štvrtok 17. mája 2012

Uptown girl 10


Nevedela som popísať, čo cítim. Z jednej strany mi bolo jedno, čo si o mne myslí a či náhodou už neuvažuje o rozchode. No z druhej som si spomenula, koľko pekných zážitkov sme spolu zažili. Boli sme spolu, keď som bola na dne, no aj na výslní. Ale keď som si spomenula na bozk s Niallom, znova sa mi rozbúchalo srdce a chcela som vrátiť čas. Myslím, že to už dosť svedčí o tom, že s Joshom to už nie je to, čo bývalo.
„Kto ti volal?“ spýtal sa Niall.
„Môj priateľ. Možno už aj bývalý,“ nervózne som sa zasmiala. Niall sa súcitne usmial a prisunul ku mne. Váhavo sa natiahol a objal ma. V jeho náručí som sa cítila perfektne. Akoby sa mi nemohlo nič stať a ešte tá jeho vôňa... No mohlo by mi byť lepšie? Len keby som cítila chuť jeho pier.
„To bude dobré,“ pohladil ma po vlasoch. „Ak ťa naozaj ľúbi, pochopí, že sme iba kamaráti.“ Neznášam, keď je niekto ku mne súcitný. Aj keď mi nič nie je, súcit u mňa vyvolá slzy. To na sebe neznášam.
„Asi ani nechcem aby sme ešte boli spolu,“ zafňukala som.
„Tak prečo plačeš?“
„Ja neviem. Možno od úľavy, že som mu nemusela klamať,“ zasmiala som sa.
„Ach tá dievčenská logika,“ uškrnul sa. Usmiala som sa do jeho hrude a znova sa nadýchla tej úžasnej vône. Musím zistiť, kde má izbu a nebadane si niekde odliať trocha z jeho parfému. Alebo aspoň nastriekať ju na seba.
„Hej, čo sa tu deje?“ spýtala sa vysmiata Eleanor.
„O čo sme prišli?“ zaskočene sa ozval Louis.
„Čo sa tu deje?“ pripojil sa Liam.
„Čo by sa malo diať?“ odfrkol Niall.
„To by ste asi mali vedieť vy.“
„My aj vieme.“
„Úúúúú! Nový románik! Hej všetci, počúvajte! Niall nám chodí s našou učiteľkou!“
„Hej! Louis! Všetci sme tu s tebou v obývačke.“
„To je jedno.“
„Zaujíma niekoho, že spolu nechodíme? Len sa objímame? Keby sa objatie bralo za chodenie, tak chodíme s veľkou kopou našich fanúšičiek.“
„Blondiačik má pravdu,“ skonštatoval Liam.
„Už by som asi mala ísť domov.“
„Ale myslím, že by im to spolu pristalo,“ skonštatovala Danielle.
„Musím ísť domov.“
„A blondiačik by si už zaslúžil nejaké milé dievča ako je Suzan.“ Niall sa zapýril a sklopil oči.
„Počúva ma niekto?“
„Niall, mal by si ju pozvať na rande.“
„Rada by som išla,“ prehodila som len tak mimochodom. Bola to pravda, no povedala som to len tak pre skúšku.
„Takže je to obojstranné!“ zasmial sa Zayn a všetci začali tlieskať.
„To musím povedať toto, aby som zaujala vašu pozornosť?  Už som vám trikrát hovorila, že musím ísť domov.“
„Vážne?“
„Vždy som si myslela, že zrak nás opúšťa ako prvý,“ zahundrala Eleanor.
„Odveziete ma alebo mám ísť pešo?“
„Fakt už musíš ísť?“
„Naozaj.“
„Keďže ja jediný som nepil, idem naštartovať auto. Danielle, ideš so mnou?“
„Jasné, ale pod podmienkou, že ide aj Niall,“ zaškerila sa.
„Už som v aute,“ vyplazil na ňu jazyk a ona mu to opätovala.
S ostatnými som sa rozlúčila a spolu s Niallom sme išli do auta. Cestu sme prekecali. Keď sme zastali pred našim domom, nebola som jediná, kto vystúpil z auta.
„Kedy prídete na hodinu?“
„Zajtra o tom istom čase?“
„Budem vás čakať.“
V jeho očiach som videla nevyslovenú otázku. Možno ju videl aj on u mňa. Chcela som sa spýtať či ešte niekedy zopakujeme dnešný večer. No nevedela som sa prekonať a vysloviť to.
„Tak, dobrú noc,“ usmiala som sa a letmo ho objala. Ešte som zakývala do auta a smerovala k domu. Na chrbte som cítila pohľad. Veľmi som sa chcela otočiť, tak ako vo filmoch vbehnúť do jeho náručia a obsypať ho bozkami. No na to som nemala gule. A on ich asi nemal tiež. Alebo, nemal záujem.
Po špičkách som vybehla do izby a zavrela za sebou dvere. Hodila sa na posteľ a začala si pohadzovať mobil. Dlho som si ho len tak hádzala, keď mi spadol na zem. Ako som sa poňho zohla, zhodila som fotku, ktorú som mala vedľa postele na nočnom stolíku. Najprv som zodvihla fotku a zisťovala škody. Prasklo mi sklíčko na rámiku. Zapozerala som sa na fotku a začala spomínať na moment, keď bola odfotená.
„Nie, Josh! Nehryz ma do krku!“ smiala som sa.
„Dobre,“ uškrnul sa a presunul na druhú stranu môjho krku.
„Cucflek, nie je o nič lepší,“ so smiechom som ho odstrčila.
„Úsmev,“ povedalo nejaké dievča a sfotilo nás. „Ja som Jasmine a prišli ste mi roztomilí. Ak teraz pôjdete so mnou, dáme tú fotku vyvolať.“
Áno, mám s ním pekné spomienky. Budú navždy utkvené v mojej mysli, no je to minulosť. Svoju budúcnosť si predstavujem s niekým iným.
Zodvihla som aj mobil a našla jednu neprečítanú SMS.
Musíme sa porozprávať.

4 komentáre:

  1. Takze ako by som zacala... :D
    Nanana :DD
    Je to bohovske, vazne sa mi to velmi paci :)
    Nech da uz tomu Joshovi kopacky...Nadrzanec jeden :D Nialko si ju zasluzi ne ten vyzliekac! :P :D
    Aano mam velmi dobru naladu preto tolko vysmiatych smajlov :D
    A este som daco chcela...
    Aha! ... Uz viem :D milujem ta za tvoje pribehy :* :D
    Ííí stihla som prvy koment? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Aj to bude :D .. možno ... :D
      To je len dobre :D
      Ďakujem :) :-*
      Hej, stihla :D

      Odstrániť
  2. Je to velmy pekne a dufam že už čoskoro budu spolu :))

    OdpovedaťOdstrániť