streda 9. mája 2012

Ja viem...

Som hrozná... Celé poobedie som robila jeden hlúpy projekt na anglinu. Chcela som robiť projekt o 1D, ale on povedal, že nemôžme robiť o skupinách. Dal nám na výber, móda, naša krajina a knihy. Takže som si vybrala obľúbená kniha. Forever young to istí. Dala som tam aj Výnimočná. Pozná niekto túto knihu?
Ale späť k tomu čo som chcela. Dnes časť nebude, keďže zo seba neviem poriadne vypotiť ani to, čo teraz píšem. Takže prepáčte. A zajtra bude časť skôr. Tipujem, že niekedy okolo obeda.

8 komentárov:

  1. Samozrejme, že poznám Výnimočnú! Je to úžasná kniha, fakt ju milujem.. a už chápem, prečo si v svojich poviedkach zvolila dievča, čo strieľa z luku! úžasné, úžasné... teším sa na pokračovanie!! :D
    Btw, poznáš aj Ohnivú? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áááá! spriaznená duša! :D Ja tiež milujem tú knihu. Ohnivú tiež a strašne sa teším, keď vyjde Bitterblue :) hej ona bola taká inšpirácia :D

      Odstrániť
    2. Veru, spriaznená duša.. :D tiež sa na to strašne teším, len vieš.. kúpa takej knihy je väčšinou drahá, načo ja nemám financie a v knižnici to budú mať asi vtedy, keď... Z Nialla bude nemec a Harry bude mať rovné vlasy :D :D
      Pochváľ sa ešte nejakými knihami, čo čítaš? ;)

      Odstrániť
    3. Poďme Harrymu vyžehliť vlasy :D ale ako urobiť z Nialla nemca, to fakt neviem :D
      No, Harry Potter, to je moja srdcovka :D Tajomný gobelín poznáš? :D aj to sa mi veľmi páči. Nehovoriac o trilógii Temné hmoty-Zlatý kompas, Magický nôž, Jantárový ďalekohľad :D A z dievčenských románov zbožňujem Denník princeznej .. :D
      Mám ešte pokračovať? :D Aj ty sa pochváľ :)

      Odstrániť
    4. Vieš, ak by som niekedy v živote stretla Hazzu, asi by som s ním robila iné veci, než mu žehlila kučierky :D :D
      No, fakt som si nikdy nemyslela, že nájdem podobného blázna, ako som ja, ale vidím, že sa mi to podarilo! :D
      Harry Potter je moja najobľúbenejšia kniha všetkých čias! Fakt, neskutočné :D Tajomný gobelín síce nepoznám, ale Temné hmoty som už prečítala a páčia sa mi, aj keď na mňa je tam príliš veľa tých.. fytických vecí a tak :D
      A ten Denník Priceznej.. no, priznám sa, že keď som bola mladšia, mala som ho radšej ako teraz :D akože, dokážem sa nasmiať na ňom aj teraz, ale keď si to niekedy čítavam tak mi Mia príde až príliš.. melodramatická :) ale inak to mám fakt rada, ozaj.. :D :D
      A ja sa nemám čím chváliť ;) povedala si väčšiunu kníh, čo sa mi páčia.. aj keď ja mám napr. veľmi rada aj Pána prsteňov, Eragona (a jeho pokračovania), ďalej knihy s upírskou tematikou.. Škola noci a áno, aj Twilight, hoci ma za to milióny ľudí nenávidí :D :D ale inak je veľa, veľa kníh čo som prečítala a páčia sa mi, len si na ne nespomínam.. ale môžem ti povedať aspoň to, že sú to väčšinou fantasy príbehy, tie sú fakt peckové :P
      a najnovšie som prečítala Roztomilé mrchy, čo je aj sfilmované a dokonca to aj teraz chodí a páči sa mi to ;)

      Odstrániť
    5. Hm.. Myslím, že by si nebola jediná, ktorá by s ním robila iné veci :DD
      Tak ja mám dvoch podobných bláznov v triede :D
      Harry Potter :) Toho som už asi 5-krát prečítala a vždy ma to bavilo :D
      Hej Mia je taká, ale zbožňujem tú knihu :D Včera som 2. časť prečítala za 4 hodiny v škole :D
      Aj ja mám rada Twilight :D A mene osobne sa to zdá ako skvelá kniha :D Ani film nie je na zahodenie, ale kniha je lepšia :D aj Upírske denníky,ale to je asi jediná kniha, pri ktorej sa mi seriál páči viac ako kniha :D Ale bude to asi tým, že jediné čo má kniha so seriálom spoločné, sú niektoré mená a to je asi aj koniec :D No a ešte že sú tam upíri :D Aj ja mám najradšej fantasy :D Proste, mám k nim vybudovaný citový vzťah :D
      Roztomilé mrchy pozerám, ale nevedela som, že je aj kniha :D Budem musieť niekde pozháňať :)

      Odstrániť
    6. Jasné.. :D máš úplnú pravdu, Upírske denníky sú oveľa lepšie vo filmovej podobe.. mne sa kniha vobec nepáči :D teda, možno keby som tomu dala nejakú väčšiu šancu, ale prečítala som prvé 3 časti a fakt ma to nebavilo.. a ani seriál veľmi nesledujem, no ale čo už :D :D
      počuj, inak prepáč, že som sa tak dlho neozvala, teda neodpovedala, ale úplne som na toto zabudla :D ale neboj, tvoje príbehy si čítam pravidelne a sú fantastické, vážne :) myslím, že by sme si rozumeli.. :D
      čo by si povedala na to, keby sme si vymenili FB? :)
      mňa nájdeš pod "Denisa Vydumská" taká fotka, kde mi poriadne nevidieť tvár :D :D vyhľadaj si ma, prosím.. alebo mi povedz svoje meno a ja ťa požiadam o priateľstvo :D
      teším sa až odpovieš :)
      a zatiaľ sa maj dobre!

      Odstrániť
    7. Ja som nedávno dočítala prvú časť Stefanove denníky a musím prehlásiť, že to sa mi veľmi páčilo a plánujem si kúpiť aj ďalšie časti :D A normálne Upírske denníky čo som mala požičané som prečítala do 6 časti a ani vtedy to ešte nie je dobré, takže si o nič neprišla :D
      Aj ja som už na to zabudla :D
      Veľmi pekne Ďakujem. Vážim si to :) a idem si ťa pozháňať na facebooku ;)
      Príde ti žiadosť od Sandra Fialková a uvidíš tam takého pošuka v oranžovom tričku, ktorý má rozpažené ruky a je na poli :D

      Odstrániť