sobota 1. septembra 2012

Ahojte

Čautééé! :) Prepáčte mi, že takú dlhú dobu nebola nová časť ani žiadna odozva odo mňa, lenže akosi nebol čas. Tieto posledné dni sa snažím užívať plnými dúškami a stihnúť všetko čo chcem. Či sa to podarí to neviem, ale čo už. Ale sľubujem, že nová časť dnes bude,  keďže jednu stranu mám napísanú asi týždeň, len sa mi to potom nechcelo dopísať.
Otázočka na vás :D ... Tešíte sa do školy? Áno, viem.. Valí sa to na vás teraz z každých strán. Rodičia, starí rodičia, všetci vám hovoria ako sa to kráti a pýtajú sa či sa tešíte. (Aspoň u mňa to tak je a moja sestra sa mi ešte vysmieva, že ona to trápenie "stredná škola" už ukončila.) Ale mňa to zaujíma :D. Chcela by som vedieť či je tu ešte niekto kto ide do prvého ročníka na strednej a aké sú z toho vaše pocity.
Otázka č.2..., je tu niekto z KE, poprípade PO? :D
Otázka č.3... Ako ste si užili prázdniny? :D
Asi koniec teraz odo mňa. Nová časť príde v priebehu dnešného dňa. Ak nepríde, je so mnou koniec! :D

2 komentáre:

  1. Takže, k otázke 1 - Ani moc nie :D Idem totiž na novú školu a so spolužiakmi nás ešte aj pekne rozdelili, takže no... sú to trochu stresíky :D
    Otázka číslo 2 - ja osobne nie som :D
    A otázka číslo 3 - jasné :) snáď tak, ako sa len dalo :D
    A, možem sa spýtať, nevieš, kedy asi bude tá nová časť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie stresíky poznáme :D Ale bude to dobré :).. Nová časť by možno mohla byť o tej štvrtej, pretože teraz ju idem dopísať :)

      Odstrániť