nedeľa 3. júna 2012

Uptown girl 20

Takže na začiatok sa vám chcem veľmi ospravedlniť za túto pauzu. Myslím, že trvala tri dni. Pôvodne to mali byť iba dve, ale včera mi nešiel Blogger, takže to nešlo podľa plánov. Celkov, môj internet nenávidím. V poslednom čase mi okrem Googlu nejde nič. Ak sa mi podarí prihlásiť sa na Facebook, tak ďakujem Bohu, no ani to netrvá dlho, pretože akonáhle si idem pozrieť správy alebo hocičo iné, nejde mi nič. A to celý deň. Samozrejme okrem Googlu, ktorý sa mi načíta vždy a dáva mi falošné nádeje, že všetko je tak ako by malo byť.
A tie dve predchádzajúce dni... No akosi mi došli nápady a väčšmi sa prejavila moja lenivosť....
A keďže myslím, že moje výlevy vás nezaujímajú, končím a prajem Vám príjemné čítanie. :)

Niall

 Zasnený som kráčal domov. Bol som zadaný najlepším a najkrajším dievčaťom na svete. Asi mi vtedy šťastena priala. Veď už aj bolo na čase. No pri pomyslení na koncertovanie, mi nebolo práve najlepšie. V rámci UK by to nemuselo byť až tak hrozné, no keď nás pošlú do Ameriky? Tam naše stretávky nebudú veľmi jednoduché. Ona nie je až taká bohatá, aby si tak ako Danielle a Eleanor mohla dovoliť prísť za nami. Ja imbecil... Veď jej to môžem zaplatiť ja. Po tomto zistení sa mi mierne zlepšila nálada, no vyvrcholilo sa to, keď som si spomenul na bozky so Suzan. Stačila jediná myšlienka na ňu a na tvári sa mi objavil priblblý úsmev. No nie je láska krásna? V zamilovanej nálade a ešte stále s úsmevom na tvári, som vošiel do nášho domu. Ako obyčajne o takom čase, všetci sedeli v obývačke pred telkou. Pozerali nejakú komédiu s Jennifer Aniston. Ako prvý ma zaregistroval Liam. Pomaly otočil hlavu ku mne a ústa sa mu roztiahli do zvedavého úsmevu. Ako vždy jediným pohľadom zistil, že sa niečo stalo. Niečo, z čoho som bol nadšený. Zayn sa najprv pozrel na Liama a potom smerom, ktorým s pozeral on. Čiže na mňa. Uškrnul sa a zvolal.
„Niall! Okamžite všetko vyklop!“
„Už je tu Niall?“ neprítomne sa spýtal Harry, ktorý hypnotizoval výstrih Jennifer. Nechcem vedieť čo by robil, keby sa takto pred ním objavila naozaj. Nie len vo filme. Myslím, že vek by mu neprekážal. Koľko vlastne má? Žeby niečo po štyridsiatke? To by ešte možno prekúsol. V duchu som sa zasmial.
„Niall!“ vyskočil zo sedačky Louis a ja som sa začal pripravovať na bombardovanie otázkami. Dokonca som si aj pripravoval odpovede. Keď som si pomyslel na to, čo si možno Louis myslí, prišlo mi zle. Určite to sú samé pervérznosti. Ak by ma Harry vnímal, povedal by som to na neho, ale on to nerobí. A ak to on nerobí, vždy to preberie Louis. No nie sú oni zohratá dvojka?
Asi ani Liamovi nebolo jedno, že nevidí celý film , pretože ho stopol. Až vtedy sa Harry spamätal z tranzu a´lá poprsie Jennifer. Bombardovanie sa začalo.
„Čo ste robili?“
„Kde ste to vlastne skončili?“
„V posteli?“
„Ja si myslím, že na zemi,“ skonštatoval Harry, keď si ma poriadne prehliadol.
"Trocha s tebou súhlasím braček, ale dodávam, že spolu spali na zemi, no vonku a po daždi,“ dodal Louis a rozrehotal sa, pretože moje oblečenie tomu nasvedčovalo. No ja som nemohol za to, že nás zastihla silná búrka k tomu blato patrí.
„Nechajte ho nám všetko vysvetliť,“ snažil sa ich upokojiťť Liam, no sám sa nevedel prestať smiať. No ja som nehovoril nič. Čakal som, pokiaľ sa ukľudnia.
„Ako bozkáva?“
„Chodíte spolu?“
„Kedy sa znova stretnete?“
„Ako si sa cítil, keď ste spali vedľa seba?“
„Kamarát sa ti postavil?“ so smiechom sa spýtal Harry a z toho sa spustil hurónsky smiech.
„Harry, ty perverzne prasa!“ zhúkol som.
„Prečo všetko hádžeš iba na mňa?“ naoko sa nafučal, no dlho mu to nevydržalo, pretože kútiku úst mu mykali celý čas, takže bolo otázkou času, kedy sa pripojí k tomu rehotu. Veď on vedel aký je a ani sa za to nehanbil.
„Máš pravdu.. Všetci ste perverzne prasce. Chcete vlastne počuť čo sa stalo?“ spýtal som sa, keď smiech ustúpil.
Všetci svorne prikývli, no občas sa zachechtali. Povedal som im všetko od A po Z. Moje pocity, domienky a priania. Sem-tam moje rozprávanie prerušil smiech, no nič som si z toho nerobil. Už som si na to zvykol.
Keď som im hovoril o našom bozku, všetci začali húkať, smiať sa a bratsky ma buchnátovať. Boli z toho nadšený a mňa to potešilo. Mám najlepších kamarátov pod slnkom.
„Takže už v podstate patrí do našej rodiny, nie?“ spýtal sa Zayn.
„Jasné, že patrí. Ale buďte k nej milí. Na kolenách vás prosím. Keď budete robiť to čo ste robili pri Danielle a Eleanor, tak mi zdupká skôr ako sa nazdám. Musíte uznať, že aj oni mali zo začiatku na mále.“
"Ale ty sa k tomu tiež pričiňoval blondiačik,“ postrapatil mi vlasy Louis. Pozrel som sa na neho zmučeným pohľadom a zjavne to pochopil.
„Dobre, tak ja začnem až po týždni. No nemysli si, že budem úplne pokojný.“ Aj keď to nebolo bohviečo, ale zmieril som sa. Lepšie ako nič. Spýtavo som sa pozrel na ostatných a čakal na ich reakcie.
„Súhlasím s Louim,“ prikývol Zayn. Všetci ostatní prikývli na súhlas a ja som bol aspoň trocha pokojnejší.
„A kedy nás navštívi?“ ozval sa Harry s Liamom naraz. Uškrnuli sa na seba a znova sa otočili na mňa. Áno okrem bratskej lásky medzi nami vládne aj telepatia.
„Zajtra poobede. A nezabúdajte, že máte byť k nej slušní!“
„Neboj, ten jeden týždeň, za ktorý si na nás poriadne zvykne, takí budeme,“ ubezpečil ma Zayn.
„No za to, čo sa bude diať potom, nezaručujem,“ uškrnul sa Harry.
„Nech ti je Boh milý, ak ju budeš baliť!“ zavrčal som, no nemyslel som to vážne. Aj všetci okolo to vedeli, pretože máme zásady. Nikdy nebaliť dievča, ktoré je niekoho z nášho bratstva.
„Braček, až taká sviňa nie som.“
„Zavoláme aj dievčatá, nie?“ navrhol Liam. Spoločne sme to odsúhlasili. Chcel som, aby medzi nimi bol krásny vzťah. Veď s nimi budeme tráviť väčšinu času, takže to inak ani nejde. Aj keď mi bolo jasné, že už teraz spolu vychádzajú dobre. Majú sa radi a ja som z toho nadšený.
Keď som bol sám schúlený na posteli, premýšľal som nad rodinou. Chýbali mi. Všetci. Dokonca aj kamaráti zo susedstva. Tak dlho som ich nevidel a tak veľmi som po tom túžil. Rozmýšľal som, ako sa mojim rodičom bude páčiť Suzan. Bol som rozhodnutý, že ak pôjdem do Írska beriem so sebou aj ju. Veď by ma rodičia stiahli z kože, keby sa dozvedeli, že mám priateľku a nepriviedol som im ju predstaviť. Usmial som sa nad predstavou, ktorá sa mi vytvorila v hlave. Suzan sediaca za stolom ako sa milo usmieva na mojich rodičov a spolu sa držíme za ruku. Mamka jej bude hovoriť, že by mala pribrať a bude do nej tlačiť koláčiky, buchty a kadečo iné. Alebo bude na dvore učiť Grega strieľa z luku. Ktovie, možno to budem robiť aj ja. Už mi to celkom ide.

4 komentáre:

  1. Je to velmy pekne ako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pocuj, nemas ty nahodou dajaky virus v kompe ked ti to tak blbne? Lebo aj mne tak net blbol ked som mala v kompe virus... A cast je uzasna ako vzdy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako je to možné... Aj keď možno ani nie :D Pretože opravár sa na to bol pozrieť a povedal, že to momentálne nemôže opraviť, pretože niečo im zhorelo a neviem čo ešte ... :D a Ďakujem :)

      Odstrániť