pondelok 25. júna 2012

New life 5


Ahojté :) Takže som späť :)  Na výlete bolo proste úžasne, čo vám budem hovoriť. V sobotu sme mali celodennú túru na Tomášovský výhľad a následne na to hneď aj Kláštorisko a nebudem vám klamať, skoro jedenásťhodinová  túra dá pekne zabrať. A keď sme potom spali ani nie dve hodiny jedenásti na jednej izbe a siedmi na jednej manželskej posteli..  no Ďakujem pekne :D No bolo zábava! :)
Včera som vám časť nedala, pretože som už nutne potrebovala spánok, takže už o ôsmej večer som bola tuhá ... No dnes som fit a časť je tu :) Takže príjemné čítanie :)
Ľúbim vás :-*

Hlavou mi prebehli všelijaké scenáre, ktoré by sa mohli odohrať. Bola by som rada, keby to bola prinajhoršom žiarlivostná scéna, no nakoniec by sme sa udobrili. Ale bála som sa, že sa to skončí ich bitkou, pretože čo sa týka mňa je Harry prchký. A čo by bolo asi najhoršie? Keby sa Harry na nás iba pozrel, odkráčal či pozrel na Ollyho, pobúchal ho po ramene a poprial by nám veľa šťastia vo vzťahu. Vtedy by som sa asi psychicky zrútila. Alebo keby sa na mňa iba chladne pozrel a povedal Toto je koniec.
„Harry,“ prekvapene, zároveň vystrašene som vyriekla.
„Odpovedz, čo tu s ním robíš?“ pomaly sa ma opýtal so zlovestným podtónom.
„No, ja som ťa hľadala, ale nevedela som ťa nájsť. Potom som stretla tuto Ollyho,“ ukázala som naňho rukou, „A on mi ponúkol spoluprácu,“ nadšene som vykríkla, zakukujúc po ňom, ako na to bude reagovať. Či sa uvoľní a bude so mnou tešiť alebo sa ešte viac naštve.
„A preto s ním musíš tancovať?“ nahnevane fľochol na Ollyho. Bolo rozkošné ako žiarlil. Predstavte si malé kučeravé šteniatko, ktorému zobrali obľúbenú hračku. Bolo to niečo podobné.
„Prosím ťa, Harry, nežiarli,“ zasmiala som sa. „Aj keď musím uznať, že je to rozkošné,“ usmiala som sa a pristúpila k nemu. Pomaly som pery priblížila k tých jeho. Bála som sa, že s odtiahne, no neurobil tak.
„Kamoš, azda si nemyslíš, že by som ti preberal priateľku,“ uškrnul sa Olly. „Ako by potom dopadlo naše ďalšie turné?“
„Bolo by tam veľmi dusno,“ poznamenal Harry a jeho ruky spočinuli na mojom páse. Bolo na ňom vidieť, že už je uvoľnenejší. Rukou mi hladkal pás a už nebol strnulý. Cítila som, že z neho sála láska. Našťastie už stihla prekryť žiarlivosť.
„Nejdeme si niekde sadnúť a preberieme tú spoluprácu?“ navrhol Olly tak ako mne aj Harrymu. Ten iba prikývol a zaviedol nás k stolom, ktoré boli blízko baru. „Idem nám priniesť niečo na pitie. Čo si dáte? Tequilu?“ pošklbávalo mu kútikmi úst.
„Jednu by som si ešte dala. No inak asi Sprite,“ usmiala som sa.
„Ja si dám to isté,“ zamumlal Harry. Olly sa otočil na päte a šiel nám pre našu objednávku. Nastalo ticho. Teda nie úplne, keďže všade okolo nás bola vrava, smiech, hudba a kopa tancujúcich tiel, no medzi nami, bolo ticho.
„Dúfam, že mi veríš,“ zapozerala som sa do jeho nádherných očí.
„Verím ti, no pochop ma. A myslím, že keby som nebol jeho kamoš, už by ťa dávno balil. A to nie iba tak mierne ako teraz, no viac.“ Zrazu ho začal zaujímať fľak na stole.
„Láska,“ naklonila som sa k nemu a vtisla mu pusu na pery. „Ja milujem iba teba a Olly, je len možno budúci kamarát a spolupracovník. No ty budeš moja láska navždy,“ pohladil som ho po líci. Jeho kútiky sa jemne pozdvihli a ja som mala možnosť ďobnúť ho do jeho nádherných jamiek. Medzitým k nám dorazil Olly s táckou a na nej niesol poháre. No v ruke ešte držal šampus.
„Doslova mi vletel do ruky, tak som si pomyslel, že to bol osud,“ uškrnul sa a ponalieval nám do pohárov na stopkách.
„Najprv si dáme tequilu, nie?“ spýtal sa Harry.
„Ja s ním súhlasím,“ povedala som a zobrala si do ruky ponúkanú soľ.
„Na naše priateľstvo, spoluprácu a moju nehynúcu lásku k Diane,“ zaľúbene sa na mňa pozeral.
„Ja súhlasím so všetkým, až na to, že prajem nehynúcu lásku vám.“
„Na priateľstvo, spoluprácu, moju obrovskú lásku k Harrymu a na to, čo nás tu všetkých spája. Spev,“ pozdvihla som pohárik, zlízla soľ a všetci naraz sme to do seba vyliali a rýchlo zahryzli do kúska citróna.
Najprv sme sa iba nezáväzne rozprávali a pomedzi to pili. Neviem či to bol veľmi dobrý nápad, pretože sme pri dohadovaní o spoluprácu nemali triezvy mozog, no čas sa už nevráti. Aj keby som to rada urobila.
Olly ma skoro celý čas spaľoval pohľadom. Lichotilo mi to, no zároveň mi to bolo... No nie nepríjemné, ale zároveň som sa cítila vinná, že mu to nezatrhnem a po lopate nevysvetlím, že nemám záujem.
„Navrhujem, aby sme sa zajtra stretli v štúdiu a zistili ako nám sedia hlasy. Potom by sme sa dohodli na téme skladby a niečo by sme spoločne napísali. Myslím, že by to bola dobrá vizitka pre teba,“ usmial sa na mňa Olly. V tom momente ako to zbadal Harry stiahol si ma na svoje kolená.
„Súhlasím s tebou, no chcem tam byť s vami,“ prehodil a rýchlo vypil pohárik vodky, ktorý sa ani neviem kedy objavil pri každom z nás. Plus celá fľaša. A nemôžem zabudnúť podotknúť, že tam nebola ani polovica a to priniesli ju celú.
„To nie je problém. Ako ťa poznám, ty nám ešte pomôžeš a Diana aspoň bude uvoľnenejšia,“ znova sa na mňa usmial a ja som mu to opätovala.
„Platí, o koľkej tam máme byť?“
„Bude vám vyhovovať okolo tretej poobede?“ spýtal sa a nahol sa pre fľašu, ktorá bola pri mne a Harym. Ako si ju bral, nenápadne a akože náhodne mi prstom prešiel po chrbte ruky.
Harry si to všimol a jemne zavrčal. „O tretej tam budeme ako na koni.“
„Takže to už je vybavené. Nejdeme tancovať?“
Spýtavo som sa pozrela na Harryho a ten prikývol. Asi to videl ako šancu na dokázanie, že ja som iba jeho a on sa tam bude musieť skrúcať s niekým, koho ani nepozná. Vlnivým krokom sme prešli do stredu parketu a začali sa hýbať v rytme hudby. Väčšinu času som tancovala iba s Harrym, no potom si ho k sebe stiahla nejaká pipka a mňa si pritiahol Olly. Vlnila som sa okolo neho a jeho ruky spočinuli na mojom tele. Nebol dotieravý, no aj to mi spôsobilo dosť problémov.
„Daj pokoj môjmu dievčaťu,“ zavrčal Harry a strelil do zubov Ollymu. Zohol sa a ruka mu v okamihu pristála na boľavej sánke. Videla som, že mu z pery vyteká jemný pramienok krvi a on si ju s úškrnom zotrel.
„Ale no tak kamoš. Ja som len nechcel, aby tam stála sama, tak som s ňou začal tancovať ja.“
„A to predtým?! Mojej Diany sa nikto okrem mňa dotýkať nebude!“ skríkol a dal mu pocítiť znovu jeho pravačku. Vtedy už ani Olly neostal len tak stáť. V podstate sa mu ani nečudujem. Kto by sa nechal len tak bez bránenia mlátiť? Asi iba samovrah, blázon či inak mentálne či fyzicky postihnutý človek.
Okolo nás a vytvoril kruh a všetci na nás čumeli. Päste lietali kade- tade a ja som sa ich od seba snažila rozdeliť. No nešlo to. Len čo som sa k nim priblížila, jeden alebo druhý ma odsotil a zavrčal, že je to iba medzi nimi. S plačom som sa rozbehla hľadať niekoho, koho by poslúchli. Len čo som sa rozbehla, nevedno kam, narazila som na Liama s Louisom.
„Prosím, pomôžte mi! Harry sa mláti s Ollym!“ zúfalo som vykríkla a rozbehla sa naspäť k nim dúfajúc, že ma budú nasledovať. Aj tak urobili. Asi stotinu sekundy, len tak stáli, no potom sa k nim skočili a rozdelili ich od seba. Liam držal Ollyho a Louis Harryho. Obidvaja sa zozačiatku metali, no po chvíli sa upokojili. Pribehla som k Harrymu a začala zisťovať škody na jeho tele. Mal rozťatú peru a na líci sa mu určite vytvorí modrina. Chcela som ho pobozkať, no on odvrátil hlavu a drgol do Louisa, nech ho pustí. Keď tak urobil, ani sa na mňa nepozrel, otočil sa a odkráčal preč. Mne neostávalo iné, ako pozorovať jeho odchádzajúcu siluetu, pretože som bola obarená a skolená. Moja láska, bola na mňa naštvaná a ukázala mi chrbát.

6 komentárov:

  1. Takéto šoky??? teraz?? really?? fúha,sa to zamotáva!! :)
    Eli:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Priprav sa na ešte väčšie šoky a zamotanie :D Toto chcem dotiahnuť aspoň na 40 častí :D :)

      Odstrániť
  2. čože ? :O toto čo ? :O rýchlo dalsiu ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. A to bolelo normal prežívam zabita časť a nerob take šoky šak ma buchne o zem :))

    OdpovedaťOdstrániť