utorok 1. mája 2012

I should have kiss you 33


Premýšľala som nad večerom stráveným s Harrym. Možno som spravila chybu, keď som ani raz nepodľahla  pokusu o bozk. Ani neviem, prečo som to urobila. Začala som to ľutovať. Mohlo byť už všetko ako bolo pred tým. No to mi hovorila iba jedna časť môjho srdca. Tá časť, ktorá ho vždy bezpodmienečne milovala aj napriek tomu čo urobil. No priečila sa vo mne tá druhá časť, ktorú incident menom Caroline stiahol na dno. Alebo skôr sa tá druhá časť srdca volala mozog. Áno, pretože vždy keď som to začala v hlave rozoberať, skončila som pri tom, že ma sklamal. Ale nikdy som k nemu neprestala cítiť tú najčistejšiu lásku. To sa proste nedá. Budem sa opakovať, ale ešte vždy mám pocit, že on je ten pravý. Ten bez ktorého si neviem predstaviť život. 
Rozhodla som sa, že si pôjdem zabehať. Sľubovala som si to už dosť dlho, no akosi sa mi to nepodarilo splniť. Veď to určite poznáte. Večer si poviete, že ráno si pôjdete zabehať, no zobudíte sa a nič sa vám nechce.
Obliekla som ti tepláky, tričko s krátkymi rukávmi a na to tenkú mikinu. Pre istotu. Vlasy som si rýchlo stiahla do gumičky, naškrabala odkaz, že som si šla zabehať. Veď predsa bolo ešte iba sedem hodín. Každý ešte spal. Okrem mňa a to som šla spať o siedmej. No plná hlava myšlienok mi dlhý spánok nedopriala.
Hoci už slnko vyšlo, na ulici nebol nikto. Bolo to len dobré pre mňa. Nerada behám po ulici, ak je plná ľudí. Ponaťahovala som sa a začal bežať smerom k lúke. Zo začiatku mi to išlo celkom ľahko, ale ten môj dych ma sklamal. Predklonila som sa a začala zhlboka dýchať. Keď som konečne vyrovnane dýchala, vyrovnala sa, no hneď nato som spadla. Niekto do mňa narazil. Začala som nadávať.
„Čo nedávaš pozor! Načo máš oči?!“
„Prepáč. Len som sa zamyslel a zapozeral sa na druhú stranu,“ ospravedlnil sa mi a podal ruku. Dal si dole kapucňu a zaškeril na mňa Liam.
„Máš šťastie, že si to ty a nie niekto iný. Už by mal vynadané to tých najväčších idiotov na svete,“ uškrnula som sa.
„Viem si predstaviť. Odkedy behávaš? Ešte som ťa tu nevidel,“
„Teraz prvýkrát. Ty azda každý deň?“
„Robí mi to lepšie na srdci,“ zasmial sa. Začali sme bežať spolu. Kvôli mne sme museli zastavovať skoro každú ulicu. Informovala som ho, že to s mojím behom nie je najlepšie, ale on trval na tom, že keď ma už stretol, tak asi sme mali spolu behať. Jasné. Podľa mňa bol už unavený z každodenného behania a tak si povedal, že dnes si urobí menšiu pauzu a každému povie ako si dal do tela.
„Dnes, keď prídeme po vás, si zober aj gitaru a obleč sa ako na grilovačku.“
„Budeme grilovať?“
„Aj. Vlastne, asi si radšej zober aj plavky. A nepýtaj sa prečo. Aj tak ti to nepoviem.“
„Už som si zvykla. Vy a vaše prekvapenia,“ zafrflala som. Rozlúčili sme sa a vošla som dovnútra. Ešte stále všetci spali. Prišla som do kuchyne a naliala som do seba minimálne pol litra vody.
V izbe sa ešte stále prevaľovala Rose na posteli. Potichu som zavrela dvere, no aj tak sa prebudila.
„Teraz si prišla domov?“ rozospato sa ma spýtala.
„Jasné, že nie. Bola som si zabehať.“
„A prečo si ma nezobudila, keď si prišla? Všetko mi vyklop.“
„Lebo si spala a aj tak by si znova do minúty zaspala, čiže by to bolo zbytočné.“ Začala som jej opisovať celý večer.
„Bolo to proste najkrajšie čo som kedy zažila.“
„A ja som sa tešila, že už konečne budete znova spolu.“ Usmiala som sa nad tou predstavou no potom mi to docvaklo.
„Ty si o tom vedela, však?“
Previnilo sa usmiala. „Mala som zakázané ti o tom hocičo povedať. A ber to tak, bolo to najkrajšie, čo si kedy zažila. Keby som ti to povedala, už by to nebolo tak čarovné.“
„Vieš čo... Poobede ideme za chlapcami. Budeme grilovať a máme si zobrať aj plavky. Prídu po nás autom.“
„No konečne! Už bolo načase. Počkať, oni majú bazén?!“
„Práveže nie, takže toho sa bojím.“

Keď nám pred domom zastavilo auto, bolo už pre mňa zvykom, že všetkých čo v ňom sedia, budem musieť predstaviť rodine. Bol tam Harry, Louis a Niall. Neviem prečo museli ísť až toľkí, ale to je jedno.
„Mami, toto sú tí chlapci, s ktorými ideme grilovať. No nie všetci, ale z časti. Plus aj zopár dievčat.“
„Harry? Teba som už dosť dlho nevidela,“ usmiala sa na neho.
„To bude tým, že som sa správal ako idiot.“
„Už je to medzi vami v poriadku?“ Harry sa na mňa pozrel.
„Áno, je,“ potvrdila som. „Toto je Niall a Louis,“ predstavila som ich.
„Radi vás spoznávame,“ zdvorilostne povedali.
„Aj ja vás. Dávajte na seba pozor a nie že sa opijete. Jasné?“
„Mami, dám na nich pozor.“
„Dávajte na seba pozor navzájom.“
Pred tým ako sme nasadli do auta som ešte predstavila Rose. Objali sa a my sme vyrazili. Šli sme opačným smerom ako býva a až teraz mi došlo, že k nemu by sme išli pešky.
„Kde ideme?“
„Do detského domova.“ Nepýtala som sa načo, len som prikývla  začala sme sa rozprávať.
Keď sme zastali pred veľkou budovou, ktorá vyzerala ako škola, zistila som, že sme už tam. Nejaké deti pozerali von oknom a ja som mala nutkanie sa tam rozbehnúť a všetky tie deti vyobjímať. Vošli sme dovnútra a tom už bol Liam a Zayn a vedľa nich piano, ktoré bolo ešte včera večer na lúke. Okolo nich stála kopa detí a ostatné ešte zháňali opatrovateľky. Všetky na nás upierali zrak. Všade som videla nádej. Nádej, že sme si ich možno prišli adoptovať. No niektoré zaujímalo skôr piano. Bolo to pre nich niečo nové. Pristúpilo ku mne malé černošské dievčatko a poťahalo ma za kraťasy.
„Moja mamka mi večer hrávala na gitare. Zahraješ mi niečo?“ prosebne sa ma spýtala. Nevedela som povedať nie. Aj keď som sa pred ľuďmi bála vystupovať, no už na mne boli upreté všetky oči v miestnosti a videla som v nich, niečo čo ma povzbudzovalo.
„A čo také ti mamka hrávala?“
„Uspávanky.“
„Hm.. prepáč, ale ja žiadne nepoznám, ale môžem ti zahrať niečo do tanca, chceš?“ Nadšene prikývla. Konečne sa mi podarilo vybrať niečo, čo nebolo zaľúbené. Vtedy som chcela rozveseliť deti a nie vyjadrovať lásku Harrymu. Popri hraní som aj spievala a deti tam tancovali a tešili sa z každého tónu. Louis si sadol za piano a pridal sa ku mne. Keď sme skončili všetci začali tlieskať a vo mne vypukol dobrý pocit. Nie len z toho, že som im urobila radosť, ale aj z toho, že som pochopila, že toto je to čo chcem v živote robiť a čo aj docielim. Hudba, rodina a Harry. Toto je môj život.

12 komentárov:

  1. Jejó..a to s tými plavkami...Louiu ich určite privíta 2 kýblami vody...:D :D Prosím,pridaj čo najrýhlejšie ďalšiu :)
    Eli

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach jaj kedy bude us som unavenaaa:D :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sorry, že som nedala, ale môj "úžasný" net mi to nedovolil... Nebojte, dnes už bude :)

      Odstrániť
  3. mne to túto časť nezobrazuje môj ty bože aká som nasratá :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono ju neukazuje ani mne :D pokiaľ to neopravím, tak si označ celú časť, kde by mal byť text a uvidíš to aspoň biele na modrom :D

      Odstrániť
  4. Ale ja som na mobile :D A neukazuje mi boha..nemôže to niekto dať do komentu? :D Prosiim :D

    OdpovedaťOdstrániť