štvrtok 14. júna 2012

New life 1


A je to tu. Konečne som sa vrátila k Diane s Harrym. Myslím, že takto to je správne, keďže som stále rozmýšľala iba o nich a nie o Suzan s Niallom. Dúfam, že sa vám to bude páčiť, pretože skoro celou touto časťou som zabíjala nudu na zastupovanej chémii :D 
Príjemné čítanie :) 

 Všade okolo mňa bol rozruch. Sedela som v maskérni a okolo mňa lietali maskérky. Z tých všetkých šminiek a púdru sa mi chcelo kýchať. Keď som tak aj nechtiac urobila, moja maskérka na mňa naštvane chľochla pohľadom a šla sa utrieť. No bola to jej chyba. Nemala ma pod nosom štekliť púdrenkou. Po čase ku mne prišla iná maskérka.
„Ahoj, volám sa Lou. Som maskérka chalanov, no radšej som prišla vystriedať tú tvoju. Vyzerala naštvaná,“ zasmiala sa.
„Kýchla som na ňu,“ nevinne som sa usmiala.
„To sa raz stane každému,“ povedala a pustila sa do dokončenia môjho mejkapu.
„Kde sú chlapci?“
„Sú pripravení a čakajú. Poznáš dnešný program?“
„Harry mi ho švitoril do ucha celý týždeň,“ uškrnula som sa, no razom som tvár uvoľnila, pretože ma Lou zahriakla.
„Aj keď ja nie som on, no radšej ti už nič nebudem hovoriť, aby si nevybuchla. No pamätaj, že na prvé zazvonenie vychádzajú na pódium chlapci a na druhé ty.“
„Aj to som už počula. Nevidela si mamu a Rose?“
„Myslím, že už sú v lóži. Uvidíš ich po koncerte.“ Pravdou je, že ja som väčšmi potrebovala podporu pred koncertom. Bolo to moje prvé vystúpenie pred takým množstvom ľudí. Tak nervózna som ešte nikdy v živote nebola. A všetci ma mali prísť podporiť až PO koncerte?! Ja sa asi psychicky zrútim.
Zaznelo prvé zvonenie. Chlapci prešli z vedľajšej miestnosti do tej, kde som bola ja. Zazrela som piatich krásavcov. Každý mal  niečo do seba, no jeden vyčnieval. Môjho srdca šampión. Krásne nezbedné kučery mu ohraničovali dokonalú tváričku. V zeleno- modrých očiach som videla iskričky radosti. No to sa naskytovalo vo všetkých. Všetci milovali vystupovanie, spev a oddávanie sa fanúšikom. No v jednom páre očí som videla to, čo v ostatných nie. Lásku, ktorá bola venovaná iba mne a to z najhlbšej časti srdca. Rýchlo ku mne pristúpil a ja som mala možnosť už asi po tisícikrát ochutnať jeho pery. A to ma už asi nikdy neomrzí.
„Veľa šťastia, láska,“ zašepkala som mu do ucha a prstami mu jemne ďobla do črtajúcich jamiek v lícach.
„Ďakujem, no tebe prajem krásne zážitky a obrovské množstvo odvahy. Ty to zvládneš, srdiečko,“ pobozkal ma na čelo a rozbehol sa k ostatným. Všetci sa ešte na mňa otočili, podporujúco no zároveň šťastne usmiali a vyšli na pódium. Ozvalo sa pišťanie fanúšičiek a hneď na to úvodná melódia Up all night. Ich hlasy prerušované pišťaním a spevom fanúšičiek zaplnili celú koncertnú sálu. Vtedy to na mňa doľahlo ešte viac. Pochopila som, že je tam tisícky ľudí. To je viac ako som kedy dokopy videla. Nie to v jednej miestnosti a všetci na mňa budú pozerať a počúvať ma. Čo ak sa im moje vystúpenie nebude páčiť? Po prvé, som dievča, takže do mňa nemôžu byť platonicky zaľúbené. Jedine, ak by boli lesby. Ale to sa vylučuje, keďže sú platonicky zaľúbené to týchto piatich chalanov. Po druhé,  mám iný štýl hlasu a hudby, ktorú spievam. A po tretie, čo ak ma začnú odsudzovať a nenávidieť? Samozrejme, pri troche šťastia je tu možnosť, že ma budú mať radi a bude sa im páčiť moja hudba.
Po dospievaní sa ozval potlesk, výskot, pískanie a výkriky ako veľmi ich milujú. Nie je to šialené? Keď začali spievať poslednú pieseň pre mojim vystúpením, rozbúchalo sami srdce a začali potiť ruky.
Rozutekala som sa na WC a v umývadle si ovlažila ruky. Najradšej by som si ponorila celú hlavu pod prúd studenej vody, no to by som sa celá roztiekla a asi by nebolo ideálne vidieť ma celú čiernu od špirály. Oprela som sa rukami o umývadlo a zapozerala sa na môj odraz v zrkadle. Hnedé kučeravé vlasy siahajúce po pás som mala rozpustené, no skrotené nejakými vlasovými prípravkami. Hnedé oči zvýraznené linkou a ukryté pod hustými riasami, mi na tvári vynikali. Šaty boli bledunko zelené, končiace nad kolenami. Musím uznať, že maskérky odviedli dobrú prácu.
Zazvonilo a ja som sa musela presunúť tesne za pódium. Chlapci ma začali predstavovať. Rozprávanie začal Liam.
„Určite viete, že dnes tu okrem nás má vystúpiť istá Diana.“
„Možno ste o nej ešte nepočuli, no je to skvelá speváčka,“ dodal Niall.
„O chvíľu vám zaspieva pieseň a my dúfame, že ju podporíte, pretože toto je jej prvý koncert,“ ozval sa Zayn.
„Je to naša úžasná kamarátka a sme pyšní na to, že my s ňou máme jej prvý koncert,“ usmial sa Louis.
„A ak ste sa to náhodou ešte nedočítali či nevideli na internete, nebodaj v televízii, je to aj moja priateľka. Milujeme sa a nedám na ňu dopustiť. Takže tu ju máte. Diana Sparks.
Potlesk zaplnil sálu a ja som bola donútená postaviť sa pred tých ľudí. Vyschlo mi v ústach a popravde, nevedela som či mám byť ticho alebo niečo povedať. Keď som prechádzala okolo Harry, pritiahol si ma k sebe a pobozkal ma. Hoci to bol letmý bozk na pery, pretože bol donútený odísť, no urobil to tam, pred tisíckami fanúšikov, ktorí si to možno aj nakamerovali.
„Ahoj, som Diana. Nebudem vám klamať, som veľmi nervózna. Nikdy som pred takým množstvom ľudí nestála. Je to nová skúsenosť a bojím sa toho. No dúfam, že sa vám moje vystúpenie bude páčiť,“ povedala som so zovretým hrdlom a sadla si za už pripravené piano. Prstami som pohladila klávesy, hlboko sa nadýchla a pozrela sa na bok, kde stál Harry s ostatnými. Ukázali mi vztýčené palce a ja som sa trocha viac odvážila. Zahrala som úvodnú melódiu a potom sa oddala spevu.

You won't find him drinking at the tables
Rolling dice and staying out 'til three
You won't ever find him being unfaithful
You will find him, you'll find him next to me

You won't find him trying to chase the devil
For money, fame, for power out of greed
You won't ever find him where the rest go
You will find him, You'll find him next to me

Next to me, ooooh
Next to me, ooooh
Next to me, ooooh
You will find him, You'll find him next to me

When the money spent and all my friends have vanished
And I can't seem to find no help or love for free
I know there's no need for me to panic
Cause' I'll find him, I'll find him next to me

When the skies are grey and all the doors are closing
And the rising pressure makes it hard to breathe
Well, all I need is hand to stop the tears from falling
I will find him, I'll find him next to me

Next to me, ooooh
Next to me, ooooh
Next to me, ooooh
I will find him, I'll find him next to me

To čo sa  ozvalo potom, ma ohromilo. Čakala som všeličo, no toto nie. Celá sála bola na nohách a odušu tlieskali. Začula som zopár potešujúcich viet, ako Spievaš úžasne! Si úžasná či Zaslúžiš si Harryho! To všetko a ešte viac som začula. Do očí sa mi natisli slzy. Slzy šťastia a dojatia.
„Ďakujem. Milujem vás!“ skríkla som. Vtedy sa ku mne na pódium nahrnuli chlapci a dusili ma v skupinovom objatí. "Bola si úžasná. Milujú ťa," šepkali mi.
Nasledovali ešte dve pesničky odspievané mnou, potom päť od chlapcov a nakoniec jedna naša spoločná. No vtedy som sa už nebála. Naopak. Začala som si to naplno užívať. Pretože začiatok slávy je iba jeden a ja som ho práve začala.  

3 komentáre: