pondelok 17. septembra 2012

New life 24



Trocha neskôr, ale predsa tu je. :) Musela som si robiť domácu z INF, takže sa ospravedlňujem.. Ešte sa mi ju treba učiť, takže krásne strávený večer... Debilná dvojková sústava. No nič.. 
Takže opakujem moju otázku a znova dodávam, že na to potrebujem ODPOVEĎ. Vadilo by vám, keby som tu raz za čas pridala nejaký príspevok, ktorý by obsahoval iba moje myšlienkové pochody. Niekedy by to možno bolo aj o 1D, ale nebolo by to pravidlo. Pravdupovediac asi by to boli výnimky.
Neviem teraz presne vyjadriť čo by to bolo, no mohlo by to byť hocičo. Vyjadrovať moje názory ma baví, takže .. :) Mohlo by to byť? Ak nie, tak mi na to bude musieť postačiť denníček :D
Vlastne aj tak asi urobím anketu, ale toto je iba také predčasné ...
 
Diana

Stihli sme od seba odskočiť, no podľa mňa na nás aj tak bolo vidieť, že sa cítime previnilo. Teda aspoň ja. Na tvári sa mi tvoril rumenec a sklopila som oči.
„Ou,“ šokovane vyslovil to slovíčko, z ktorého sa dalo toľko vyčítať. „Vyrušil som vás?“ opýtal sa Zac.
„Ale nie,“ uisťoval ho Zayn. „Len sme si niečo museli vyriešiť,“ usmial sa na neho.
„Smel by som vedieť čo? Teda, viem že ma do toho nič nie je, ale nechcem robiť nesprávne závery.“
„Len sme sa rozprávali čo pripravíme pre Liama a Nialla k narodeninám. Chceš sa k nám pridať?“
„No.. Ja ich v podstate ani nepoznám. Takže prepáčte, ale nie. No mám ešte otázku...“
„No vyslov, to nech to máme z krku,“ vzdychla som.
„Prečo si nešla za dievčatami? Tie už sa k nám vrátili a o tebe ani nepočuli.“ Ten chlapec ale vie vyšetrovať...pomyslela som si.
„Zayn ma tu stiahol, pretože vieš... Keď on raz dostane nápad, musí ho zo seba čo najskôr dostať, pretože na to zabudne.“ V podstate som sa čudovala ako som tak ľahko dokázala klamať. Pretože inokedy ma bolelo, keď som musela blízkej osobe takto do očí klamať. No teraz to šlo akoby zo mňa. Akoby to bola moja podstata. Asi to je tak, že keď si chcete zachrániť vlastnú kožu, v mojom prípade vzťah, nerobí vám problém vymyslieť lož.
„Aha, dobre. Tak ja idem, nechám vás samých, nech sa ... dohodnete,“ premeral si nás pohľadom a vybral sa na odchod.
„Počkaj!“ skríkla som. Možno trocha hlasnejšie a iným tónom ako som chcela. „My ideme tiež,“ dodala som pokojnejším hlasom. Zac prikývol hlavou a spolu sním sme sa  vrátili do pôvodného boxu.
„Kde ste boli?“ zaskočene sa nás spýtal Harry.
„Poviem ti to na izbe,“ čo najnormálnejšie som na neho usmiala.
Najprv na mňa len podozrievavo hľadel a mňa prebodávali výčitky. Tým svojim pohľadom mi akoby zabodával do tiel nespočetné množstvo dýk. No potom sa usmial. „Dobre, zlato,“ a vtisol mi bozk na pery. Asi som na tom veľmi zle, keďže som si hneď pomyslela na Zayna a na to, že jeho pery sú tak mäkké... Páni, potrebovala by som obliať studenou vodou.
Keď som sa po tom bozku pozrela na Zaca, všimla som si, že na mňa divne zazerá. Vtedy mi všetko jedno nebolo. No potom sa znova rozprúdila debata a na to, že ja so Zaynom sme boli preč, sa už nič nepovedalo. Dokonca som mala pocit, že sa na to zabudlo. Teda, pri tom množstve alkoholu sa ani nečudujem. Ale tentokrát som sa ja ovládala. Nechcela som mať znova také okno a tú bolesť hlavy, ktorá je tak neznesiteľná.
Bolo niečo po pol tretej ráno, keď sme sa začali zbierať domov. Krčma už bola skoro prázdna, ostalo tam iba zopár opilcov. Začali sme sa rozdeľovať a ja spokojná so sebou, že sa nikto nič nedozvedel som odchádzala. No  vtedy ma niekto chytil za plece. So slabým zhíknutím som sa otočila a uvidela Zaca.
„Ľaká sa iba ten, čo má zlé svedomie,“ uškrnul sa.
„Ha-ha,“ vyplazila som mu jazyk a chcela som mu otočiť chrbtom, no to on nedovolil.
„Môžem ešte na sekundu?“ túto otázku smeroval mne, no potom sa otočil na moju čatu s ktorou som šla domov. „Ešte si ju nachvíľu požičiam. Len sa jej niečo potrebujem spýtať. Kľudne ju počkajte.“ S týmito slovami ma ťahal za rameno a odvliekol ma za roh krčmy.
„No tak to vyklop.“
„Čo akože?“
„Pravdu. Čo si tam robila so Zeekom?“ divne sa zaksichtil.
„S kým?“
„Nerob sa, že nevieš o kom hovorím. Predsa o tom čiernovlasom v baseballovej mikine. Ten Badboy“
„Máš na mysli Zayna?“ zasmiala som sa. Asi som sa v tej chvíli smiať nemala, lenže mne to vtedy pripadalo vtipné. Smiech ma prešiel, až keď som mu to musela vysvetľovať.
„Presne toho.“
„Veď sme ti to povedali,“ zapozerala som sa mu do očí. Snažila som sa vydržať ten jeho pohľad a do môjho výrazu tváre som vkladala čo najviac dôveryhodnosti, no nešlo to. Ani jedno, ani druhé. Po pár sekundách som pohľadom predsa len uhla.
„Ha! Ja som to vedel!“ vykríkol.
„Buď ticho!“ sykla som. „Čo si vedel?“ dodala som.
„Nemysli si, že ťa nepoznám. Nevieš sa človekovi pozerať do očí, keď klameš. A aj keď sa ti to podarí neuhnúť pohľadom, na tvári ti je vždy vidieť previnilý výraz,“ zahlásil a prekrížil si ruky na prsiach. „Zbytočne to predo mnou budeš zatĺkať. Rovno mi to vyklop. Ja to nikomu nepoviem. Veď ma poznáš. Poradím ti. Teda, aspoň sa o to pokúsim,“ oprel sa o stenu a jednou nohou sa o ňu oprel.
„Ty si proste hrozný!“ zahlásila som. Zapozeral sa na mňa so zdvihnutým obočím a ja som si musela povzdychnúť. „Fajn,“ rezignovala som a začala mu všetko vysvetľovať. Vlastne snažila som sa to vysvetliť čo najskôr, ale tak aby to pochopil. „Proste asi sa mi páči,“ zakončila som môj dlhý monológ. Zac bol vždy veľmi dobrý poslucháč. Vedel, kedy má byť ticho a kedy má niečo trefné povedať. Niečo ako “Ehm“, „Chápem,“ „Tiež si to myslím“, alebo „Ach.“
„Ako ti to mám povedať.. Pokúsim sa byť čo najjemnejší... Si v riadnej sračke. Nechápem ako si to mohla urobiť. Veď Harryho miluješ a Zayn je len úlet. Dofrasa, veď už len z toho rozprávania je to cítiť. Keď si hovorila o Harrym, oči ti svietili a na tvári si mala úsmev. Celé tvoje ja žiarilo. A keď si hovorila o Zaynovi, tvoje zreničky sa rozšírili a tvojho rozprávania sa dalo vypočuť, že ťa IBA priťahuje! Dievča, zdáš sa mi akoby si bola nevyzrelá pubertiačka. Snáď by si mohla poznať rozdiel medzi túžbou/ fyzickou príťažlivosťou a láskou. Bože Diana,“ vzdychol si. „Tento vzťah so Zaynom môže byť dobrý iba na jedno. Buď ti to vzťah s Harrym posilní a budete spolu do konca života, pretože ty si sa už vybúrila alebo ti to narobí nehorázne problémy. A to nie len vo vzťahu, ale aj v ich kapele. Diana,“ odrazil sa nohou od steny a pretočil sa ku mne tak, že bol nado mnou naklonený a jednou rukou sa opieral o stenu vedľa mojej hlavy. „Skonči to so Zaynom. Dobre ti...“ Začula som kroky a následne sa spoza rohu začal črtať tieň postavy...

4 komentáre:

  1. Naťahuješ a to sa mi páči a aj nepáči :) suprova
    a dala by si si ma do Reklam na veše blogy ja ťa už mám tak ťa pekne prosím http://www.pribehyonedirectionstory.blogspot.sk/ ďakujem a Btw nevadilo by mi aj keby si si to prečítala a zanechala komentár :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ach, tie zmiešané pocity :D to sa mi páči :D Ďakujem :)
      Idem to dať dať a rada si to prečítam :)

      Odstrániť
  2. Krásna ! :) dúfam že bude s Hazzom ,ale to už nechám na teba :) tak či ak,je to krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť