streda 30. mája 2012

Uptown girl 19


Prepáčte, že včera časť nebola, no nebol na to čas a premohla ma lenivosť. K dnešnej časti. Mne osobne, príde že je tam všetko a dokopy nič. Nevedela som to lepšie rozvinúť. Doľahla na mňa spisovateľská únava a k tomu som emociálne vyšťavená. Dúfam, že sa čochvíľu všetko vráti do starých koľají.

Suzan

Som oficiálne zadaná. A to veľmi šťastne. Môžem s istotou prehlásiť, že som najšťastnejší človek na zemi. Jeho bozky boli úžasné. Už len kvôli tomu, že to bol on. Ale tak či tak, bozkával sa úžasne. Lepšie ako Josh.
Do domu som vošla zasnená a s úsmevom na perách. Bola som si istá, že mamka zistí čo sa stalo.
„Sme len kamaráti,“ napodobnila môj hlas a šťastne sa zasmiala. „Takto sa lúčia kamaráti?“ uškrnula sa.
„Ahoj mami, aj ja ťa rada znova vidím. Počkať, ty si nás špehovala?“
„To, že ťa rada vidím, vieš od narodenia. Ja som sa iba pozrela z okna. Za to že ste sa vy bozkávali, ja nemôžem. Takže?“
„No dobre, mala si pravdu. Chodíme spolu,“ povedala som znova s tým priblblým úsmevom.
„Ja som to vedela! Ako ste sa dali dokopy? Vyzerá ako milý chalan.“
„On je milý chalan. Akosi sa prihodilo, že sme sa začali bozkávať.“
„Suzan, ty vieš, že chcem počuť podrobnosti!“ zasmiala sa.
Vzdychla som si nad jej nadšením, no všetko som jej povedala. Predsa je to moja mama.
„... No a pred domom si nás už videla. Obidvaja sme sa uistili či to berieme ako chodenie a potvrdili sme to bozkom.“
„Kto sa tu bozkával?“ spýtal sa otec, ktorý práve vošiel do kuchyne.
„Ty s mamou asi nie.“
„Naša Suzan chodí s tým milým blondiakom,“ nadšene odvetila mama.
„Veď ja som ti to hovoril. Je to možno neuveriteľné, ale som úplne spokojný.“
„Nemali ste náhodou radi Josha?“
„No, mali, ale dôležité je  koho máš rada ty. A ak je to Niall, sme veľmi radi.“
Usmiala som sa. Nie všetci majú takých rodičov ako ja. Napríklad Lizzy. Ona by sa nikdy tak nezverovala s podrobnosťami z jej vzťahu, ako ja. Jej rodičom je jedno čo robí, pretože ich z väčšej časti zaujíma alkohol. Jej otec sa začal opíjať a jej mama sa s tým nevedela zmieriť, tak našla útechu v alkohole. No ona je častejšie triezva.
Šla som k nej. Najlepšia kamoška by sa to mala dozvedieť ako prvá. Rýchlo som sa k nej vybrala.
Prvé čo som urobila, keď som vošla k nej do izby bolo, že som to na ňu hneď vybafla.
„Chodím s Niallom!“ zaľúbene som vykríkla.
„To myslíš vážne?“ šťastne sa ma spýtala. Nadšene som prikývla. Skočili sme k sebe , začali skákať a smiať sa. Všetko som jej úplne dopodrobna povedala a ona to prežívala so mnou.
„Ja mám pre teba tiež novinu. Idem na rande s Lucasom,“ zvýskla.
„S Lucasom? S naším Lucasom?“
„Presne s ním,“ zahryzla si do pery. Znova sme sa začali spoločne tešiť. Začali sme všetko plánovať. Čo si oblečie a všetky tie veci, s ktorými mi pomáhala pri Niallovi. Veľmi som jej to priala. Lucas je veľmi dobrý chlapec a čo som si stihla všimnúť, je verný. Mal priateľku s ktorou chodil dva roky no ona ho poviedla. Lizzy nemala šťastie na dlhé vzťahy, no s ním sa to možno zmení.
Na moje šťastie, ďalší deň prišiel rýchlo. Nevedela som sa dočkať ďalších minút strávených pri Niallovi. Pri ňom som zažívala najkrajšie momenty môjho života. O štvrtej poobede ma Niall čakal na dvore. S úsmevom na perách sme podišli k sebe a láskyplne sa pobozkali. Hneď bol deň krajší.
„Ako to zobrali chlapci?“
„Veď uvidíš, keď prídeme k nám,“ uškrnul sa na mňa a preplietol si so mnou prsty. Takto spolu sme kráčali k nim domov. Rozprávali sme sa o všetkom. O našej minulosti, prítomnosti, no aj budúcnosti.
„Vieš čo chceš robiť, keď budeš dospelá?“ so záujmom sa spýtal. Zarazila som sa. Popravde, nad tým som sa nikdy veľmi nezamýšľala. Žila som prítomnosťou a s vedomím čo má prísť, príde.
„Nemám poňatia. Naši sa ma na to už veľakrát pýtali, no ja som im nevedela odpovedať. A tak isto to je aj teraz. Pri najhoršom, by som prevzala našu „školu“. Ale inak. Teraz by som mala ísť na vysokú, no povedala som si, že na rok si dám pauzu.“
„Ak by si si nenašla prácu, budeš chodiť s nami na koncerty a budeš nás líčiť,“ zasmial sa.
„Ale to nie je zlý nápad,“ uškrnula som sa.
Keď sme vošli do domu, bolo tam na prvý pohľad plno. Aj keď tam boli iba šesť ľudí, no hluk robili za tridsiatich. Liam naháňal Danielle, ktorá s pred ním s výskotom utekala. Louis šteklil Eleanor a jeho šteklil Harry, ktorý sa snažil zaujať pozornosť. Harry s tým prestal, až keď Zayn zobral žehličku na vlasy a nebezpečne sa s ňou približoval k jeho vlasom.
Keď sa Danielle snažila preskočiť sedačku, mierne sa potkla, takže sa tam nechtiac roztiahla. Liam využil situáciu a ako lev k nej skočil. Uväznil ju vlastným telom. Zapozerali sa navzájom do očí a ich naháňačka sa razom zmenila na vášnivé bozkávanie.
S Niallom sme si vymenili pobavené pohľady a chceli sme zamieriť do jeho izby, kde bol očividne pokoj, no keď nás zbadal Louis, v okamihu nás stiahol k nim.
„Vitaj v rodine!“ kričal a strapatil mi vlasy.
„Dvakrát si to rozmysli či do nej chceš patriť. Niekedy je to na nevydržanie,“ so smiechom ma upozornila Eleanor. Louis na ňu v okamihu skočil. „Takže tebe sa pri nás nepáči, áno?“ hovoril jej do ucha vyhrážajúcim hlasom a znova ju začal štekliť.
Vtedy sa od seba odvrátili Danielle s Liamom a obidvaja sa posadili.
„Rada ťa znova vidím. A blahoželám vám. Ste spolu rozkošný,“ usmiala sa Danielle.
„Neboj, aj keď odteraz si v našej rodine, ja ich budem trochu krotiť, aby aspoň zozačiatku boli k tebe normálni. Nechcem aby si zdupkala po týždni,“ uškrnul sa Liam, no Niall ho pohľadom schladil.
Harry so Zaynom sa ku mne obidvaja vrhli. Aj keď si nemyslím, že ich pôvodný plán bol blahoželať mi, no urobili tak. Harry sa celý čas nervózne pozeral na Zaynovu žehličku, no nezabudol utrúsiť zopár poznámok.
„Takže už u teba nemám šancu, však?“ Za tieto slová si vyslúžil jednu facku od Nialla, po hlave dostal od Liama a Zayn ho znova začal naháňať s žehličkou. Bolo to tam v celku šialené, no pokiaľ mňa nikto fyzicky nenapádal, bolo to v poriadku.
Po čase sme sa spolu s Niallom vybrali do jeho izby. Keď sme tam vošli, bola to spása. Ticho a iba my dvaja. Sadli sme si na posteľ, no dlho to nevydržalo pri rozprávaní. Začal ma bozkávať a robil to čoraz viac vášnivo. Samovoľne som si ľahla a Niall sa naďalej venoval mojim ústam. Občas zablúdil aj ku krku, no na viac bol ostýchavý.

2 komentáre: