pondelok 24. septembra 2012

New life 26



Strašne sa ospravedlňujem, že som včera nedala časť, hoc som tvrdila, že ju dám. No nestihla osm ju celú napísať. Ešte raz, prepáčte.
Zajtra možno budeme písať písomku z informatiky a matematiky, takže držte palce :)
A k tejto časti no...No je trošku taká... Veď samé posúďte :D ..  

„Harry,“ vzdychla som. Len čo som sa otočila k nemu, prisal sa mi na pery, zdvihol ma do náručia a odniesol ma do spálne. Tam ma nežne položil na posteľ, no ani na chvíľu ma neprestal bozkávať. Jeho bozky mi spôsobovali zimomriavky po celom tele. Cítila som, že v ten večer sa stane niečo čo som ešte neokúsila. Možno je to divné, pretože sme spolu niečo okolo roka, no ešte k tomu nedošlo. No, akosi som sa na to necítila a keď som sa cítila, nevyšlo to.
Rukami mi prechádzal po stehnách a potom mi jednou spočinul na zadku a druhou sa mi zakvačil do vlasov. Bozkával ma so všetkou vášňou, ktorou v sebe tak dlhú dobu udržoval. Určite aj on cítil, že sa dnes niečo stane. Bolo to cítiť vo vzduchu. A vtedy ma premkli výčitky svedomia. Veď len prednedávnom som sa bozkávala so Zaynom. Len prednedávnom som mu povedala, že možno k nemu niečo cítim. A teraz?
Perami sa presunul na môj krk. Silno som zavzdychala a razom som na všetky výčitky zabudla. Tešilo ho čo mi jeho dotykmi spôsobuje, preto v tom pokračoval a nemienil prestať. Hľadal na mojom tele viac takých miest. A aj ich našiel. Keď ma začal bozkávať pod ušným lalôčikom, myslela som, že rozkošou zomriem. Slasťou som vzdychala a do hry som zapojila aj moje ruky. Jednou som mu vošla pod tričko a hladila ho po celom tele. Druhú som mala na jeho chrbte a občas som mu doňho nechtiac zaborila nechty. No jeho to len viac vyburcovalo.
Potom mi vyzliekol tričko. Vtedy som využila možnosť, aby si rozkoš užil aj on. Prisala som sa mu na pery a popri tom mu rýchlo vyzliekla tričko. Potom som mu začala bozkávať krk a od neho som sa presunula k jeho hrudi. Voňal tak mužsky... Nevedela som tomu odolať. Nechávala som mu tam mokré cestičky a jemu sa to viditeľne páčilo. Keď som mu začala rozopínať nohavice, chytil ma za plecia, vytiahol si ma vyššie a náruživo ma začal bozkávať. Jednou rukou mi rozopínal nohavice a potom ich začal sťahovať. No viete... Tie nohavice slim, dole veľmi ľahko nejdú. Od nervov začal vrčať, perami sa mi presúval po dekolte a jazykom mi prešiel po dĺžke brucha. Na celom tele mi vyskočili zimomriavky. Harry sa mi zachechtal na bruchu a jedným ťahom stiahol nohavice. Tie svoje si dal dole tiež. Ostali sme iba v spodnom prádle. Hoci som ho videla takto už veľakrát, stále som sa mala na čo dívať. Doslova som ho hltala očami. Svaly sa mu krásne črtali a sivé boxerky Calvin Claine mu obopínali to, čo už stálo pripravené.
S tými iskričkami v očiach sa na mňa vrhol a dal mi dole podprsenku. Popri bozkávaní mi dal dole aj nohavičky a hneď na to aj ja jemu poslednú časť odevu.
„Si pripravená?“ vpíjal sa do mňa očami.
Usmiala som sa a na odpoveď ho jemne pobozkala. „Pripravenejšia už nebudem.“
Prvé sekundy nášho spojenia v jedno telo sa mi celý čas pozeral do očí. Videla som v nich, že sa o mňa bojí. Áno, najprv to bolelo, no potom som si to začala užívať. Keď to Harry zbadal, znova ma začal bozkávať a potom sa do toho poriadne vložil. Bolo to niečo neuveriteľné. Krásne, neuveriteľné, výnimočné, nezabudnuteľné a niečo pri čom vo mne vybuchovali vlny rozkoše, radosti a lásky. Pomedzi bozky mi šepkal krásne slová. Ak to nebolo ľúbim ťa, tak milujem a ak nie to, tak si dokonalá a znova milujem ťa.
„Milujem ťa, láska,“ šepol mi do ucha a znova ma pobozkal, keď sa vedľa mňa prevalil. Silno ma zozadu objal a nežne bozkával na krku.
„Aj ťa milujem, miláčik,“ usmiala som sa, pretočila hlavu a vtisla mu na pery bozk.
„Vlastne ja som to plánoval trocha inak, no asi to tak nemalo byť,“ zachechtal sa.
„Ako si to plánoval?“ zaujímala som sa.
„No, mal som pripravené šampanské s jahodami.“
„Chcel si ma opiť a potom pretiahnuť?“ začala som sa smiať.
„Prekukla si ma, miláčik,“ uškrnul sa a jemne ma hryzol do krku. „No bez toho opitia to bolo krajšie.“
„To si myslím tiež.“ Pobozkal ma vrch hlavy a začal mi spievať do ucha.


Everytime I close my eyes I see your pretty face
Sun is shinin when your smiling there’s no cloudy day

I’ve got to tell you something
Girl I’m tired of runnin
I only got three words to say
I’m away too far this moment
Girl you got me open
Darlin you’re the only girl for me

Baby I’m afraid of what I’m about to say

So I take a breath And tell you when I feel for you babe

Everytime I close my eyes I see your pretty face

Sun is shinin when your smiling there’s no cloudy day
I love you… do you feel the same?
I love you… Tell me do you babe…

„Yes I feel the same. I love you honey,“ usmiala som. Harry ma pobozkal na pery a pokračoval v spievaní. Pod vplyvom jeho medového hláska som zaspala.
Ráno som sa prebudila ešte stále v Harryho objatí. Slabo mi chrápal do ucha a ja som sa musela pousmiať. Pri spomienke na včerajšiu noc ma oblievali vlny horúčav. Už rozhodne nie som to slušné dievčatko.
Ach, koľkokrát som si to predstavovala a teraz sa to stalo. Koľkokrát sa to už mohlo stať, no teraz ďakujem, že sa to stalo takto. Bolo to jednoducho krásne. A výnimočné. Dokonca sa to stalo v mojom rodnom meste. A v mojom rodnom meste som sa v ten istý deň aj bozkávala s iným. So Zaynom. Bože, som to ale štetka. Ako som to mohla urobiť? Veď je to vrchol podlosti. Aj voči Zaynovi a najmä voči Harrymu. Hanbím sa za seba. Striaslo ma a Harry si ma ešte viac privinul k sebe.
„Dobré ránko, láska. Je ti zima?“ zamrmlal a nežne ma začal bozkávať na krku.
„Ránko, miláčik. Nie je,“ usmiala som sa a snažila z hlavy vyhnať výčitky.
„Vážne? Veď sa celá klepeš. Počkaj ja ťa zahrejem,“ zachechtal sa a začal ma pohladiť po celom tele. Jednou nohou ma prekročil a prechádzal mi ňou po tých mojich. Musím zmieniť, že sme ešte obaja boli nahí.
„Lepšie, láska?“
„Áno,“ usmiala som sa úprimným úsmevom. Neviem, možno už aj to značilo o tom, že Zac mal pravdu a naozaj milujem Harryho. Teda ja som presvedčená, že to tak je. Len neviem ako to je so Zaynom. A musím to zatrhnúť  ešte skôr ako to začne. Sľúbila som si a tak to aj urobím.
„Idem urobiť raňajky,“ šepol mi do ucha. „A ty sa odtiaľ ani nehni,“ uškrnul sa a vstal z postele. Vtedy som ho videla prvýkrát takto nahého. Nechápem ako to, že sa vôbec nehanbil. Bez všetkej ostýchavosti úplne nahý prešiel okolo postele a ešte mi poslal vzdušný bozk.
„Neobliekaš sa?“ skríkla som za ním. Zo začiatku sa neozýval, no potom vystrčil spoza dverí iba hlavu.
„Azda ti to prekáža? Hanbíš sa na mňa pozerať?“ uškrnul sa.
„To nie, ale...“
„Ani vôbec, že nie,“ začal sa rehotať. „Dokáž mi to. Ale vlastne, veď ty sa hanbíš, takže to NEDOKÁŽEŠ!“ Doslova ma provokoval a chcel dokázať, že sa hanbím. No to ja nedovolím. Hoc som vedela, že som nahá, vyliezla som z postele a sebavedome kráčala k nemu. Veď sme sa už milovali, takže mi to môže byť jedno. Harry len vypúlil oči a mohol ich na mne nechať. Týmto som mu vybila dych.
„Ešte stále si myslíš, že sa hanbím?“ zaškerila som sa a rukou mu prešla od kľúčnej kosti cez jeho dokonalé tehličky až k jeho pýche. Silno zavzdychal  a vyhľadal moje pery.
„Láska, ty sa nezdáš,“ zasmial sa. „Raňajky asi trocha odložíme,“ uškrnul sa a znova okupoval moje pery.

6 komentárov:

  1. Uwáááááááááááááááw super yeah

    OdpovedaťOdstrániť
  2. acchhhhh... krásne.. ach ten Harry... dúfam že so Zaynom to čo najskôr ukončí.. ona patrí ku Harrymu :):.. Zay je len pobláznenie... ach stršne sa teším na další diel :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ááááá super :D kedy bude dalšia ?

    OdpovedaťOdstrániť