streda 13. júna 2012

Uptown girl 26


A je to tu. Toto je posledná časť tejto story. Túto už asi viac rozrývať nebudem. Takto sa to skončí, dúfam, že sa vám táto Uptown girl aspoň trochu páčila :) 
Zajtra začínam s novou story a vlastne to bude pokračovanie I Should have kiss you. Začne sa tom v tom časom období, kedy bude mať Diana svoj prvý koncert. No ako sa to skončí ešte neviem ani ja :D  
A k tejto časti. No príde mi taká uponáhľaná a v podstate tam dokopy ani nič nie je. Len som to chcela ukončiť, pretože sa neviem dočkať Diany s Harrym. Prvé postavy sa nezaprú :D

Suzan

Zobudila som sa s krásnym pocitom. Nastal deň, keď som sa mala znova stretnúť s Niallom. Nie je divné, že som bola paf z toho, že som ho nevidela týždeň, keď sme spolu asi iba dva týždne? Myslím, že to dostatočne svedčí o tom, že vzťah s ním je iný, ako som mala pred ním. Žeby to bola láska na prvý pohľad? Myslím, že to možné je.
Len čo som prišla do kuchyne, prekvapili ma raňajky. Mama pripravila lievance s ovocím. Boli poliate s čokoládou a to milujem. Väčšinou mi to mamka na raňajky iba cez moje narodeniny. No pokiaľ viem, tie som mala vo februári. Asi sa tešila so mnou, že príde Niall. Alebo skôr, že ja budem konečne dostatočne šťastná. Áno, to bude ten dôvod.
„Ahojte,“ pozdravila som rodičov s úsmevom na tvári.
„Ahoj a čože si taká vysmiata?“ ironicky sa spýtal otec.
„Asi preto, že je také krásne ráno a ..“
„A príde Niall,“ doplnila ma mama so smiechom v hlase. Zahryzla som si do spodnej pery a šťastne prikývla.
„O koľkej majú príchod?“
„Hm... Okolo obeda by mali byť tu.“
Viete si predstaviť aká som bola nedočkavá, keď hodiny odbili dvanásť hodín? Možno áno, no ja som bola určite viac. Celý čas som sa mrvila, pozerala na hodinky a čakala. Bolo jedna hodín, no oni ešte stále nikde. Od nedočkavosti som šla strieľať z luku, no ani tam som dlho nevydržala. Prešla polhodina a ja som znova sedela vo svojej izbe. Bolo tri a oni ešte stále nikde. Vtedy som už začínala panikáriť. Hlavou mi behali rôzne scenáre ich smrti. Havária, sériový vrah alebo sa pozabíjali navzájom? Dokonca mi Niall ani nezdvihol mobil. Napadlo ma či si to náhodou teraz nerozdáva s nejakou fanúšičkou. Len čo som na to pomyslela,  do očí sa mi na nahrnuli slzy. Neverila som, že by bol schopný niečo také urobiť, no plakať som neprestala. Donútilo ma to, až zaškrípanie gúm na príjazdovej ceste. Vyskočila som a zapozerala von oknom. Srdce sa mi rozbúchalo a po tele rozlialo teplo. Zvrtla som sa na päte a utekala im v ústrety. Po ceste som sa zrazila s mamkou, no neriešila som to. Rýchlosťou blesku som otvorila dvere a tam som zastala. Všetci stáli pred autom, no Niall bol v popredí. Prezrela som si ho od hlavy po päty. Nezmenil sa. Bol krásny a rozkošný ako vždy pred tým. Tvár sa mu roztiahla do úsmevu a to bolo to, čo som potrebovala. Rozpažil ruky a rozbehli sme sa oproti sebe. Ocitla som sa v jeho náručí. Do nosa mi udrela jeho vôňa. Moja osobná droga.
„Tak veľmi si mi chýbala, láska,“ zapozeral sa na mňa svojimi modrými očami.
„Sme to na tom rovnako, miláčik. Milujem ťa,“ povedala som a žiadostivo sa prisala na jeho pery. Keď mi rukami prešiel pod tričko, cítila som, že som sa začervenala. No popravde, užívala som si to. Jeho bozky bolo to, čo mi tak chýbalo. Vlastne mi chýbal celý. Od jeho blonďavej štici, cez obrovské srdce až končeky prstov na jeho nohách.
Keď sme sa od seba oddelili, otočila som sa aj na ostatných. „Ahojte chlapci,“ usmiala som sa.
„Že si si na nás spomenula,“ zasmial sa Louis a letmo ma objal. S každým som sa postupne objala a začala sa vypytovať.
„Koľko koncertov ste stihli?“
„Osem.“
„Koľko dievčat zvádzalo Nialla?“
„Veľa,“ zasmial sa Zayn. Zamračene som sa na neho pozrela a razom prestal.
„No on sa nedal. Dokonca veľakrát povedal, že je šťastne zaľúbený,“ dodal Liam. S úsmevom som sa pozrela na Nialla. Pohľad mi opätoval a perami naznačil Milujem ťa.
„Dobre Niall. Ty si už Suzan videl, no ja ešte Eleanor nie. Čaká nás aj s Danielle u nás doma. Ideš s nami alebo zostávaš?“ spýtal sa Louis.
„Jasné, že zostávam. No pozdravte ich odo mňa,“ povedal a šli sme sa zašiť do mojej izby. Spoločne sme strávili celú noc. No nemyslite si, že k niečomu došlo, pretože nedošlo. „Len“ sme sa bozkávali a celkovo si vyjadrovali lásku.
Nie som si istá či sa tu končí alebo začína príbeh môjho života. Možno môžem povedať, že sa tu končí jedna kapitola môjho života. Začína sa kapitola, ktorú žijem po boku Nialla. A toto je podstata môjho života.

5 komentárov:

  1. nádherné ako vždy. :]
    ale Niall a Suzan mi budú chýbať :/
    ale neviem sa dočkať mojich rodičov. :D:D you know what I mean. ;) :D
    a čo sa tých prvých postáv týka, nesúhlasím. :D aspoň v mojom prípade to nefunguje. :D moja prvá postava bol Justin Bieber ale to už je za mnou. :D:D:D
    dobre, nikoho tu nezaujímajú moje citové výlevy, takže končím. :D
    dnes asi nezaspím, neviem sa dočkať Diany a Harryho !! :D
    pác a pusu :-* :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ou jé tvoji rodičia prídu dnes na scénu :D
      U mňa to funguje :D Môže to byť tým, že Diana je meno môjho srdca :D
      Mňa zaujímajú, takže je to úplne v pohode :D
      Určite si spala :D :-*

      Odstrániť
  2. áá!! bude mi to chýbať...celý ten opis,úplne všetko,od prvej až po poslednú vetu...ááá na pokračko Diany a Harryho sa teším ako malá!! wohoo!! :) :) bol to krásna poviedka a dúfam že ich ešte bude veľa...:)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) Ja dúfam, že vy ich budete čítať, pretože písať nie je problém :D :)

      Odstrániť
  3. jééé bolo to kráásnee..

    OdpovedaťOdstrániť