nedeľa 16. septembra 2012

Ahoj!

Zlatíčka moje... Keby ste len vedeli ako veľmi by som vám chcela dnes pridať časť, ale pred návštevou som stihla napísať len pol strany a teraz, keď sme prišli domov, ma z tých uvrieskaných uplakaných detí, tak bolí hlava, že proste neviem pokračovať v písaní. Prepáčte mi to. A aj to, že včera nebola, ale to bolo len kvôli tomu, že som bola lenivá a nechcelo sa mi písať. Som hrozná, viem... zajtra vám sľubujem, že nová časť bude aj keby mi smrtka stála za chrbtom.
Btw, vadilo by vám, keby som tu niekedy dala také príspevky, ktoré by neboli časti ale iba moje myšlienkové pochody? Poprosila by som tu nejaké odpovede, pretože to potrebujem vedieť :)

2 komentáre:

  1. mne by to nevadilo ak by si sem pridavala nejaké myšlienky :)) rada by som si to potom prečítala ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. j ataktiež rada si to prečítam :)))))))

    OdpovedaťOdstrániť