utorok 25. septembra 2012

Ahoj!

Sooo... Dnes nová časť bohužiaľ, nebude. v hlave mi treští, o chvíľu mi asi vybuchne. A to z viacerých dôvodov. V podstate jedného, len ten sa delí na ďalšie celky. ŠKOLA! Prvý problém je, že hoc je už skoro pol 10, ja som sa ešte stále neučila Biológiu. A to zajtra máme dvojhodinovku, pretože fyzikár nám chýba a takto úžasne to poriešili... Ale to nie až taký problém. Horšie je, že mi je až do plaču z francúštiny. Tak hrozne ľutujem, že som nešla na tú ruštinu, až to ne je možné. Neviem dobre vyslovovať R a tie ostatné veci, ktoré sú v tom jazyku veľmi podstatné. Zajtra píšeme písomku tak, že ona nám nadiktuje desať slov a my to máme zapísať. Ale akože ako, dopekla, to mám vedieť?! Nemám na to nervy sa to drviť ja som už doslova zúfalá. Neviem čo mám so sebou skôr robiť. Premýšľam nad tým, že prestúpim na ruštinu, ale mám zo seba robiť trapku? Veď .... Ja neviem... Bože asi sa psychicky zrútim....
Aspoň, že zajtra máme imatrikuláciu, tak tam sa odreagujem...
Sorry, že tu dávam moje osobné problémy, ale ja to zo seba potrebujem dostať ....

4 komentáre:

  1. Zapojte sa do súťaže, o najkrajšiu fotku očí :) Ďakujem!
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/25-9-30-9

    OdpovedaťOdstrániť
  2. http://iwanna-be-foreveryoung.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Prestúp radšej na ruštinu je veľmi podobná slovine a azbuku sa naučíš ľahko :) Ruština je 11000 krát ľahšia ako Francúzky jazyk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak sa to bude dať, asi tak urobím :) a ďakujem za radu :)

      Odstrániť