevu. Predtým som si to až tak neuvedomovala, no chýbali mi. Keď nás zbadali ostatní, so šialeným smiechom pribehli k nám. Zbadala som ako sa Lucas na Lizzy pozerá. Videla som tam lásku a nehu a to Lizzy dlho chýbalo. S ním jej bude dobre. Nie len preto, že sa už dlhú dobu poznajú, no aj preto, že majú podobné záujmy a povahy.
„Suzan, iba sa mi to zdá alebo si podrástla?“ zasmial sa Zac.
„Mne sa zdá, že je ešte chudšia ako bola pred tým,“ poznamenala so smiechom v hlase Terrie.
„A kde si nechala tvojho priateľa? Ešte sme ti ho neschválili,“ zapojil sa Lucas.
„Aj ja vás rada opäť vidím,“ objala som ich. „A môj priateľ, ktorý sa vám určite bude páčiť, aspoň tak ako Lizzy, je momentálne na turné.“
„Počkať. On je fakt zo skupiny?“ čudoval sa Zac.
„Presnejšie z tej One Direction?“ povedala Terrie s jemnými iskričkami nádeje v očiach.
„Lizzy si to iba nevymýšľala?“ s úškrnom sa na ňu Lucas pozrel. Tá ho jemne buchla do ramena a on si ju privinul k sebe. Boli rozkošní.
„No, nevymýšľala si. Je to tak. No ak vás niekedy s nimi zoznámi, budete si určite rozumieť. Nie sú to iba namyslené hviezdičky, ale normálni chalani. Je s nimi zábava a mám ich rada,“ usmiala som sa pri spomienke na nich.
„No ty si mala rada aj Josha,“ zaškľabil sa Zac.
„To bol dosť veľký prešľap v mojom živote. Nabudúce vás budem musieť počúvnuť.“
„Azda by si nechala Nialla, keby sme ti povedali, že je to idiot?“
„To asi nie, pretože to Lizzy sa nás snažila dať dokopy. A ak to robila ona, musí byť super, nemyslíte?“ po každom som postupne prešla pohľadom.
„V tom má pravdu. Ja na to mám nos. A ostatní sú tiež úplní pohoďáci. Veď som vám hovorila ako sme ich zavreli do toho skladu, nie?“ Pokrútili hlavou a ona začala rozprávanie. Chlapci sa pustili do hurónskeho smiechu a Terrie na ňu iba s nádejou, že aj jej sa niečo také prihodí, pozerala.
So smiechom som pretočila oči a o trocha odstúpila, pretože mi zazvonil mobil. Pozrela som sa na meno a srdce sa mi rozbúchalo. Svietilo tam Niall a bola tam jeho fotka. Mal na sebe modré tričko, blonďavé vlasy mu sexy rozfukovalo a jeho nádherné modré oči mal kvôli slnku mierne privreté. Bolo to odfotené na našej záhrade dva dni po tom, ako sme spolu začali chodiť.
So zatajeným hlasom som zodvihla. Ozval sa krásny hlas. Jeho írsky prízvuk mi zazvonil v ušiach.
„Chýbaš mi láska,“ plačlivo povedal. Jeho hlas mi rozprúdil nehu po celom tele. No to nebolo jediné čo rozprúdil. Boli to aj slzy. Ani neviem či to boli slzy šťastia, že ho počujem alebo slzy sklamania, že ho nemôžem vidieť, objať a bozkávať.
„Aj ty mi chýbaš miláčik. Neviem sa ťa dočkať,“ utrela som si slzy.
„Už iba dva dni a sme spolu,“ povedal šťastne.
„To jediné ma utešuje. Čo teraz robíte?“
„Asi o hodinu nám začína koncert v Manchestri,“ začula som nejaký krik. „Chlapci ťa pozdravujú,“ zasmial sa. „Počkaj, dám ťa na reproduktor.“
„Suzan!“ skríkli všetci naraz. „Chýbaš nám. Ale najviac Niallovi,“ podľa hlasu usudzujem, že to povedal Liam.
„Nevieš si predstaviť čo to s ním teraz je. On drží hladovku a chodí ako chodiaca mŕtvola.“
„Aspoň, že na koncerte je normálny,“ skonštatoval Zayn.
„Aj vy mi chýbate. Niall najviac, no myslím, že vám to nie je divné. Čo je to za hukot?“
„To nie je hukot,“ zasmiali sa.
„A čo to je?“ čudovala som sa.
„To sú naše pištiace fanúšičky. Počkaj a budeš to počuť ešte hlasnejšie.“ Na chvíľu som okrem fanúšičiek nepočula nič. Zdalo sa mi, akoby to na chvíľu ešte zosilnelo, no potom ich niekto poprosil o ticho. Bolo to divné, no počúvli ich.
„Na telefóne mám moje dievča, ktoré ľúbim. Mohli by ste všetci naraz skríknuť ľúbime Suzan?“ poprosil Niall a mne tým vyrazil dych. O našom vzťahu okrem nás nevedel nikto a on to teraz vytrúbil fanúšikom. Niežeby som sa za to ne neho hnevala. Práveže, som z toho bola nadšená. Znova sa mi do očí natisli slzy, no teraz som si bola istá, že šťastia.
„Tri, dva, jeden, teraz!“ odštartovali ich. To čo som začula bolo ohromné. Tisícky hlasov, skríklo Ľúbime Suzan.
„Ja vás ľúbim tiež,“ povedala som a od šťastia sa rozplakala.

2 komentáre:

  1. jéééééééééééj!!! krááásnéé!!! :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úúžasnéé :) :)
    rýchlo sem s dalšiou:)
    a prosíím prečitajte si moj blog budem velmi rada ak zanechate koment:)
    A skoro kazdy den budem davat nove casti tak citajte:)
    dakujem:)
    tu je blog: http://prettyboy.blog.cz/

    OdpovedaťOdstrániť