piatok 14. septembra 2012

New life 23



Prichádza zaslúžený víkend :) Tešíte sa? Ja teda určite. Konečne oddych. Teda aj včera som oddychovala, lenže teraz to budú dva dni po sebe :D ... Inak, to len ja mám dnes takú dobrú náladu? :)

Zayn

„Ten bozk si vezmem. Potrebujem ho,“ šepol som a prilepil sa na jej pery. Boli tak sladké. Chutnali po jahodách. Neviem, možno som mal nejaké halucinácie zo šťastia, ale jedno viem. Bol to môj najkrajší okamih v mojom živote. Pobozkal som dievča, ktoré zjavne ľúbim. Celý som stŕpol, ale po chvíli som sa uvoľnil a tú chvíľu ktorá sa možno tak skoro nezopakuje si naplno užíval. Trocha ma udivovalo, že Diana spolupracovala, no asi sekundu na to som sa kvôli tomu tak potešil, že som do bozku vložil celé svoje ja. Nechcel som už nikdy prestať no vedel som, že tá chvíľa bude musieť prísť. Preto som odstúpil a čakal ako zareaguje. Facku som už vylúčil, pretože to by nespolupracovala.
„Diana,“ slastne som si vzdychol.
„To..to..to,“ nevedela sa vykoktať. Bola rozkošná. Na čele mala malú vrásku a zreničky úplne rozšírené. Bolo na nej vidieť, že je vyvedená z miery a nevie čo si má myslieť.
„To bolo to čo som potreboval. To bolo to kvôli čomu som bol skleslý, pretože som po tom túžil. To bolo to najkrajšie v mojom živote,“ vysypal som zo seba s úsmevom na tvári. „Neboj sa. Harry sa o tom nedozvie,“ uistil som ju. Mal som pocit, že toho sa obávala najviac. Trápilo ju, že podviedla Harryho.
„Tu nejde o to,“ vzdychla si. „Teda ide tu aj to, lenže ja neviem čo si o tom mám myslieť.“
„To je jednoduché, nie? Buď sa ti to páčilo alebo nie. Buď ku mne niečo cítiš alebo nie.“ Dotklo sa ma to. Prišlo mi to, akoby to nechcela. Áno, viem. Nemala by to chcieť, pretože je zadaná, no ja za to nemôžem. Proste som sa zaľúbil do dievčaťa, ktoré je zhodou okolností zadané. Mojím najlepším kamarátom...
„Kriste, Zayn!“ rozhodila rukami. „Vy muži si myslíte, že je to všetko také jednoduché, ale tak to nie je! Chceš vedieť či sa mi to páčilo? Áno páčilo! Chceš vedieť či k tebe niečo cítim? Áno cítim! Lenže ja mám priateľa. Zhodou okolností tvojho najlepšieho kamaráta a ešte väčšou zhodou okolností tvojho kolegu z vašej skupiny. Ak by to Harry zistil, naštval by sa a urobilo by to problémy skupine. A teraz mi ty budeš hovoriť, že to je jednoduché?! Zayn, nie je to jednoduché!“ plačlivo vykrikovala. Jej sa to páčilo? Jej sa páčil náš bozk? Ona ku mne niečo cíti? Snívam? Povedzte mi, že je to pravda.
„Takže... Ty ku mne niečo cítiš?“
„Zayn,“ zúfalo si vzdychla. „Nepočul si čo som hovorila?“
„Počul som to čo som počuť chcel,“ usmial som sa a ukradol si ešte jeden z mnohých bozkov, ktoré ešte prídu. Teraz som si tým už bol istý. Niečo ku mne cíti, takže ju budem môcť s pokojným srdcom bozkávať.
Dlho sme sa bozkávali a mal som pocit, že sa jej to aj páčilo, no potom sa odrazu odtrhla.
„To nemôžeme robiť,“ vystrašene šepla.
„Prečo by sme nemohli?“ nedal som sa odradiť a chcel sa znova prebiť k jej perám, no ona rýchlo odstúpila.
„Pretože to nie je správne. Nemôže to priniesť nič dobré. Iba skazu.“
„Skazu? A čo moje a tvoje šťastie? Teda.. Moje šťastie?“
„Zayn..“ vzlykla. „Keby si len videl do môjho vnútra!“
„Tak mi to dovoľ!“ tesne som k nej pristúpil a očakával jej reakciu. „Dovoľ mi vedieť tvoje myšlienky a pocity. Dovoľ mi nakuknúť do tvojho srdca,“ šepol som zahľadený do jej vystrašených očí.
„To nie je jednoduché.“
„Aspoň sa o to pokús,“ povzbudzoval som ju.
„Ako by som začala,“ hrýzla si spodnú peru. Bola pri tom tak rozkošná. Potom som si spomenul, že ja robím to isté. A to ma veľmi potešilo, pretože to znamenalo, že máme ďalšiu spoločnú vec. A tou vecou nemyslím, že máme hlboký citový vzťah k Harrymu a možno aj mne. Teda možno z jej strany. Z mojej to je tak určite. A tak to má byť. Aby sme vedeli ľúbiť ostatných musíme ľúbiť aj seba. „Zayn,“ to meno z jej úst znelo tak krásne. „Mám ťa rada. Mám ťa veľmi rada. Možno aj viac ako kamaráta, lenže Harryho milujem. A keby som si niečo začala s tebou, bolo by to hrozné voči Harrymu a celkovo. Proste by som to nedokázala.“
„Počula som už niekedy tieto vety? Keď ľúbiš dvoch ľudí, ale nevieš sa rozhodnúť ktorého si máš vybrať, vyber si toho do ktorého si zaľúbila neskôr. Pretože ak by si naozaj ľúbila toho prvého, nezaľúbila by si sa do iného.“ Keď som zbadal na jej tvári šok, v podstate ma to aj potešilo. Pretože presne o to mi šlo. Chcel som ju donútiť pochybovať o láske k Harrymu. Viem, že to odo mňa možno bolo podlé, ale neviem čo sa to so mnou deje. Proste mi poplietla hlavu a jediné čo som v tej chvíli chcel, bola ona a to, aby sme spolu mohli verejne chodiť. Bozkávať sa kde by sme chceli, prechádzať sa po meste držiac sa za ruky a nič by sme nemuseli pred chalanmi tajiť.
„Tebe vôbec nevadí, že podrážaš svojho kamaráta? Pretože mňa to trápi a veľmi,“ vzdychla si. Po tvári sa jej skotúľala jediná slza, ktorá kopírovala jej líce. Rýchlo si ju utrela a už sa na mňa nechcela pozrieť.
„To máš jasné, že mi to nie je jedno,“ okopíroval som prstom dráhu jej stekajúcej slzy. „Lenže zaujíma ma aj moje šťastie a to, že pri tebe sa cítim najlepšie na svete.“ Privrela oči a slastne si vzdychla. „Vidíš. Aj tebe je môj dotyk príjemný.“
„Nikdy som nepovedala, že nie je.“
„Diana! Kde si?“ začul som krik a následne sa nám niekto vlúpal do nášho boxu.

4 komentáre:

  1. Prosím prečítajte si tento článok, prípadne nechajte komentár :) Ďakujem!
    http://best-story-1d-jb.blog.cz/1209/kto-vlastne-som-a-moj-pohlad-na-zivot

    OdpovedaťOdstrániť