štvrtok 13. septembra 2012

Happy B-day!

Náš krásny Írsky chlapec má dnes 19 rokov! Ách, keby som mu len mohla osobne pogratulovať... Asi by som bola jedna z najšťastnejších ľudí na svete...

Tak nehorázne mu to pristane s gitarou :3 .. Teda samozrejme, že aj bez nej, no keď má pri sebe ešte aj gitaru, pripadá mi, že vtedy je kompletný. Chápete ako to myslím?

Trošku divná farba, ale čo by ste čakali od nášho foťáka bez blesku pri jednej malej stolnej lampičke? :D Btw, na tomto som pracovala od 27. augusta. Chcela som to dať na Liamove narodeniny na jeho twitter, no keď som to nestihla, nechala som to tak, potom som mu dokreslila vlasy a nakoniec som ho dnes dokončila. Páči sa vám? :) ... Nabudúce pridám Nialla, pretože toho plánujem najbližšie kresliť. :)

Nová časť bude zajtra, pretože dnes sa mi nechcelo písať. Mala som chuť len kresliť. Dúfam, že mi to prepáčite.
Musím sa vám priznať.. Keď som teraz nedávno videla koment pod najnovšou časťou, tak nehorázne som sa potešila :) ..
Končím, ahojte a dobrú noc :)


2 komentáre:

  1. :OOOO úžasne kreslíš!!!! :D Nádherné! Teraz som vďaka inému blogu objavila aj tvoj blog a plánujem si prečítať aj tvoju poviedku, lebo sa mi to tu fakt páči, len neviem kedy lebo teraz nič nestíham. Ja sama píšem, nemám síce blog, proste len tak, lebo ma to baví a som stále na druhej časti, čo ma mrzí. Proste nemám čas! :/ Dokonca aj knihu mám rozčítanú, na ktorú nemám čas, takže som ostala zatiaľ len na prológu :/. S Niallom a gitarou máš úplnú pravdu a myslím, že to neplatí len pri ňom, ale aj ja to poznám lebo ja aj celá moja rodina hrá na gitare. Keď sa už raz niekto naučí hrať na gitare, proste ju neodloží :D! Happy B-day Niall! :D Aj keď trocha oneskorene :D! A robot v žiadnom prípane niesom!!!! :DDDD tá otázka! :DDD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jé, veľmi pekne ďakujem :) Veľmi ma to potešilo :) ... A to,že nemáš veľa času, veľmi dobre poznám... Všetko stíham len tak tak a to iba pri tých lepších prípadoch ..
      To s gitarou poznám :D .... Tú otázku zruším, keď budem mať čas :D :D

      Odstrániť